Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selviät IHAN JÄRKYTTÄVÄSTÄ darrasta hengissä?

Vierailija
05.09.2019 |

Vinkkejä kun vesi ja burana ei auta kun nekin tulee ylös?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, alkkiksellakin on krapula. Ohjeita kysyin.

Ei ollu mun viesti tämä (ap) D:

Vierailija
22/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yks kaveri kertoi, että suolakurkkujen maustevesi on parasta darra-apua. En kyllä itse pystyisi, mutta uskon kyllä kun siitä saa suolaa ja neste alkaa pysymään kehossa.

Tilaa pitsaa, syö sipsiä, juo mehua, ota paukku/kalja/mikä ikinä jos vaan pystyt. Vatsansuojalääke voisi auttaa.

Itse joskus kantanut peiton ja tyynyn suoraan pöntön viereen kun maailmanlopun oksennusdarra on kestänyt puoli vuorokautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla sit syöt kunnolla ja juot paljon vettä ennen nukkumaan menoa, buranan voi vetäistä varmuudeksi huiviin.

Ainakin litran mehulasi ja sipsiä tai suolapähkinöitä vielä sängyn viereen ja hörpit aina kun heräilet.

Vierailija
24/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tappodarraan on auttanut, kun otan särkylääkkeen ja yritän olla oksentamatta seuraavan puolen tunnin ajan. Mutta jos näin käy, niin sittenpähän käy. Ämpäri sängyn viereen ja unta palloon, kyllä se jossain vaiheessa laatoittaminen loppuu.

"Päikkäreiden" jälkeen tilaan kebabbilasta syötävää. Syön ja loppupäivän koomaan. Siitä se olo on kohentunut.

Vierailija
25/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaa varten minulla on AINA kaapissa Brancamentaa (minttu-Fernet). Sitä kun siemailee suolaisen lisäksi, niin onhan se ainakin mukavampi sairastaa vaikka se ei auttaisikaan.

M 45

Vierailija
26/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskaruokaa ja Panadol Forte 1g + 2*Burana 600mg auttaa silloin kun tukkaan sattuu

Vierailija
27/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että laillisella päihteellä tulee noin paha olo.

Vierailija
28/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkien kaveri kirjoitti:

Roskaruokaa ja Panadol Forte 1g + 2*Burana 600mg auttaa silloin kun tukkaan sattuu

Panadolia ei kannata ottaa, jos on vielä promilleja veressä. Voi tulla maksavaurio. Ota mielummin enemmän Buranaa.

Vierailija
29/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavalliset lääkärit eivät tiedä krapulasta yhtään mitään.

Terveyssalan porukka hoitaa krapulaa ns. banaanipussilla.

Vierailija
30/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et muuta voi niin juo paljon mehua mihin on lisätty hieman suolaa. Syö mitä tahansa menee alas. Makaa ja katso netflixiä ja torku niin paljon kuin tarvii. Älä pidätä oksennusta vaan anna sen tulla. Muista syödä Buranaa eikä Panadolia.

Hyi että mä olen onnellinen siitä että olen nykyään täysin raitis.

Vierailija
31/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ihan lääkärissä käyntiä. Voi arvioida tilannetta laajemmin ja teettää vaikka alkoholikyselyn.

Haha, et varmaan ikinä ole oikeasti ollut darrassa. Hyvä jos pystyy vessaan kroolaamaan ja työntämään päänsä posliinipuhelimeen.

Siksi en nykyään ota enää mitään 4.7 % vahvempaa. Viisastuin viimein.

Vierailija
32/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukkumaanmenoa Burana, aamulla Gatoradea. Jos ihan järkyttävä olo on, niin Clotamia (vain jos ei ole syönyt Buranaa, ja tämäkin kannattaa ottaa jo yöllä) tai Duactia.

Ruuaksi pieni määrä jotain rasvaista/proteiinirikasta, vaikka munakokkelia ja pekonia. Kunnolla syödään sit vasta myöhemmin.

Tai sitten auttaa se millä se on tullutkin, eli hiireen muut vinkit, shotti vodkaa ja pienet nokoset päälle.

Vierailija
33/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon etten selviä.

Sinccis

Vierailija
34/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä syödä vaikka Fazerin sinistä, nopeat hiilart imeytyy nopeasti ja se ei maistu niin pahalta, kun tulee ylös.

Vierailija
35/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ihan lääkärissä käyntiä. Voi arvioida tilannetta laajemmin ja teettää vaikka alkoholikyselyn.

Joo, sinne vaan päivystykseen istumaan sunnuntaina kaikki krapulasäkit viemään lääkäriajat oikeasti sairailta.

Vierailija
37/37 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on kärsinyt oikean krapulan, kun ei enää pelkää kuolevansa, vaan toivoo kuolevansa.

Sinccis