Oih, surullista. Samu Haber kertoo, kuinka tilillä oli 7 -numeroinen summa rahaa eikä ketään, jonka kanssa asian jakaa.
/viihde/art-2000006228073.html
Luulen, että paljon surullisempaa olisi ollut 2- numeroinen summa eikä ketään, jolle asiasta kertoa.
Kommentit (26)
Enemmän mua järkyttää, että jutun mukaan Samu Haber on 34v. Miten mä muistelin, että olisi jo nelikymppinen?
Haber on köyhä poika verratuuna putkiyrtyksen perijään Sam Huberiin :D
Lisäys kolmoseen: Isän puolelta Huber, äidin puoleta Ahlström.
Ajatukseni jotka heräsi jutun luettuani: 1) No voi kyynel. 2) Miksi se pitää pankkitilillä tollaisia summia näin nollakorkojen aikana? Itsellä on huomattavasti pienemmästäkin summasta pankin rahoitusneuvojat herhiläisenä kimpussa että sijoita, sijoita.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua järkyttää, että jutun mukaan Samu Haber on 34v. Miten mä muistelin, että olisi jo nelikymppinen?
Se on syntynyt v. 1976
Olisko tuo sitä humble braggiä? Kehuskellaan omia juttuja, mutta kääritään asia jotenkin, että toiset hyväksyisivät tai jopa säälisivät. Tavallisesti nämä kyllä kääntyvät itseään vastaan, kuten tässäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
43-vuotias on.
Okei eli jutun kirjoittaja on näemmä tehnyt virheen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatukseni jotka heräsi jutun luettuani: 1) No voi kyynel. 2) Miksi se pitää pankkitilillä tollaisia summia näin nollakorkojen aikana? Itsellä on huomattavasti pienemmästäkin summasta pankin rahoitusneuvojat herhiläisenä kimpussa että sijoita, sijoita.
Niin ne oli munkin kimpussa siihen asti kunnes kysyin soittajilta, että eikös se ole ihan mun yksityisasia minkä verran tililläni rahaa on ja että pitäkää vain huoli omista asioistanne.
Tällaiset uutiset saattavat kerätä myöskin vääränlaista huomiota. Ite en miehenä taikka naisena julistaisi missään tilanteessa omaa varallisuuttani ihan vain siitä syystä etten halua perääni mitään herhiläisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tuo sitä humble braggiä? Kehuskellaan omia juttuja, mutta kääritään asia jotenkin, että toiset hyväksyisivät tai jopa säälisivät. Tavallisesti nämä kyllä kääntyvät itseään vastaan, kuten tässäkin tapauksessa.
On.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ca28d715-960b-4a2d-be69-fab622…
Väärä muijakin oli merkitty testamenttiin. Toki tämäkin on tärkeä tieto
Samu on kyllä yhtä vastenmielinen hahmo kuin Cheek. Vaikea ymmärtää, miten munkin tuttavapiirissä useampi keski-ikäinen akka sitä kuolaa.
Rahaa saa olla ja sitä saa mun puolesta makuuttaa missä haluaa. Mutta ylimielinen ei saa olla eikä saa sössöttää, että jokainen on oman onnensa seppä ja ihan oma moka, jos ei tienaa useampaa miltsiä vuodessa.
Onko tää jatkoa niille vaatehinnoille, jotka nää popparit leveili vaatehinnoillaan. Samu tais laittaa paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on ja sopii mielikuvaan Haberista tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Samu on kyllä yhtä vastenmielinen hahmo kuin Cheek. Vaikea ymmärtää, miten munkin tuttavapiirissä useampi keski-ikäinen akka sitä kuolaa.
Molemmista tulee vielä aika vahvat gay-vibat. Voisko noilla olla sutinaa keskenään? Voisivat sitten kahdestaan humblebraggailla, alan mestareita kun ovat.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006228073.html