Olemme veneilemässä Atlantin rannikolla tuttavapariskunnan kanssa
Vuokrattiin vene ja miehistö täältä Ranskasta. Kolme päivää oltu merellä. Seuraava legi on Biarritz -San Sebastian.
Kiva kun netti toimii :)))))
Kommentit (23)
Atlantin rannikolla😂😂😂 Olisko Ranskan rannikko kuitenkin. Pitäkää hauskaa. T. Toinen purjehtija
Eiks kaikki ole siellä veneilemässä tänään.
Kyllä mulla olis muuta tekemistä tollasella matkalla kuin postailla vauvikselle...
Ootko kyllästynyt vai onko riita?
Vierailija kirjoitti:
Atlantin rannikolla😂😂😂 Olisko Ranskan rannikko kuitenkin. Pitäkää hauskaa. T. Toinen purjehtija
Tuossahan Ranskan ja Espanjan rannikkoa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla olis muuta tekemistä tollasella matkalla kuin postailla vauvikselle...
Olen kerran ollut purjeveneessä yhden iltapäivän ja oli ihan järjettömän tylsää puuhaa. Että kyllä minäkin olisin varmaan av:lla, viinilasi kourassa.
Pitäkääpä hauskaa siellä biscayalla. Adrianinmerikin ihan kiva jos sinne asti jaksatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran ollut purjeveneessä yhden iltapäivän ja oli ihan järjettömän tylsää puuhaa. Että kyllä minäkin olisin varmaan av:lla, viinilasi kourassa.
Oikeasti? Itse nauttisin meri-ilmasta kannella 😊
San Sebastianissa kävin juuri pari viikkoa sitten, mukava paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siitä voi nauttia palstaillessa.
San Sebastianissa oli just soutukilpailut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onneksi ole noin riippuvainen tästä palstasta. Yritä sinäkin irrottautua välillä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En onneksi ole noin riippuvainen tästä palstasta. Yritä sinäkin irrottautua välillä 😅
Hyvää ajantappoa silloin kun on tylsää. Niin kuin esim purjeveneessä jos muut vaikka nukkuu tms eikä ole jutteluseuraa.
Olis ahdistavaa olla jossain veneessä, mistä ei pääse pois
Johtuuko tuo atlantin massiivinen vedenlasku suomalaisten autoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Et varmaankaan ole ollut ikinä purjehtimassa? Se kuulostaa kyllä tosi hulppealta ajanviettotavalta, mutta oikeasti saatat olla kuolemaisillasi tylsyyteen:(
viiniä,meri-ilmaa,parinvaihtoa,ruokamyrkytys ja ripuli jokaisella.
mitä sitä muuta tartteis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lul.. yleensä tuulee sen verran että toi ei oikein onnistu. Purjehtiminen ihan vain matkustajana on fyysistä touhua. Botksi mm harvemmin on vaakatasossa. Enemmänkin jossain 30 asteen kulmassa. Vastatuulessa sitten vaihdetaan puolta muutaman minuutin välein.
ja purjehdin koko lapsuuden kesät läpi. Tuhansia tunteja. Eka oli 8 metrinen, myöhemmin 13 metrinen botski.
Vierailija kirjoitti:
Eiks kaikki ole siellä veneilemässä tänään.
Me ollaan myös veneilemään siellä päin. Me vuokrattiin kaksi venettä tuplamiehistöllä ja ajateltiin purjehtia Välimerelle ja mennään Monacoon Albertin bileisiin ja sitten osallistutaan Roomassa paavin häihin kutsuttuina vieraina. Sieltä purjehditaan juurikin Atrian merelle. Maanantaina lennetään Istanbulissa Suomeen. Semmoinen ihqu viikonloppu. 😜🤙🤙💸💸
Varokaa ettei vastaa ntule merirosvoneegereitä, jotka ryöstää teidät ja nai pyllyt.
No ei ole pitkä matka tuo väli.