Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette kun 13-vuotias tyttö ei käytä muita housuja kuin farkkuja?

Vierailija
06.09.2019 |

13-vuotias tyttäreni on ilmeisesti ihastunut farkkuihin, ei enää nykyään muita housuja käytäkään. Kotonakin aina farkut jalassa. Mitä mieltä olette asiasta? N39

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käytä paljon muita. Mustia ja harmaita, mutta vain farkkuja. Tai no on mulla parit mustat suorat housut jos johonkin parempaan tilaisuuteen tarvitsee, mutta töissä käytän vain farkkuja. Kotona lökäreitä, jos jaksan vaihtaa. Terveisin Nainen 55 vuotta. 

Vierailija
22/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sille farkkuleggingsit. Tuntuu ja näyttää paremmalta.

Farkkulegginsit vaativat persuksen peittävän yläosan, ovat kuitenkin melko ohuet ja "kalsarimaiset".

Höpsistä, farkkulenggingsit on paksummat kuin normaalit leggarit. Ja niissä on monesti oikeat takataskutkin. Et välttämättä edes erota niitä tavallisista farkuista, jos et tarkemmin tutki.

Sitten ovat jegginsit, legginseissä ei ole takataskuja yms ellei puhu farkkulegginseistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäsenä (13 vuotiaana) minäkin käyin lähes pelkäsään farkkuja. - Niin nössä olin, että en pitäny yylisäni kiinni liikuna tunneilla vaan silloin laioin kiltisti ja mukisematta toiset housut. Veikkaan, eei kukaan kiinnittänyt housuihini mitään huomiota. Mutta takuulla olsi kiinniäny jos olisin laittautunut hameeseen. Mutta minä olenkin poika ja poikein oikeus leikitellä eri tyyleillä 13 vuotianaan on kyllä rajoitetumpaa kuin samanikäisillä tytöillä. En ymmärrä miksei 13 vuotias voisi käyttää vain farkkuja, jos niin ykkää ja haluaa. - Farkkujakin on nykyään hyvin monenlaisia ja siistimpiin farkkuihin pukeuuneena voi osallistua pinempiin juhlatilaisuuksiinkin 13 vuotiaana ilman, että kaikki pitäisvät auttamata junttina; riippuu toki mitä muuta on päällä.       

Vierailija
24/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tuon ikäisenä käytin vain farkkuja joka paikassa, jopa kotona. Joskus 15 vuotiaana aloin pitää kotona verkkareita/collareita ja ammattikoulussa välillä menin niissä kouluunkin. Kai se kuuluu tuohon ikään että ne farkut on kaikista kivoimmat.

Vierailija
25/26 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän myös ainoastaan farkkuja ja oken 65 joten älä ole huolissasi.

Vierailija
26/26 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin 13-vuotiaana vain verkkarihousuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi