Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordea pakottaa ihmiset käyttämään mobiilipankkia! Ihan sikamaista! Aikooko kukaan muu vaihtaa pankkia sen vuoksi? S-pankki

Vierailija
06.09.2019 |

onneksi hyväksyy tunnuslukutaulukot.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnuslukutaulukot ovat kusisinta paskaa koskaan.

Vierailija
2/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se laite, todella helppo käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se muka pakottaa käyttämään mobiilipankkia? Mobiilipankki ja tunnuslukusovellus ovat kaksi erillistä ohjelmaa.

Vierailija
4/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se muka pakottaa käyttämään mobiilipankkia? Mobiilipankki ja tunnuslukusovellus ovat kaksi erillistä ohjelmaa.

Joku mummo taas pauhaa aloituksessaan.

Vierailija
5/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan tässä on etenkin se, että Nordean applikaatiot on syvältä. En ole saanut tunnuslukusovellusta toimiaan omassa puhelimessa, eikä heidän tukikaan siinä osannut auttaa. 

Kyllästyin säätämään ja tilasin laitteen jokin aika sitten. En muista toimitusaikaa, mutta eipä ole kuulunut. 

Tsekkasin keskusteluja ja Nordealla on ollut näissä laajemmin ongelmia eli odotan kyllä ihan aidosti Nordealle asiakaskatoa, koska heillä on keskeneräinen tuote. 

Digiaikoina perusraha-asioiden hoitoon ei pitäisi kulua hirveästi aikaa ja Nordean perustuote on niin surkea, että kyllä se alkaa olla syy vaihtaa pankkia. 

Vierailija
6/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tunnuslukulaite sama kuin mobiilipankki? Käsitteet hakusessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kirjautumistavat toimii ihan hyvin, ette vaan osaa. Kannattaa muuten pitää useampaa kirjautumistapaa mahdollisena, jos joku ei välillä toimi. Pätee kaikkiin pankkeihin.

Vierailija
8/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan tässä on etenkin se, että Nordean applikaatiot on syvältä. En ole saanut tunnuslukusovellusta toimiaan omassa puhelimessa, eikä heidän tukikaan siinä osannut auttaa. 

Kyllästyin säätämään ja tilasin laitteen jokin aika sitten. En muista toimitusaikaa, mutta eipä ole kuulunut. 

Tsekkasin keskusteluja ja Nordealla on ollut näissä laajemmin ongelmia eli odotan kyllä ihan aidosti Nordealle asiakaskatoa, koska heillä on keskeneräinen tuote. 

Digiaikoina perusraha-asioiden hoitoon ei pitäisi kulua hirveästi aikaa ja Nordean perustuote on niin surkea, että kyllä se alkaa olla syy vaihtaa pankkia. 

Täältä tulee oikeasti ratkaisu!!

Oletko tarkistanut, ettei sinulla ole VIRRANSÄÄSTÖTILA päällä??

Jos se on päällä, sovellus ei pysty kommunikoimaan taustalla, eikä pankki avaudu.

Nordea tiedottaa asiasta liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kirjautumistavat toimii ihan hyvin, ette vaan osaa. Kannattaa muuten pitää useampaa kirjautumistapaa mahdollisena, jos joku ei välillä toimi. Pätee kaikkiin pankkeihin.

No jo menee monimutkaiseksi ja hankalaksi!

Vierailija
10/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mobiilipankki kuin tunnuslukusovellus toimivat oikein hyvin ainakin minun Samsungissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mobiilipankki kuin tunnuslukusovellus toimivat oikein hyvin ainakin minun Samsungissa.

Niin minunkin Samsungissa, mutta on Db.

Vierailija
12/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kirjautumistavat toimii ihan hyvin, ette vaan osaa. Kannattaa muuten pitää useampaa kirjautumistapaa mahdollisena, jos joku ei välillä toimi. Pätee kaikkiin pankkeihin.

Eipä muuten toimi yhtä hyvin Nordean tapauksessa! Mobiili pankkiin ainostaan mobiili tunnusluku softalla joka ei toimi jailbreak/rooted luurilla. Ja sitten kehtaa laskuttaa lisää jos ei käytä mobiili pankkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näihin systeemeihin saa opetusta?

En tosiaankaan ymmärrä mitään tällaisten vehkeiden päälle.  Minulla on tavallinen puhelin, jota käytän puheluihin. Muunlaista vehjettä en kaipaa. Ei kaipaa myöskään 80-vuotias äitini, joka haluaa asioida ainoastaan pankkikonttorissa. Sekin tehty melkeinpä mahdottomaksi.

T.  Mummo ja isomummo

Vierailija
14/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mobiilipankki kuin tunnuslukusovellus toimivat oikein hyvin ainakin minun Samsungissa.

Ja toimii minunkin hujan hajan veissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näihin systeemeihin saa opetusta?

Korjaan : Missä....

Vierailija
16/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kirjautumistavat toimii ihan hyvin, ette vaan osaa. Kannattaa muuten pitää useampaa kirjautumistapaa mahdollisena, jos joku ei välillä toimi. Pätee kaikkiin pankkeihin.

Niin, palvelu toimii hyvin, jos se vaatii erityisosaamista? Vai valitsetko palvelun, joka toimii hyvin?

Tällä palstalla olen todella usein törmännyt asenteeseen, että palvelu saa olla miten surkea tahansa, vika on asiakkaassa. Eikä asiakas saa ratkaista ongelmaa siirtymällä parempaa palvelua tarjoavan toimijalle. 

Miksihän firmat ylipäätään kehittää mitään, jos asiakkalla on jokin ihme velvollisuus tyytyä miten surekaan palveluun tahansa. 

Vierailija
17/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai oikeasti? Miehellä on tili Nordeassa niin kauan, että saa vain lainan maksettua pois ensi vuonna, sitten jättää laitoksen taakseen, on niin surkeaa ollut kaikki sen kanssa. 

Se tästä nyt vielä puuttuu, ettei tietokoneella voisi käyttää verkkopankkia, vai puhutko tuosta tunnuslukusovelluksesta, kun siihen tai -laitteeseen on pakko siirtyä?

Vierailija
18/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut niin, että Nordea aikoo alkaa laskuttamaan ylimääräistä asiakkailta, jotka eivät käytä mobiilipankkia? Milloin se astuu voimaan?

Vierailija
19/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan tässä on etenkin se, että Nordean applikaatiot on syvältä. En ole saanut tunnuslukusovellusta toimiaan omassa puhelimessa, eikä heidän tukikaan siinä osannut auttaa. 

Kyllästyin säätämään ja tilasin laitteen jokin aika sitten. En muista toimitusaikaa, mutta eipä ole kuulunut. 

Tsekkasin keskusteluja ja Nordealla on ollut näissä laajemmin ongelmia eli odotan kyllä ihan aidosti Nordealle asiakaskatoa, koska heillä on keskeneräinen tuote. 

Digiaikoina perusraha-asioiden hoitoon ei pitäisi kulua hirveästi aikaa ja Nordean perustuote on niin surkea, että kyllä se alkaa olla syy vaihtaa pankkia. 

Täältä tulee oikeasti ratkaisu!!

Oletko tarkistanut, ettei sinulla ole VIRRANSÄÄSTÖTILA päällä??

Jos se on päällä, sovellus ei pysty kommunikoimaan taustalla, eikä pankki avaudu.

Nordea tiedottaa asiasta liian vähän.

Onkohan noin? Mulla nimittäin on virransäästö päällä ja Nordean sovellukset joko toimivat tai eivät. You never know. Useimmiten tunnuslukusovellus väittää, etten ole yhteydessä internettiin. Vaikka olen, todistettavasti! Yhteyteni tosin on aika hidas, kun täällä korvessa toimii usein vain 2g, hyvällä säällä 3g.

Tunnuslukusovellushan toimii myös offlinessa, silloin "muuttuu" tunnuslukulaitteeksi.

Ei sitä erillistä rimpulakorttia tarvi mihinkään, jos kumminkin joku älypuhelin tai tabletti on käytössä.

Vierailija
20/85 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut niin, että Nordea aikoo alkaa laskuttamaan ylimääräistä asiakkailta, jotka eivät käytä mobiilipankkia? Milloin se astuu voimaan?

Vinkki: ota Nordeasta asuntolaina, saat ilmaisen pankin! Kulut 0€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan