Käykö parisuhteessa olevat miehet radalla/baarissa
Hei kaikki, jotka asiasta jotain tiedätte. Pyydän vastaamaan oman tiedon pohjalta, en niinkään sen mukaan, miten asian mielestäsi pitäisi olla. Eli käyvätkö parisuhteessa olevat miehet lauantai-iltaisin baareissa/radalla/viihteellä? Tietenkin tiedetään, että jotkut käy, mutta entä omasi tai lähipiirisi lähimmät miehet. Laittaisitko peukun ylöspäin jos käy, ja alas jos ei käy.
Toiseksi jos haluat, niin voitko pohtia, onko tämä joku yhteiskuntaluokkakysymys?
Kommentit (35)
Eka kommentti oli siis aloittajan.
Provoja pyydän mitä kauniimmin skippaamaan kysymyksen.
Kyllä, käyn ystäväpiirini kanssa 1-2 kertaa kuussa viihteellä ja meistä suurin osa on varattuja. Olemme kaikki akateemisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, käyn ystäväpiirini kanssa 1-2 kertaa kuussa viihteellä ja meistä suurin osa on varattuja. Olemme kaikki akateemisia.
Miksi maininta akateemisuudesta?
Radalla? Kyllä mun mies käy välillä baarissa ja niin käyn minäkin. Ehkä noin neljä kertaa vuodessa.
Kyllä mun miesystävä käy kavereidensa kanssa viihteellä kerran pari kuussa.
Mieheni ei ole käynyt 18 vuoteen missään ns radalla yksin.
Ei käy. Yhdessä käydään jos käydään muutaman kerran vuodessa.
Mun mies käy lähes joka vkonloppu, ja välillä molempina päivinä. Eroa mietin...
No oispa kiva saada vähän kannanottoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on luultavasti ainoa asia, mistä nuo pellet kuvittelevat voivansa leveillä. Tosiasiassa kaikki nauravat noille tolloille, jotka ylpeänä esittelevät "akateemisuuttaan".
Mä en ymmärrä miten tästä saa luokkakysymyksen. Yleisesti vähän kouluttautuneet juo paljon, mut toisaalta myös korkeasti koulutettu arkityötä tekevä pääsee todennäköisemmin lauantaina ulos, koska vapaata, sosiaalista verkostoa ja rahaa käydä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
No oispa kiva saada vähän kannanottoja!
Ei kun olihan niitä tullutkin, ei vain näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies käy lähes joka vkonloppu, ja välillä molempina päivinä. Eroa mietin...
Ehkä hän vain tykkää kuunnella hyvää musiikkia ja kenties laulaa karaokea.
Parisuhteessa olevan,sukupuoleen katsomatta,ei tarvitse käydä baareissa. Kotiin voi kutsua kaverit viettämään iltaa.
En käy yksin baareissa enää. Joskus jotain bändiä käymme vaimoni kanssa katsomassa klubeissa ja pari kertaa terassilla kesällä tai jossain markkinoilla jossa on terasseja myös.. Viimeksi kävin yksin terassilla kesällä v 2014 jolloin löysin nykyisen tyttöystäväni.
Kyllä ihan kotona vietetään aikaa paljon nykyään ja kotiin kutsutaan sitten kavereita jos halutaan juhlia.
En kävisi edes sinkkuna, en juo enkä käytä mitään päihteitä.
No varmaan siksi, että olin pyytänyt pohtimaan, onko tämä yheäteiskuntaluokkakysymys. Tiedän kyllä, että akateemistakin porukkaa käy, mutta onko mahdollisesti jotakin eroa olemassa? Itse kuvittelen, että on, mutta haluan kuulla, jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tarkoita välttämättä, että joka viikonloppu, vaan ehkä silloin tällöinkin.