Muut äidit! Miten olette salanneet muilta lapsilta LELLIKIN suosinnan? Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia
Minulla on 4 lasta ja yksi niistä jotenkin heti erottui sellaiseksi rakkaammaksi, jota halusin lelliä. Kuitenkin halusin tehdä kaiken salaa muilta lapsilta, koska halusin säilyttää muiden mielessä kuvan itsestäni oikeudenmukaisena. Eli kun muut lapset olivat poissa, lellikki sai enemmän suklaata ja muita herkkuja. Kun hän muutti kotoa pois, salaa laitoin hänen tililleen rahaa enemmän kuin annoin muille. Kun lastenlasten aika koitti, olin kovin kiireinen muiden kuin lellikin lastenlasten hoitamisen suhteen --- salaa muilta!
Kaiken tämän lellikin suosinnan olen onnistunut tekemään SALAA muilta lapsilta. Se minua ihan naurattaa, kun tässä olkkarin sohvalla auringon paisteessa ajattelen. Miten olenkaan onnistunut olemaan ovela kaikki nämä vuodet!
Miten sinä olet järjestänyt lellikin suosinnan?
Äiti (65+)
Kommentit (22)
Ap kuvittelee, että lapset rakastaisivat häntä ehdoitta ja yhtä paljon, vaikka hän itse ei äitinä rakasta lapsiaan yhtä paljon. Ei hitto mikä typerys. Ja hyvät äidit eivät kyllä koskaan eriarvoista noin lapsiaan.
Eiköhän se kumminkin paljastu lapsosen kiittämättömyyden ym. tasapuolisesti kohdellun luonteenpiirteiden muodossa.