Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ongelmia sun on vaikea ymmärtää?

Vierailija
05.09.2019 |

Mun on vaikea ymmärtää alkoholismia.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yltiöpäinen suvaitsevaisuus ja ymmärrys m__hanmuuttajien tekemiin rikoksiin ja niiden vähättely kertomalla että suomalainenkin tekee rikoksia. Siinä on oikea ongelma päässä.

Minun on vaikea ymmärtää olkiukkoilua jossa omassa päässään maalataan toisesta niin ikävä kuva mahdollisimman väärin ymmärtäen että sitä toista on sitten tosi helppo vihata.

Vierailija
22/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ongelminen käyttämistä vielä aikuisenakin syynä kaikkiin ongelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä äitini kehittämää ongelmaa siitä, että minulla ei ole televisiota.

m 35

Vierailija
24/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tyhnyyttä.

Vierailija
25/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uusperheessä pitää tehdä ongelma siitä, että minä hoidan lapseni tällä tavalla ja sinä omasi eri tavalla.

Vierailija
26/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yletöntä ruuanhimoa.

Vierailija
27/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ongelmia, jotka olisi poistettavissa yksinkertaisilla toimenpiteillä. Väsyttää kun ei mene ajoissa nukkumaan, stressaa kun tekee liikaa toisten puolesta hommia, netti ei toimi kun mokkula on vuodelta 2002 ja niin edelleen. Mutta kai siitä saa jonkun mitalin kun ei ratko ongelmiaan, vaan valittaa niistä vuodesta toiseen.

Vierailija
28/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttuako se sulle kuuluu rumilus.

Vierailija
29/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä äitini kehittämää ongelmaa siitä, että minulla ei ole televisiota.

m 35

Täällä sai myös kuulla suurta huolestuneisuutta asiasta. Televisiota ole ollut olemassakaan kauaa...

Vierailija
30/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä varakkaillakin perheillä on ongemia . Joo on,vaan ketuttaa se kuunnella opiskelijakaverin valitusta kun vuosittainen 3kk kesäreissu aasiassa  vaihtuukin johonkin californian loma-asuntoon.

Vierailija
31/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten ilkeyttä, narsismia, julmuutta. Vaikeaa käsittää tuollainen tarkoituksellinen pahuus.

Narsismi onkin personaallisuushäiriö. Se ei ole tahallista niin kuin moni tuntuu ajattelevan.

On eri asia olla hyvin itsekäs persoona kuin narsisti. Jälkimmäisessä ihminen ei ymmärrä olevansa itsekäs eikä omista empatiakykyä.

Jos on tahallisesti ilkeä ei tarkoita että on täysin empatiakyvytön. Sama ihminen saattaa osoittaa empatiaa jotain toista ihmisistä kohtaan.

Vierailija
32/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne voivat muovata persoonan niin lopullisesti, ettei aikuisuudessa terapiakaan auta. Tokikaan lapsiaan kaltoinkohdellut ei halua tätä ymmärtää, mutta sellainen, joka saa flashbackeina sen kaiken pahan vielä aikuisuudessaankin eteensä ymmärtää kyllä.

Vierailija
33/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia ongelmia, jotka olisi poistettavissa yksinkertaisilla toimenpiteillä. Väsyttää kun ei mene ajoissa nukkumaan, stressaa kun tekee liikaa toisten puolesta hommia, netti ei toimi kun mokkula on vuodelta 2002 ja niin edelleen. Mutta kai siitä saa jonkun mitalin kun ei ratko ongelmiaan, vaan valittaa niistä vuodesta toiseen.

No tuo nukkuminen ei ole aina ihan noin yksinkertainen juttu. Kaikki eivät kykene saamaan klo 21 unta ja heräämään klo 6.00 vaivattomasti. Sama pätee myös toisin päin. Minä olen tällainen. Vaikka heräsin joka päivä ajoissa, se olisi aina yhtä vaikeaa, väsyttäisi ja illalla pyörisin sängyssä.

Vierailija
34/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni valittaa samoista asioista aina.

On sotkuista, ei saa mitään aikaiseksi, jne.

Pari krt vuodessa menen jeesaamaan ja saadaan siivottua, tai minä siivoan 95% ja toinen valittaa. Viime kesäkuussa siivosin viimeksi, jätettä tuli varmaan 10 säkillistä.

Nyt lapset ovat isällään syyslomalla, menen silloin seuraavan kerran.

Vierailija
35/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, miten tärkeää joillekin on oikeasti se, että näyttää ulospäin menestyneeltä ja varakkaalta. Ymmärrän siis sen, ettei se ole täysin merkityksetöntä, mutta en sitä, että se on määräävä tekijä monissa valinnoissa ja jollain tavalla tärkeämpää kuin se, miten oikeasti elämässä menee. 

Vierailija
36/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nukkuminen ei ole aina ihan noin yksinkertainen juttu. Kaikki eivät kykene saamaan klo 21 unta ja heräämään klo 6.00 vaivattomasti. Sama pätee myös toisin päin. Minä olen tällainen. Vaikka heräsin joka päivä ajoissa, se olisi aina yhtä vaikeaa, väsyttäisi ja illalla pyörisin sängyssä.

Niinpä, ja lisäksi ainakin minulle käy niin, että jos seuraavana päivänä pitää mennä aamusta jonnekin, niin illalla stressaa niin, etten saa unta enkä edes halua nukkua, koska ahdistaa se mitä heräämisen jälkeen tulee tapahtumaan. Unirytmini on ollut ihmeen hyvä nyt, kun ei ole tarvinnut mennä mihinkään. Olen voinut mennä nukkumaan rauhallisin mielin, koska heräämiseen ei ole sisältynyt mitään ikäviä odotuksia.

Vierailija
37/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että joku ei voi tapailla jotain miestä, koska ei pidä tämän ominaistuoksusta. En ole koskaan tuntenut yhdenkään ihmisen ominaistuoksua. Yritin kokeeksi haistella oman mieheni ihoa oikein läheltä, mutta ei haissut kerta kaikkiaan miltään.

Vierailija
38/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että jotkut eivät saa aikaiseksi matkustaa, vaikka oikeastaan haluaisivatkin. Joillekin tutuilleni on esimerkiksi hirvittävän vaikeaa lähteä kyläreissulle sadan kilometrin päähän. Jos lähtee, sitä pitää suunnitella pitkään.

Vierailija
39/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea mitä kuvaillaan sanoilla 'kipuilu'. Jotain narsohöttöä josta ei saa selvää.

Vierailija
40/68 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne voivat muovata persoonan niin lopullisesti, ettei aikuisuudessa terapiakaan auta. Tokikaan lapsiaan kaltoinkohdellut ei halua tätä ymmärtää, mutta sellainen, joka saa flashbackeina sen kaiken pahan vielä aikuisuudessaankin eteensä ymmärtää kyllä.

Hahahahahahahah!