Miesparturi pyysi kulmakarvojen siistimisen jälkeen naisasiakasta riisumaan vaatteensa ja ehdotti hänelle intiimialueen karvojen poistoa Porvoossa.
Nainen asettui pöydälle makaamaan alusvaatteet päällään. Kun palvelu oli etenemässä intiimialueen hierontaan nainen teki stopin.
Päästyään parturista nainen soitti heti kotiin silloiselle miesystävälleen kertoen tapahtuneesta. Hän ei kuitenkaan osannut sanoa, miksi ei ollut heti lähtenyt pois tilanteesta.
Kommentit (56)
Mikä Porvoossa tapahtuu se Porvooseen jää
Ei oo todellista. *huutonaurua* Joko asiakas oli yksinkertainen, täysin umpiossa kasvanut tai sitten hän halusi tahallaan aiheuttaa oikeusjutun. Nimittäin "kaikkihan" tietää, että thaihieromot tarjoavat sitä "happy endingia". Oli varmaan eka kerta, kun kyseinen seikka tuli yllätyksenä.
Tämä on saanut olla täällä näin kauan?
Tietyt sovinistiset kansalaisuudet ovat palstafeministien erityissuojeluksessa.
Kyseessä thaimaalainen, niin ketjua ei ole poistettu?
Siinä taas lamaantunut nainen, miksei voi vaan sanoa ei!!
Sarkasmia viitaten edelliseen ketjuun joka poistettiin, kun miehet ei ymmärtäneet miksi nainen jäätyy kun kokee uhkaa.
Muistakaa, thaihieronta on vain hierontaa thaimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sielläkin ole kaikenlaista tarjolla
Thaihierontaan ei lähtökohtaisesti kuulu seksi mutta hieroja saattaa napata kullinjuuresta kiinni ja kysyä:"You want happy ending? It costs 50 euros extra."
Vierailija kirjoitti:
Sarkasmia viitaten edelliseen ketjuun joka poistettiin, kun miehet ei ymmärtäneet miksi nainen jäätyy kun kokee uhkaa.
Ihanko aikuisten oikeasti lamaantunut nainen riisuu itse vaatteensa ja asettuu itse selin makuulle?
Olisko pitänyt maksaa lisähintaa?
Parturit ovat aikamoisia. Tapailin yhtä italialaistaustaista parturia. Hän halusi muotoilla sydämen häpykarvoistani.
Myöhemmin kävi ilmi, että hän muunmuassa kävi syömässä yhdessä kahvilassa joka päivä aamupalaa ilmaiseksi. Sitten hän ei maksanut vuokraa huoneestaan, vuokra oli kuitenkin 800 €. Ja muita ”ilmaisia” palveluksia naishenkilöiltä. No, hän mitä ilmeisemmin maksoi luonnossa.
Minua hän sentään tapaili ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko aikuisten oikeasti lamaantunut nainen riisuu itse vaatteensa ja asettuu itse selin makuulle?
Jos nainen oli hypnoosissa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoititko, että thaihieronta on vain hierontaa vain Thaimaassa? Koko uutinen puolestaan on taattua Vain Porvoossa -laatua,
Ei se hullu joka pyytää. Pojat on poikia.
Kyllä mulle ainakin maistuisi.