Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään naisten pitää käyttää pakaravakoon menevää bikinialaosaa?

Vierailija
07.09.2019 |

Mikä siinä on että sitä persettä pitää esitellä? Ei naiset ennen olleet näin huomionkipeitä ja halpoja.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa ihmisten pukeutua miten haluavat. Ärsyttää naisia kontrolloivat vaatepoliisit.

(Itse olen keski-ikäinen ylipainoinen, enkä todellakaan pue tuollaisia, mutta jokaisen oma asia).

No naisethan juuri saavat pukeutua ihan miten lystäävät.

Kuvittelepa jos mies paljastaisi pakarassa.

Mitähän siitä sanottaisiin....

Vierailija
22/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on syytä muistaa, että naiset pukeutuvat pakarat paljastaviiin bikineihin vain itseään miellyttääkseen. Ei muiden naisten, tai herra paratkoon, miesten vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyinen stringibikini muoti on kyllä upeaa katsottavaa! Kiitos kiitos sille kuka ikinä tämän on keksinytkään <3 <3

Vierailija
24/27 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välillä pelkään näkeväni liikaa. Mautonta ja itsensä halventamista. Mutta omatpahan ovat paikkansa, esitelkööt rauhassa. Ukot tietenkin mielissään. Itse en voi sietää ajatusta, että jotkut perverssit kyttäis mun persettä, tai mitään muutakaan ruumiinosaa. En halua antaa niille sitä tyydytystä. Minulla on ihan hyvä kroppa, näytän sitä tarkemmin semmosille miehille jotka sen ansaitsee nähdä.

Ja toisaalta, vaikka tykkään paljon miehen kropasta. Niin jos sitäkin esitellään liikaa niin menee todella mauttomaksi. Tiukat uikkarit miehelläkin on jotain aivan järkyttävää. Tai ei ehkä järkyttävää, vaan todella naurettavaa.

Mut joo, antaa toisten näytellä. Näkeepähän heti kenestä pysyn etäänpänä.

Vierailija
25/27 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tänä kesänä sellaisia. Ei kyllä kukaan pakottanut, vaan ihan itse halusin. Miksi? En minä tiedä! Miksi ei?

Vierailija
26/27 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytön keksintö minusta.

Uikkareissa ja alusvaatteissa on aina ollut vain ikävä ominaisuus se, että työntyvät sinne peppuvakoon. Ja nyt kaikkialla on vaan niitä.

Miksi minä löydän vaan mummomallisia uikkareita? Inhottava kiristävä sauma pakaran ulkoreunalla. Mistä kapeampia malleja löytää?

Miten se ei kiristä ja tunnu kamalalta siellä vaossa, jos joku sauma pakarallakin on inhottava ja kiristävä?

Vierailija
27/27 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynreikäseksi on lisääntynyt täällä tulevaisuudessa. Menneisyydessä se ei ollut niin yleistä ja hyväksyttyä toimintaa.