Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesparturi pyysi kulmakarvojen siistimisen jälkeen naisasiakasta riisumaan vaatteensa ja ehdotti hänelle intiimialueen karvojen poistoa Porvoossa.

Vierailija
06.09.2019 |

Nainen asettui pöydälle makaamaan alusvaatteet päällään. Kun palvelu oli etenemässä intiimialueen hierontaan nainen teki stopin.
Päästyään parturista nainen soitti heti kotiin silloiselle miesystävälleen kertoen tapahtuneesta. Hän ei kuitenkaan osannut sanoa, miksi ei ollut heti lähtenyt pois tilanteesta.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi puolestaan kiisti intiimihieronnan täysin. Hän väitti vain hieroneensa hetken asiakkaan jumissa ollutta niskaa. Tämäkin oli parturin mukaan tapahtunut asiakkaan pyynnöstä. Hän sanoi kehottaneensa tätä kääntymään ammattilaisen puoleen.

Mies korosti, että hänellä oli pelkästään parturin koulutus, johon kuului vain niskan ja pään hieronta. Muuhun hänellä ei ollut ammattitaitoa.

– En hiero edes vaimoani, parturi väitti.

Vierailija
2/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama Porvoo, tihkuu tietämättömyyttä naisista ja kauneudenhoidosta. Mä en tiedä yhtään ainutta naista joka siistisi kulmakarvojaan parturissa, mutta vanhoja miehiä tiedän kyllä. Aika huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai tässä on parturilla tietynlainen logiikka havaittavissa. Kun kerran yläpäästä siistitään kulmakarvat, niin samalla voisi siistiä noita alapään karvoja.

Vierailija
4/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi sai ehdollista. Nainen sai käynnillään siistit kulmakarvat, selkähieronnan, karvattomat jalat ja sisäreisien relaksoinnin

Vierailija
5/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kirjoittama Porvoo, tihkuu tietämättömyyttä naisista ja kauneudenhoidosta. Mä en tiedä yhtään ainutta naista joka siistisi kulmakarvojaan parturissa, mutta vanhoja miehiä tiedän kyllä. Aika huono.

Väärin! Tapausta on käsitelty Itä-Uudenmaan käräjäoikeudessa

Vierailija
6/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo perutuu ihan IL:n uutiseen. Jonka mukaan kyseinen naisasiakas oli tilannut parturilta kulmakarvojen siistintää, karvanpoistoa jaloista ja thaihierontaa.

Vierailija
7/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta tulossa nimensä mukainen kaupunki

Vierailija
9/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoosta tulossa nimensä mukainen kaupunki

Jos Porvoossa parturiin menet, niin takuulla yllätyt.

Vierailija
10/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut käräjäoikeudella pokassa pitelemistä kun on kuunnellut tapahtumien kulkua. Toki asia on vakava sitä en kiistä. Sekava tapaus joka tapauksessa.

Vierailija
11/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee thai hieromoon asioimaan niin mitä oikein odottaa? En itse ainakaan uskaltaisi mennä ihmiskaupan tyyssijaan.

Vierailija
12/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee thai hieromoon asioimaan niin mitä oikein odottaa? En itse ainakaan uskaltaisi mennä ihmiskaupan tyyssijaan.

Tämä. 

Vierailija
13/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitelläänkö Suomen oikeudessa nykyään myös provoja?

Vierailija
14/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kielimuuri?

Vierailija
15/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalautsi, että Porvoossa sattuu ja tapahtuu. Lienee koko Suomen tapahtumarikkain paikka. Milloin parturi hyökkii ihan muiden kiharoiden kimppuun kuin pitäisi, milloin veljekset leikkii isomman kaavan mukaan poliisia ja rosvoa. Poliisilta ei hommat kesken lopu. Vielä kun joku paikallinen Porvoon Tero saadaan hökälöimään niin voisi nimetä Porvoon uudeksi pääkaupungiksi.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
16/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä käydä parturoimassa itsensä Porvoissa.

Vierailija
17/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturi leikkaa miehiä ja kampaaja leikkaa naisia, oli parturi/kampaaja mitä sukupuolta tahansa.

Eli mieskampaaja*

Vierailija
18/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unhappy ending

Vierailija
19/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parturi leikkaa miehiä ja kampaaja leikkaa naisia, oli parturi/kampaaja mitä sukupuolta tahansa.

Eli mieskampaaja*

mieskauppaaja

Vierailija
20/56 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risto Kunnas - Iltalehti