Orgasmi ja pim*in tiukkuus?
Miesystäväni avautui viikko sitten, ja sanoi, että en tiukken sieltä tai supistele jotenki orgasmin aikana ollenkaan. Jokin hänen entinen oli kuulemma ollut erilainen ja se on tuntunut hyvältä.
Tosiaankin kun itse teen omaan kiva, niin pim**ni ei tunnu mitenkään enempää tiukalta.
Miten muilla? Olen luullut, että mies on se jolla orgasmissa sykkii, ei nainen? Ja miltä se sit miehestä tuntuu, puristaako pim*pa jotenkin joillakin enemmän kiihottuessa?
Mietin myös, että harvoin klittani mitenkään paisuu tai kovenee, vaikka orkun saankin monesti. Lieneekö minussa jotain vikaa?
Kommentit (9)
Saan kyllä, aika helpostikin. Ja seksielämä on mukavan tyydyttävää. Kirjoitin varmaankin liian voimakkaasti, että minussa olisi jotain vikaa. Asia kuitenkin kiinnostaa, sillä pystyn puristamaan tietoisesti lantiopohjan lihaksilla. Mutta pitäisikö sen tulla jotenkin automaattisesti orgasmin aikana?
Mielellään miehienkin näkökulmaakin haluaisin tähän, eli miltä se pim*pa tuntuu orgasmissa?
Eksällä ei tapahtunut mitään. Nykyisellä sykkii tai puristelee kun saa, tunnen sen sormissani tai peniksessäni, riippuen kumpi on sisällä.
Se olikin hyvä veto mieheltä verrata ex:ään ja vielä kertoa että se tuntui hyvältä
Hmm, tämähän mielenkiintoista näin toisena naisena. Itse siis kuulun tähän "sykkivään" porukkaan ja välillä jopa itse orgasmi on vähän niin ja näin, että tulinko muka edes, mutta sitten lihakset kyllä aloittaa sen supistelun vaikka ei se miltään oikein tuntuisikaan. Ja tämä on siis täysin tahdosta riippumatonta minulla. Luulin että kaikilla naisilla olisi näin ja olenkin ihmetellyt esim tapauksia joissa miehet kysyvät "saitko jo", koska itse olen ihmetellyt että miten sen voisi olla huomaamatta jos toinen saa.
Onko tämä siis naisen erektio-ongelma? Paisuvaiskudokset ei täyty verestä, koittaa ei kovenee ja pimppi ei tiukkene. Myös mies voi saada orgasmin ilman erektiota.
Koittaa = klitta. Tämä automaattinen tekstinkorjaus taitaa vältellä aihepiirin sanoja. 🙄
Kyllä meillä mies varmistelee joskus että sainko (vaikka yleensä ilmaisen sen hyvin selkeästi). Oletan että pimpin puolelta supisteluni eivät siis juuri tunnu. Jos hänen sormensa sattuvat olemaan pepussa niin huomaa kyllä supisteluista mun orkun. Tunnen itse supistelevani pitkään ja voimakkaasti, harmi etteivät ne tunnu pimpin puolelta niin selvästi myös miehelle.
Tunnen erittäin hyvin kun vaimoni alkaa tiukentumaan voimakkaasti ennen kuin tulee, ja se saa itsenikin tulemaan. Supisteluja tunnen vasta hänen tulemisen jälkeen, kun makoillaan liikkumatta. Minä hänen sisällä.
Ja kohta et saa ollenkaan, kun alat jatkossa miettimään tuota asiaa seksin aikana. Kivat miehellesi...