Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies meinaa?

Vierailija
05.09.2019 |

Mies, jonka kanssa oli juttua, mutta se loppui siihen, että mies ei uskaltanut sitoutua, oli kokenut raskaan pettymyksen avioliitossaan, kun tunteet heräsi molemmilla, hän hävisi kuvioista.
Aika ajoin mies on viestitellyt kivoja viestejä ja antanut ymmärtää että pitää minusta. Minä viimein ilmoitin hänelle, että etsin elämääni tasapainoa, että heipat hänelle. Mies vielä vastasi että hänkin etsii tasapainoa ja haluaa hitaasti tutustua minuun. En vastannut siihen mitään.
Sitten hän viestitti 1kk päästä tuosta edellisestä yhteydenotosta ja kysyi taas olenko löytänyt miehen. Kysyi miten loma mennyt jne. Kertoi, että oli saanut vakavan sairaskohtauksen ja ollut sairaalassa. Minua tietysti säikäytti hänen sairaus ja kyselin vointia ja seuraavanakin päivänä kysyin vointia. Hän vastasi viesteihin aina heti.
Nyt mietin miksi mies viestittelee minulle? Nyt ei miehestä ole pariin päivään kuulunut mitään. Mitä tälle hommalle pitää tehdä? Tunteita minulla on häntä kohtaan, tajuan kuitenkin, että haluan miehen, joka on arjessa mukana. Olenko siis hiljaa, enkä enää kysele perään? Pliis, ei lannistamista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Move on! Sua pidetään tällä hetkellä lähinnä sellaisessa löysässä hirressä..

Vierailija
2/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Olet jo kerran laittanut hommalle pisteen joten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pitää lannistaa sen verran että aika harvoin näistä "soudetaan ja huovataan" suhteista mitään tulee. Jos sitä kiinnostusta ja kemiaa on tarpeeksi molemmin puolin niin kyllä se roihahtaa aika nopeasti jos on roihahtaakseen.

Olet aika luultavasti vain sopivasti varalla oleva "ihan kiva" vaihtoehto miehelle.

Vierailija
4/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua mitään. Ylitulkitset.

Vierailija
5/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä kynnysmattoteoria on kyl itselläkin mielessä ja sanoinhan jo kerran, että haluan tasapainoa, en löysää hirttä.. mutta silti ne tunteet..mun pitää opetella näkemään se, että tämä ei tuo mulle hyvää. Voiei.

Ap

Vierailija
6/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kumppania ainakaan saa. Ei se oo tarpeeksi kiinnostunu. Leikkii vaan.

Vierailija
7/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksimielinrn on av-raati.

Pitäiskö poistaa kaikki miehen tiedot, whatsapp jne. Vähän passiivisagressiivisesti osoittaa, että minulla ei ole enää hänen yhteystietoja jne.? En kyllä halua hänelle mitään mielipahaa, koska on hänellä selviytyminen sairaudestakin.

Ap

Vierailija
8/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava avauslause! Mutta asiaan, olen samaa mieltä kuin muutkin. 

Vierailija
9/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kanssasi seksisuhteen. Siitä se voi kehittyä vakavammaksi tai ei. Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
10/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö poistaa kaikki miehen tiedot, whatsapp jne. Vähän passiivisagressiivisesti osoittaa, että minulla ei ole enää hänen yhteystietoja jne.? En kyllä halua hänelle mitään mielipahaa, koska on hänellä selviytyminen sairaudestakin.

Ap

Älä nyt käyttäydy tyhmästi:) Todennäköisesti sairauskohtaus ei ole tullut kuin salama kirkkaalta taivaalta, vaan on oireillut jollain tasolla jo pidempään. Tuskin tuossa tilanteessa mietitään roikottamisia tai penkittämisiä:)

Vierailija
11/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, onko mies oikeasti edes saanut sairauskohtauksen? Olet kyllä liian sinisilmäinen ja vietävissä muutenkin. Unohda koko tyyppi. Tunteet menee kyllä ohi, kun lopettaa niissä vellomisen.

Vierailija
12/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan miehen, joka seisoo sanojensa takana ja että mun ei tarvii epäillä tai empiä, kun tiedän, että mies on mun. Mistähän sen sitten löytää?

Lopetin nettideittailun, kun se tuotti vaan mielipahaa. En kyllä miehelle sanonut mitään onko miestä vai ei, enkä sitäkään, että olen totaalisen kyllästynyt tinderöintiin ja pois sieltä.

Ap

Vierailija
13/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa hyvään ja toivoisin, että voisin rakentaa mieheen luottamusta, ollaan oltu tosi herkissä hetkissä toistemme tukena. Uskon, että siksi mies on minuun yhteydessä. Mies on puhunut myös uupumuksesta minulle, että voisiko olla, että miehellä on niin paljon kaikkea menossa omassa elämässä, että ne asiat vie häneltä aikaa, eikä kyse olekaan siitä, että ei tykkää minusta..?

Ap

Vierailija
14/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin uskoa hyvään ja toivoisin, että voisin rakentaa mieheen luottamusta, ollaan oltu tosi herkissä hetkissä toistemme tukena. Uskon, että siksi mies on minuun yhteydessä. Mies on puhunut myös uupumuksesta minulle, että voisiko olla, että miehellä on niin paljon kaikkea menossa omassa elämässä, että ne asiat vie häneltä aikaa, eikä kyse olekaan siitä, että ei tykkää minusta..?

Ap

Voi hyvänen aika. Lopeta nyt niiden tekosyiden keksiminen miehen puolesta! Hän ei ole tosissaan eikä vakavissaan kiinnostunut sinusta! Olet hätävara! Ihan kiva tyyppi, jonka kanssa voi tekstailla tai sekstailla silloin kun ei mitään muutakaan ole näköpiirissä! Mies käyttää hyväntahtoisuuttasi hyväkseen, kun hänellä itsellään menee huonommin!

Vierailija
15/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että entäpä, jos ihan muina naisina kyselen kuulumisia ja kerron omia asioita, mitään skenaarioita kehittämättä, olisin kaverina. Voisikohan se olla järkevää? Koska tottakai suhteessakin toivoisin kumppanilta, että tulisin rakastetuksi omana itsenäni, vikoineni ja hyveineni.

Ap

Vierailija
16/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... että entäpä, jos ihan muina naisina kyselen kuulumisia ja kerron omia asioita, mitään skenaarioita kehittämättä, olisin kaverina. Voisikohan se olla järkevää? Koska tottakai suhteessakin toivoisin kumppanilta, että tulisin rakastetuksi omana itsenäni, vikoineni ja hyveineni.

Ap

Voithan tuota kokeilla, kun susta nyt kerta siltä tuntuu. Mutta älä pety, jos mies ei ole sittenkään täysillä mukana...

Vierailija
17/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan miehen, joka seisoo sanojensa takana ja että mun ei tarvii epäillä tai empiä, kun tiedän, että mies on mun. Mistähän sen sitten löytää?

Lopetin nettideittailun, kun se tuotti vaan mielipahaa. En kyllä miehelle sanonut mitään onko miestä vai ei, enkä sitäkään, että olen totaalisen kyllästynyt tinderöintiin ja pois sieltä.

Ap

Nyt sitten roikotat itseäsi löysässä hirressä, jos tämä mies kuitenkin olisi se elämäsi prinssi? 

Vierailija
18/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse samantyylisessä tilanteessa lopetin vaan vastaamisen. Itse kyllä tietää miksi. Elämä on lyhyt tyhjänpäiväisiin suhteisiin. Uutta ukkoa kehiin. Hänellä oli jo tilaisuutensa, jonka mokasi.

Vierailija
19/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitäpä jos kuitekin keskittyisit ihan itseessi? En tiedä miksi ärsyynnyin ihan kuin se rakkaus olisi kaikki mikä tuo sisältöä elämääsi, että sitä pitää lähteä jostakin väkisin rakentamaan. Harrasta, pidä kivaa kavereiden kanssa, jne. Se rakkaus tulee vastaan, kun sen aika on. 

Vierailija
20/24 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sähän sen miehen olet ilmeisesti muutaman kerran tavannutkin.

Mutta tottakai tällainen objektiivinen asiantuntija-apu anonyymit itkijät -palstalta peittoaa omat fiiliksesi mennen tullen. Ja miehenkin motiiivit täällä tiedetään ja tunnetaan.

Kyllä minä sinuna katsoisin sen miehen vielä kerran, kun hän sinua kuitenkin näyttää mietityttävän.

Jos tunteet ja vetovoima ovat ennallaan, niin puhutte asioistanne keskenänne ja sovitte seurustelunne pelisäännöt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme