Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni hermot vuosia kestäneeseen selkäkipuja, miten jumpat tms tämä pois

Vierailija
05.09.2019 |

Kuvissa ei näkynyt mitään, lääkäri arveli fasettinikamien olevan paikoiltaan tjn

Fysioterapeutin jutut pahensi, jotenkin väänteli minua.

Jos minua nostaa kainaloiden alta niin kuuluu monta rusahdusta peräkkäin ja muutaman päivän päästä on parempi, mutta tulee aika pian takaisin

Millä tästä pääsisi lopullisesti eroon? Aamuisin pahon, herään kipuun kun ei enää missään asennossa pysty sängyssä makaamaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle fysioterapeutille jolla toivottavasti on kokemusta enemmän.

Ja selkään lihaksia ...

Vierailija
2/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile esim. joogaa. Selkä- ja vatsalihakset pitäisi saada kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö paikkakunnaltasi OMT-terapeuttia? Minä sain selän kuntoon ja hyvät kotiohjeet. Onneksi minut ohjattiin kyseisen koulutuksen omaavan fysioterapeutin vastaanotolle.

Vierailija
4/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi mangneettikuvat, jos vaan röntgenissä ovat kuvanneet. Mulla molemmat lonkat sökönä ja lanneranka. Ei näkynyt röntgenissä ja nyt ei voi sitten muuta kun leikata lonkkiintekonivelet, kun eivät vuosiin uskoneet mun valituksia ja kipuja.

Vierailija
5/5 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen patja ja tyyny sulla on? Eivät välttämättä sulle sopivat jos paikat kipeytyy nukkuessa. Työergonomia? Rasittuuko selkä vääristä työasennoista/liikkeistä/huonosta tuolista? Entäs kengät? Niiden ja jalkojen kunto?

Katsele ensin ainakin nuo asiat kuntoon, ja hankkiudu asiansa osaavalle fysioterapeutille. Internetin keskustelupalstalla harvemmin on kenelläkään sun terveystietojasi tai varsinaista pätevyyttä neuvojen jakeluun sun terveyttäsi koskevissa asioissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan