Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä: kiinnostunut vai ei?

Vierailija
05.09.2019 |

Okei; tässä tulee nyt sensuroimatta koko kauheudessaan. Moralisoikaa ihan rauhassa, mutta mä olen kuullut sitä tarpeeksi... en ole pettänyt enkä tehnyt mitään luvatonta fyysisesti.
Olen naimisissa, 35v ja mulla on nyt 3-4kk ollut kaverisuhde (itseäni vanhempaan )mieheen. Ollaan nähty erään asian vuoksi säännöllisesti ja siinä ystävystytty. Mies on varattu, avoliitossa (ei yhteisiä lapsia).

Meillä on ollut jonkinverran myös viestittelyä missä läppä lentää ja sellaista ”vinkkusilmää” on heitelty eli vähän pikkutuhmaa juttua... ei mitään roisia vaan ihan kilttiä.

Tätä jatkunut jo tosiaan kuukausia. Kysyin mieheltä millaisen suhteen mun kanssa haluaa...vastaus oli ettei ole miettinyt... viestittely jatkuu mutta hieman harventunut eikä enää joka viestiin kärppänä vastaa. Kun nähdään, halaa ja on tosi flirttaileva.
En halua mennä kenenkään liittoa rikkomaan enkä omaani, mutta kyllä mua kieltämättä kiinnostaisi tietää voiko meistä tulla mitään.

Riuduttaa olla tässä kun ei saa tarpeeksi. Mutta luuleeko hän ettei voi mua saada, koska olen nuorempi & naimisissa.

Mulla on tuon miehen kanssa jotain sellaista, maagista yhteenkuuluvuuden tunnetta mitä en ole koskaan kokenut.

Jos meistä tulisi jotain, en tiedä mitä tekisin... mutta en voi elää näinkään.

Meillä on yhteisiä tuttuja ja tulemme näkemään jatkossakin, en voi siis kysyä suoraan - mahdollisesti mokaan välimme.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku...

Vierailija
2/16 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloit kysellä suhteesta, otti mies väliä. Seksiä se hakee. Rakastunut toimisi toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää toimintaa.

Vierailija
4/16 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppäs vaikka siltä omalta aviomieheltäsi mitä mieltä hän on asiasta. Ehkä sitten saat selvennyksen tuohon "ah niin kamalan vaikeaan" tilanteeseesi slut.

Vierailija
5/16 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä ei saa kysyä mitään ilman että tuomitaan? Nämä ovat aika yleisiä ihmissuhde kysymyksiä, mitä tätä palstaa olen seurannut...😏 Ei se tee kenestäkään maksullista tai muutakaan nimittelyn arvoista henkilöä kuten yllä parjataan...

Mieluummin tarjoisitte neuvoja jos sanan säilällä heitätte vierasta ihmistä ja tilannetta.

Peace & love. Rakkautta ei ole koskaan liikaa.

Ap;lle neuvo: kysy suoraan tai jos ei mahdollista, seuraile hetki miten välinne etenevät... ei tuohon muuta ratkaisua liene?

T. Ohis

Vierailija
6/16 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloit kysellä suhteesta, otti mies väliä. Seksiä se hakee. Rakastunut toimisi toisin.

Miten rakastunut sitten toimisi? Jos silläkin luetun mukaan joku avis, uloshan se äijän heittäisi jos saisi tietää!

Vierailija
7/16 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta sepustusta lainkaan voin vastata jo otsikon perusteella: jos kiinnostusta pitää kysyä, sitä ei ole tarpeeksi. Kyllä sen tietää sitten kun joku oikeasti kiinnostuu.

Vierailija
8/16 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole aktiivinen, vaan katso miten mies toimii. En oikein usko, että tuosta mitään tulee. Miksi itse lähtisit epävarmoille retkille . Ajattele, että sinulla on pelissä myös oman perheesi tilanne. Älä vastaa miehen flirttiin, niin näet onko hän kiinnostunut .

Vierailija
9/16 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole onnellinen nykyisessä suhteessasi, ota ero täysin riippumatta siitä, mitä tuon flirttimiehen kanssa tapahtuu tai ei tapahdu.

Flirttimies haluaa sinusta vain pientä piristystä arkeen.

Vierailija
10/16 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei yleensä kiinnostu varatuista naisista.

Vierailija
11/16 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisessä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa ja se voi olla henkistäkin. Jos ette ole kumppaneillenne kertoneet ystävävyydestänne ollette rikkoneet teidän välistä sopimusta.

Vierailija
12/16 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija pettää sen minkä kerkee ja luule, että päätös omasta liitosta on omissa käsissäsi. Puhuppa tuosta miehellesi ja katso kuinka sinun käy. Jonka jälkeen olet omillasi. Tuo mies ei ole se prinssi joka sinut pelastaa. Ja sen näkee siitä, että otti pari askelta taakse päin kun sinä aloit puhumaan suhteenne etemisestä.

Sinä et tiedä muuten tuosta miehestä hittojakaan olet luonut mielikuvan kuinka tuon miehen kanssa kaikki on kuin romattisessa elokuvassa.

Kasva aikuiseksi!

Vierailija
13/16 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole aktiivinen, vaan katso miten mies toimii. En oikein usko, että tuosta mitään tulee. Miksi itse lähtisit epävarmoille retkille . Ajattele, että sinulla on pelissä myös oman perheesi tilanne. Älä vastaa miehen flirttiin, niin näet onko hän kiinnostunut .

Joopa joo, jos nainen ei välittäisi flirtistä itse ai akin lopettaisin sen

Vierailija
14/16 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta sepustusta lainkaan voin vastata jo otsikon perusteella: jos kiinnostusta pitää kysyä, sitä ei ole tarpeeksi. Kyllä sen tietää sitten kun joku oikeasti kiinnostuu.

Ai vaikka olisi varattu? Tai tietää, että toinen on? Osa lopettaa yrittämisen, kun tietää, että toinen on varattu, vaikka olisi kuinka kiinnostunut.

Vierailija
15/16 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole yksinkertaista. Ulkopuolisilta tulee usein jäätäviä neuvoja; helppo huudella jos ei ole koskaan itse kokenut vastaavaa.

Vierailija
16/16 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän