Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kipeä, mutta en uskalla soittaa töihin ja ilmoittaa asiaa.

Vierailija
05.09.2019 |

Nyt illalla olisi järkevää ilmoittaa. Pystyvät varautumaan sitten aamuun. En tajua, miksi en uskalla :(

Kurkku hullun kipeä, päätä särkee ja räkä valuu. Ei kuitenkaan kuumetta. Olen niin huono olemaan pois töistä :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käynkin kipeänä töissä. Pomo valitti, että olen liikaa poissa... Öööö.. tänä vuonna 0 päivää ja viime vuoden poissaolot voi laskea yhdellä tai kahdella kädellä. Käyn sitten vittuillessa tartuttamassa kaikki.

Vierailija
2/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa vikaa. Aina hurjan huono omatunto, jos sairastuu. Ihan hullua, tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmot nyt vaan, saavat nopeammin tuuraajan paikalle.

Vierailija
4/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita. Kerää rohkeutesi.👍🏼

Vierailija
5/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole korvaamaton.

Vierailija
6/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vanhaa ruokaa ja peräauk ko rutisi matkalla töihin, en saanut koko kuukauden palkkaa koska olin saarisella töissä, ja keittiöhygienia etuasiassa. Vantaalla.

Vierailija
7/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri laittaa aina tekstarin joitakin tunteja ennen työvuoron alkua. Esim ”silmätulehdus, en voi tulla” taikka ihan vaan ”olen sairas”. Hyvin on vakipaikkansa pitänyt. Joo ja tiedän nämä tekstarit kun on ne itse mulle näyttänyt.

Vierailija
8/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tunnollinen työntekijä, teen työni, olen aina ajoissa, en lähde aikaisemmin, ei turhia poissaoloja, mutta aina kun soitan että olen sairaana niin pelkään että pomo luulee että en ole oikeasti sairas :D

Ihan outo pelko, en tiedä mistä tulee.

Vierailija
9/9 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-tuttaa kaikki työn sankarit jotka väkipakolla tulee töihin niiskuttamaan ja pärskimään. Sit joka välissä pitää vielä valittaa työkavereille, että voi kun olen kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi