Lue keskustelun säännöt.
Kissan kiinnipidosta ja sisäkissaksi opettaminen
05.09.2019 |
Mulle on tulossa kissa, joka on saanut ulkoilla vapaasti. Itse en haluaisi vapaaksi päästää kissaa ettei satu mitään, vaikka asunkin melko rauhallisella alueella. Mietinkin mitä keinoja muilla on pitää kissaa kiinni ulkona, niin että sillä olisi sopivasti tilaa liikkua? Neuvoja otetaan muutenkin vastaan jos jollakin on kokemusta miten totuttaa ulkokissa sisäkissaksi. Kyseisen kissan kanssa kaikki konstit kokeiltu mutta huutaa silti ulos 24/7, on repinyt jopa ulko-oven tiivisteet irti 😥
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainoa, mikä mulle tulee mieleen, on ulkohäkki jossa kissa voi oleilla. Jos se ei ole mahdollista, niin sitten ulkoilu valjaissa, mutta valjaat pitää sitten olla sellaiset joista kissa ei pääse luikertelemaan karkuun. Valitettavasti taitaa vaan olla niin, että jos kissa on tottunut kuljeskelemaan ulkona vapaana, se ei kovin helpolla sitä unohda ja totu olemaan sisällä. Jos kissa nyt ei kertakaikkiaan millään kykene olemaan sisällä/kulkemaan valjaissa, niin ehkä sille sitten paras paikka olisi jossain maalaistalossa, jossa ei ole vaarana jäädä auton alle?