Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oih, surullista. Samu Haber kertoo, kuinka tilillä oli 7 -numeroinen summa rahaa eikä ketään, jonka kanssa asian jakaa.

Vierailija
05.09.2019 |

/viihde/art-2000006228073.html

Luulen, että paljon surullisempaa olisi ollut 2- numeroinen summa eikä ketään, jolle asiasta kertoa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla jakamaan ne mun kanssa. Majotan vaikka lastenhuoneeseen patjalle ja voin tarjota ruuan vastineeksi.

Vierailija
22/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on sentää rehellisesti leveilevä ja siten että kuuluu imagoon. Haber on vain huomionkipeästi säälittävä. Kumpaakaan en kuuntele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sitten väittänyt että pelkästään iso summa rahaa tilillä tekisi ketään onnelliseksi? Onneen vaaditaan enemmän.

Vierailija
24/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pröystäile, mutta

"– En pröystäile, mutta on kiva, kun on vähän luksusta elämässä. Minulla on kaksi BMW:tä; avoauto kesäksi ja citymaasturi talveksi. Kerään sveitsiläisiä kelloja, minulla taitaa olla seitsemän Rolexia. Euroopan ulkopuolella lennän aina business-luokassa. "

Vierailija
25/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voice (Lauri Kottonen haastattelee Samu Haberia) 2013,video 10:00 min -> eteenpäin

"Sä oot sanonu että sulla oli jossain vaiheessa 100 000e lainaa, paljonko sun pankkitilillä tällä hetkellä on ja paljonko on lainaa.."

"No lainaa ei tällä hetkellä oo mutta kyllä toi ainakin meni toi Cafe Latte läpi ku kortilla tossa.."

"Onko Electron vai ihan Masteri?"

"Mulla on sellanen Debit korttia, se on tosi hyvä, ei tuu niinku Visa laskua ja toimii ulkomaillakin..kiitos OP pankin"

"Niin niin ja paljonko siellä tilillä nyt on..?"

"On siellä, niin paljon et....mitä helvettiä? Kuinka iso sukuelin sulla on....?"

No nyt voi kertoa iltapäivälehdessä, joskus ei voinut.

Buahaha

Nimimerkki (ei pakollinen)

Vierailija
26/26 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis Samulle Saksasta joku varallisuuden jakaja löytyvän..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi