Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolisolle tuli yhtäkkiä huuliherpes, mitä tehdä?

Vierailija
05.09.2019 |

Ollaan oltu lähes 20 vuotta yhdessä ja ei hänellä aiemmin ole ollut huuliherpestä. Miten se yhtäkkiä voi tulla? En haluaisi saada tartuntaa. Pelottaa myös että hän tartuttaa sen alapäähänsäkin vaikka vahingossa esim. unissaan! Pitäisikö varmuuden vuoksi olla harrastamatta seksiä muutamaan viikkoon sen jälkeen kun huuliherpes on mennyt ohi, siltä varalta että tartunnassa on itämisaika muutamia viikkoja? Ja varmaan ei kannata suudellakaan ihan heti sen jälkeen kun huuli näyttää parantuneelta?

Miten te parit teette jos toisella on huuliherpes, harrastatteko sinä aikana seksiä? Luin että huuliherpes tarttuu myös pisaratartuntana ja voi tarttua alapäähänkin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvaa järkevämpää on hommata apteekista herpeslaastareita. Estävät tarttumista ja paranee nopeammin. Laastareilla herpes ei ainakaan itselläni kasva yhtä isoksi kuin jos käytän rasvaa, siten ei tule yhtä kipeäksikään. Ei voi muuta kuin suositella. Laastaria hädin tuskin huomaa kun ovat läpinäkyviä. Ja lääkeaine on aina lääkeaine, laastarit täysin lääkkeettömiä.

Aciclovir 200 mg tabletit herpekseen saa tätä  nykyä ilman reseptiä apteekista. 

Vierailija
22/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelottaa myös että hän tartuttaa sen alapäähänsäkin vaikka vahingossa esim. unissaan!"

Onko erittäin notkea vai niin sanotusti poikkeuksellisen hyvin varusteltu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on huuliherpes, ja mun exällä, lapsen isällä. Mun isällä on, ja veljellä myös, mutta äisilläni, mulla eikä tyttärellä ole, eikä tule. Ei ole myöskään elmistössä. Olemme immuuneja huuliherpekselle.

Vierailija
24/24 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika !