Miesparturi pyysi kulmakarvojen siistimisen jälkeen naisasiakasta riisumaan vaatteensa ja ehdotti hänelle intiimialueen karvojen poistoa Porvoossa.
Nainen asettui pöydälle makaamaan alusvaatteet päällään. Kun palvelu oli etenemässä intiimialueen hierontaan nainen teki stopin.
Päästyään parturista nainen soitti heti kotiin silloiselle miesystävälleen kertoen tapahtuneesta. Hän ei kuitenkaan osannut sanoa, miksi ei ollut heti lähtenyt pois tilanteesta.
Kommentit (56)
Miehen kirjoittama Porvoo, tihkuu tietämättömyyttä naisista ja kauneudenhoidosta. Mä en tiedä yhtään ainutta naista joka siistisi kulmakarvojaan parturissa, mutta vanhoja miehiä tiedän kyllä. Aika huono.
Kyllä kai tässä on parturilla tietynlainen logiikka havaittavissa. Kun kerran yläpäästä siistitään kulmakarvat, niin samalla voisi siistiä noita alapään karvoja.
Parturi sai ehdollista. Nainen sai käynnillään siistit kulmakarvat, selkähieronnan, karvattomat jalat ja sisäreisien relaksoinnin
Vierailija kirjoitti:
Miehen kirjoittama Porvoo, tihkuu tietämättömyyttä naisista ja kauneudenhoidosta. Mä en tiedä yhtään ainutta naista joka siistisi kulmakarvojaan parturissa, mutta vanhoja miehiä tiedän kyllä. Aika huono.
Väärin! Tapausta on käsitelty Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo perutuu ihan IL:n uutiseen. Jonka mukaan kyseinen naisasiakas oli tilannut parturilta kulmakarvojen siistintää, karvanpoistoa jaloista ja thaihierontaa.
linkki Iltalehden juttuun
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a8dd923e-e75e-49c7-a90d-68d2fce7af15
Porvoosta tulossa nimensä mukainen kaupunki
Vierailija kirjoitti:
Porvoosta tulossa nimensä mukainen kaupunki
Jos Porvoossa parturiin menet, niin takuulla yllätyt.
Kyllä on ollut käräjäoikeudella pokassa pitelemistä kun on kuunnellut tapahtumien kulkua. Toki asia on vakava sitä en kiistä. Sekava tapaus joka tapauksessa.
Jos menee thai hieromoon asioimaan niin mitä oikein odottaa? En itse ainakaan uskaltaisi mennä ihmiskaupan tyyssijaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos menee thai hieromoon asioimaan niin mitä oikein odottaa? En itse ainakaan uskaltaisi mennä ihmiskaupan tyyssijaan.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Käsitelläänkö Suomen oikeudessa nykyään myös provoja?
Jumalautsi, että Porvoossa sattuu ja tapahtuu. Lienee koko Suomen tapahtumarikkain paikka. Milloin parturi hyökkii ihan muiden kiharoiden kimppuun kuin pitäisi, milloin veljekset leikkii isomman kaavan mukaan poliisia ja rosvoa. Poliisilta ei hommat kesken lopu. Vielä kun joku paikallinen Porvoon Tero saadaan hökälöimään niin voisi nimetä Porvoon uudeksi pääkaupungiksi.
Terveisin Naispelko26
Pitääpä käydä parturoimassa itsensä Porvoissa.
Parturi leikkaa miehiä ja kampaaja leikkaa naisia, oli parturi/kampaaja mitä sukupuolta tahansa.
Eli mieskampaaja*
Vierailija kirjoitti:
Parturi leikkaa miehiä ja kampaaja leikkaa naisia, oli parturi/kampaaja mitä sukupuolta tahansa.
Eli mieskampaaja*
mieskauppaaja
Vierailija kirjoitti:
Risto Kunnas - Iltalehti
Parturi puolestaan kiisti intiimihieronnan täysin. Hän väitti vain hieroneensa hetken asiakkaan jumissa ollutta niskaa. Tämäkin oli parturin mukaan tapahtunut asiakkaan pyynnöstä. Hän sanoi kehottaneensa tätä kääntymään ammattilaisen puoleen.
Mies korosti, että hänellä oli pelkästään parturin koulutus, johon kuului vain niskan ja pään hieronta. Muuhun hänellä ei ollut ammattitaitoa.
– En hiero edes vaimoani, parturi väitti.