Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen naisen naiset uskovat miehen haluavan parisuhteeseen?

Vierailija
04.09.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (27)

21/27 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylvester kirjoitti:

Ei yritä muuttaa miestä. Mukava, fiksu, itsenäinen. Arvostaa miestä.

Mukava vaihtelua. Yleensä palstan miehet hokevat ettei naisen fiksuudella ole mitään merkitystä.

Tää on sen perusteella mitä mun mies on sanonu (paitsi toi viimeinen, sen päättelin itse). Tosikot tuskin käy ku toiselle samanlaiselle.

Vierailija
22/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhengettären, joka ei vaadi mieheltä lasten- tai kodinhoitoa. Riittävän naiivi uskomaan äijänsä olevan uskollinen, luotettava ja vaimoaan kunnioittava, vaikka tämä tekisi mitä. Hoikka, nuori, naisellinen, pitkähiuksinen kaunotar, joka ei ikäänny. Uskollinen, täysin sokea muiden miesten suhteen, ei vilkuile koskaan ketään. Pariutuessa neitsyt. Viihtyy kotona, ei tuhlaa, ei ole materialisti. Terveelliset elämäntavat, pitää huolta fyysisestä kunnostaan. Vaatimaton, miellyttämishaluinen ja alistuva luonne, ei ole pyytämässä itselleen koskaan mitään. Lojaali, ei levittele parisuhdeasioita ulkopuolisille, ei vastusta miestään (varsinkaan julkisesti). Luopuu mukisematta omista unelmistaan ja toiveistaan miehen ja perheen hyväksi, eikä tästä masennu, vaan onnellisena ja hymyilevänä uhraa oman elämänsä muiden palvelemiselle.

Unohdinko jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on tullut tämä kovin yleinen käsitys, että me meihet haluamme alistuvan ja myötäilevän naisen? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin, jos mies ei alistu kaikessa naisen tahtoon, niin näytetään ovea. Joten  ovesta olen sitten kulkenut monta kertaa.

Vierailija
24/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä on tullut tämä kovin yleinen käsitys, että me meihet haluamme alistuvan ja myötäilevän naisen? Kokemukseni mukaan asia on päinvastoin, jos mies ei alistu kaikessa naisen tahtoon, niin näytetään ovea. Joten  ovesta olen sitten kulkenut monta kertaa.

Voivathan naiset (tai osa heistä) olettaa miehen haluavan alistuvan ja myötäilevän naisen. Mutta ei se sitä tarkoita, että nämä naiset välttämättä olisivat sellaisia, tai pyrkisivät muuttumaan siihen suuntaan.

Vierailija
25/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisen(vaikka itse ois 50v) kauniin, seksikkään (vaikka itse ois läski ja pälvikalju) nymfomaanin joka on kuitenkin neitsyt ja hyvä sängyssä vaikka onkin neitsyt, suuret rinnat jotka ei koskaan ala roikkumaan, mutta kirurgin veitsen alle ei saa mennä.

Naisen pitää myös paapoa miestä kuin äiti ja totella häntä kuin koira. Myötäillä kaikessa eikä omata omia mielipiteitä. Vähän siis typerän mutta kauniin, yksinkertaisen, alistetun reppanan joka peesaa äijäänsä.

Tämä henkilö on täysin oikeassa. Kokemuksesta tiedän, että nämä on vaatimukset.

Vierailija
26/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisen(vaikka itse ois 50v) kauniin, seksikkään (vaikka itse ois läski ja pälvikalju) nymfomaanin joka on kuitenkin neitsyt ja hyvä sängyssä vaikka onkin neitsyt, suuret rinnat jotka ei koskaan ala roikkumaan, mutta kirurgin veitsen alle ei saa mennä.

Naisen pitää myös paapoa miestä kuin äiti ja totella häntä kuin koira. Myötäillä kaikessa eikä omata omia mielipiteitä. Vähän siis typerän mutta kauniin, yksinkertaisen, alistetun reppanan joka peesaa äijäänsä.

Tämä henkilö on täysin oikeassa. Kokemuksesta tiedän, että nämä on vaatimukset.

ot, mutta nuo vaatimukset oikeastaan helpottavat omia valintoja. Kun ottaa vielä huomioon, kuinka paljon parisuhteissa petetään, sinkkuuden valitseminen tehdään monin tavoin helpoksi.

Vierailija
27/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on oma mies joskus ihan suoraan sanonut ("vitsinä"..), että välillä on miettinyt, että olisi pitänyt valita vähän tyhmempi vaimo, joka hyväksyisi ilman kritiikkiä tämän mielipiteet ja hyväksyisi kaikki ehdotukset. Että tästä syystä tämä käsitys.

Komppaan kyllä edellisiä. Mies toivoo: nuorta, laihaa, blondia, pitkähiuksista, isot tissit, tienaa vähemmän kuin mies, on hiukan vähemmän kouluttautunut kuin mies, ihailee miehen älyä ja ulkonäköä, pitää seksistä ja on siinä aktiivinen. Sellainen, ketä on kiva näyttää muille miehille. Ulkonäöllisesti parempi, kuin muiden miesten kumppanit.

Yritän täyttää joltain osin nämä kriteerit. Olen laiha, blondi ja hiukset on pitkät. Tissit on D-kuppi. Seksistäkin tykkään joskus paljon, joskus olen vähän laiskempi. Riippuu kierron ajankohdasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän