Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinun suvussasi on yliopiston käyneitä maistereita, tohtoreita ja professoreja?

Vierailija
05.09.2019 |

Voisin luetella heti 20 geenisukulaista.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu onhan heitä, mutta vain osa on käynyt yliopiston...

Vierailija
2/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistereita on lähes kaikki (tai DI, LL, tms vastaava tutkinto). Tohtoreita on lukuisia, itsekin olen tohtori jo kolmannessa polvessa. On toki joitain kouluttamattomia myös, eivätkä he ole sen kummallisempia kuin me muutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska en tunne melkein ainuttakaan sukulaista, koska suvussani on riitaannuttu jo ajat sitten ennen syntymääni ja pistetty välit poikki. Kaikki vihaa kaikkia joten kaikki pysyy erossa kaikista. Mutta ne harvat jotka tunnen niin joo, melkein kaikilla on yliopistotutkinto, tietysti. Mäkin suoritin yliopistotutkinnon mutta sitten mielenterveyteni tietysti kaatui lopullisesti joten töitä en ole tehnyt.

Vierailija
4/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeeksi ja näin olen saanut mustalammas tittelin harteilleni.

Vierailija
5/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistereita on lähes kaikki (tai DI, LL, tms vastaava tutkinto). Tohtoreita on lukuisia, itsekin olen tohtori jo kolmannessa polvessa. On toki joitain kouluttamattomia myös, eivätkä he ole sen kummallisempia kuin me muutkaan.

Ei tietenkään. Mutta aika huonot kortit jaettu itelle.

Vierailija
6/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään. Mutta aika huonot kortit jaettu itelle.

Tekisi mieli vaan kuolla pois.

Vierailija
7/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä nuoremmista useampi, vanhempien sukupolvesta yksi ainut, isovahempien sukupolvesta ei kukaan.

Vierailija
8/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sukuni ensimmäinen akateemisesti koulutettu, mutta jälkeeni on kourallinen nuorempien sukupolvien edustajia suorittanut myös yliopisto-tason tutkinnon.

Vierailija
9/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama on ja silti ollaan suht juntteja ja köyhiä :D 

Vierailija
10/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sellainen fiilis että on pakko brassailla?

Vierailija
11/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuttakaan.

Vierailija
12/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut. Lähisuvussa on nyt äkkiseltään ainakin kaksi maisteria ja yksi tohtori. Amkin käyneitä on useampi ja sitten sekkuissa, tädeissä, sedissä.. on lisää eri alojen kandeja ja maistereita, mutta on myös kansakoulun käyneitä ja elämässään menestyneitä amiksia. Itse olen käynyt lukion, pari opintopistettä amkissa, hakenut kerran yliopistoon ja nyt olen vanhempainvapaalla. Ehtiihän tässä.

Vierailija
13/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisuvun nyt jo edesmenneistä isovanhemmista ei kukaan, vanhemmista (nyt eläkkeellä oleva sukupolvi) kaikki, omassa sukupolvessani (30-50 v) kaikki ja nuorin sukupolvi on vielä koulussa mutta suurin osa tai ehkä kaikki suuntaamassa korkeakouluun.

Vierailija
14/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon, kuten jokaisella tällä palstalla aikaansa viettävällä.

Vierailija
15/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vain 3 kpl.

Loput ovat vain korkeintaan uimamaistereita 😆

Vierailija
16/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako rappioalkoholistia, huumeidenkäyttäjää, vankilassa ollutta, hullua tai itsemurhan tehnyttä teidän lähisuvussa on. Ihan vain vastapainoksi.

Vierailija
17/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin kaikilla on ainakin yksi ylempi korkeakoulututkinto, monilla kaksikin. Ihan tavallista ja rentoa sakkia. Myös duunarin hommat sujuvat.

Vierailija
18/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako rappioalkoholistia, huumeidenkäyttäjää, vankilassa ollutta, hullua tai itsemurhan tehnyttä teidän lähisuvussa on. Ihan vain vastapainoksi.

Mikä noisa estää sen ettei voisi olla myös yliopistosa valmistunut?

Vierailija
19/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 eli minä.

Vierailija
20/21 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistereita on noin 90% yli 25v ikäisistä, tohtoreita on noin 5% samasta ikäluokasta ja professoreja on Suomessa 2 ja Euroopassa 3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan