Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pyykinpesukoneen käyttäminen pyykin pesemistä?

Vierailija
07.09.2019 |

Mielestäni ei, koska siinä vain pannaan pyykit koneeseen ja jonkin ajan päästä otetaan ne ulos.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, siis pitää sanoa/kirjoittaa ,että ” laitoin koneen pesemään pyykin” 😂😂😂

No sanoisitko että leikkasit ruohon kun laitoit jonkun leikkuribotin leikkaamaan?

Kyllä mun mies kehuu leikanneensa ruohon vaikka vain istuu leikkurin päällä ja leikkuri leikkaa.

Voihan tätä saivarrella vaikka kuinka pitkälle. Vaikka olisi työnnettävä kone, niin eihän siinä itse leikkaa ruohoa, vaan kone. Vaikka saksilla nipsisi ruohoa, niin eihän siinä itse leikkaa, vaan sakset....

Vierailija
22/24 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin saunan päälle ja olutta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se pyykkien peseminen on peosessi, joka käsittää paskaisten vaatteiden muuttumisen tavalla tai toisella puhtaiksi, jonka jälkeen niiden täytyy kuivua ja löytää tiensä vaatekaappiin. Joillakin miehillä tuntuu olevan jännä käsitys, että se koneeseen survominen riittää "pyykin pesuksi" ja muut vaiheet kuuluvat jollekin toiselle tehtäväksi. Parisuhteen naarasosapuoli saattaakin pahasti hermostua havaittuaan "pestyn pyykin" olemassaolon koneessa ohjelman loputtua ties milloin, koska tietää varsin hyvin että saa itse hotaa loput. Urokselta kysyttäessä naaras saa vastaukseksi juurikin lausahduksen "Pesin pyykit."

Vierailija
24/24 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Laitoin pyykit koneeseen" huhhuh, onhan se kyllä rasittavampaa sanoa 3 sanaa 2 sijasta.

Ei tuo riitä. Pitäisi sanoa: "Keräilin pyykit koreihin, laitoin korillisen koneeseen, mittasin pesuaineen ja pyykkietikan lokeroihinsa, valitsin ohjelman ja laitoin koneen käyntiin, otin pyykit koneesta ja ripustin kuivumaan." Saman saa ilmaistua taloudellisesti sanomalla: "Pesin pyykkiä."

Yhdellä sanalla: "Pyykkäsin".