Miesparturi pyysi kulmakarvojen siistimisen jälkeen naisasiakasta riisumaan vaatteensa ja ehdotti hänelle intiimialueen karvojen poistoa Porvoossa.
Nainen asettui pöydälle makaamaan alusvaatteet päällään. Kun palvelu oli etenemässä intiimialueen hierontaan nainen teki stopin.
Päästyään parturista nainen soitti heti kotiin silloiselle miesystävälleen kertoen tapahtuneesta. Hän ei kuitenkaan osannut sanoa, miksi ei ollut heti lähtenyt pois tilanteesta.
Kommentit (56)
Joku tuossa tarinassa haiskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta tulossa nimensä mukainen kaupunki
Jos Porvoossa parturiin menet, niin takuulla yllätyt.
🤣🤣🤣
Onko tuomiolle muuta perustetta kuin naisen kertomus vs parturin kertomus?
Aivan turha vitsi. Ja hemmetin huono.
Vierailija kirjoitti:
Parturi sai ehdollista. Nainen sai käynnillään siistit kulmakarvat, selkähieronnan, karvattomat jalat ja sisäreisien relaksoinnin
ja ekstrana vielä 800 euroa
Vierailija kirjoitti:
Tuskin siellä muita on ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama Porvoo, tihkuu tietämättömyyttä naisista ja kauneudenhoidosta. Mä en tiedä yhtään ainutta naista joka siistisi kulmakarvojaan parturissa, mutta vanhoja miehiä tiedän kyllä. Aika huono.
Käsitelläänkö Suomen oikeudessa nykyään myös provoja?
Käsitellään ja lasten hyväksikättäjillekin annetaan vaan ehdolliset tuomiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama Porvoo, tihkuu tietämättömyyttä naisista ja kauneudenhoidosta. Mä en tiedä yhtään ainutta naista joka siistisi kulmakarvojaan parturissa, mutta vanhoja miehiä tiedän kyllä. Aika huono.
Kyllä tuo perutuu ihan IL:n uutiseen. Jonka mukaan kyseinen naisasiakas oli tilannut parturilta kulmakarvojen siistintää, karvanpoistoa jaloista ja thaihierontaa.
Eli naisena voit tilata tollasia palveluita ja sitten palvelun saatuasi voit haastaa tekijän oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Missä oli se vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo perutuu ihan IL:n uutiseen. Jonka mukaan kyseinen naisasiakas oli tilannut parturilta kulmakarvojen siistintää, karvanpoistoa jaloista ja thaihierontaa.
Eli naisena voit tilata tollasia palveluita ja sitten palvelun saatuasi voit haastaa tekijän oikeuteen.
periaatteessa kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin siellä muita on ollut paikalla.
Se muu peruste on muutakin kuin todistaja itse tapahtumalle. Esimerkiksi naisen avautuminen asiasta jollekin heti tapahtuman jälkeen, ruhjeita jos tekijä käytti väkivaltaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun kampaaja siistii kulmakarvat ja värjää samalla kuin hiuksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tämä ei ole vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
periaatteessa kyllä
Tässähän on siis ennakkotapaus. Tienaa 800€.
sai pakit tältä hierojalta ja katkerana keksi tarinan, harmi kun voitti .
"thaihierontaan" kannattaisi kyllä aina suhtautua skeptisesti. Palvelunantaja ehkä kuvitteli että juuri tuollaista asiakas tuli hakemaan. Moniko "thaihieromossa" käyvä miesasiakas haastaa oikeuteen jos naishierojan kädet päätyy intiimialueelle?
Vierailija kirjoitti:
"thaihierontaan" kannattaisi kyllä aina suhtautua skeptisesti. Palvelunantaja ehkä kuvitteli että juuri tuollaista asiakas tuli hakemaan. Moniko "thaihieromossa" käyvä miesasiakas haastaa oikeuteen jos naishierojan kädet päätyy intiimialueelle?
Jos jää tuosta vaimolle kiinni, niin ainahan sitä voi väittää, että tuli itse hyväksikäytetyksi hierojan toimesta
"Hän oli varannut parturista ajan kuultuaan, että siellä sai myös thaimaalaista hierontaa."
Todennäköisesti moni aiempi asiakas saanut saman käsittelyn ja ollut oikein tyytyväinen...
-