Voiko nainen olla jännis?
Tuli eilen mieleen, että olinkohan mä ennen jännä. Millanen on jännänainen vai onko niitä?
Kommentit (34)
Jännis nainen on nainen, joka paneskelee jännis miesten kanssa vielä otettuaan kiltti miehen kotiapulaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka pumppaa karvaiset pakarat heiluen kiltin miehen päällä? Ööööö....en usko :o
Onks se karvasuus ehdoton vaatimus?
No todellakin voi. Esim. v.mainen luonne ja mt-ongelmat nähdään vaan kiehtovana särmänä naisessa, jos tämä on tarpeeksi p.antavan näköinen.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin voi. Esim. v.mainen luonne ja mt-ongelmat nähdään vaan kiehtovana särmänä naisessa, jos tämä on tarpeeksi p.antavan näköinen.
En oo koskaan ite pitäny itteeni v.mäisenä, mutta muista en tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku Virpi Peppu?
En ymmärrä mitä tää tarkottaa.
Narsku ja tarpeeksi sexy on jännis. Miehiä kierrossa.
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku Virpi Peppu?
No siinä on ultimate jännänainen. Oikein alfa-jännis.
Voi ollaa. Kaunis, pettävä, valehteleva, huijaava kiero viettelijätär. Hänelle ei mikään riitä. Tunnen yhden. Ei kuulu enää ystäväpiiriini koska sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Narsku ja tarpeeksi sexy on jännis. Miehiä kierrossa.
En mä mielestäni narskukaan oo, mutta muut ongelmat on saanu aikaan samalaista käytöstä. En pystyny asettumaan toisen asemaan.
Sylvester kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku Virpi Peppu?
No se Buttin Virpi, joka kaverin kanssa pisti jonkun halki, poikki ja pinoon. Vapautui viime alkuvuodesta(?) linnasta.
Toki voi. Mun lapsuudenkaverista tuli oikea jännänainen, on eksoottisen kaunis ja aggressiivisen kiihkeä luonne, taitava puhumaan, käyttää hyväuskoisia miehiä hyväkseen ja elää petoksilla, pettänyt kaikkia seurustelukumppaneitaan, istunut vankilassa jne.
Ja miehiä riittää, ihan tavallisiakin hyviä miehiä jotka toivovat kai kesyttävänsä tai pelastavansa hänet ja hän saattaa sellaista itkeskelläkin kunnes on saanut miehestä hyödyn irti ja kadonnut taas yöhön.
Harvinaisempaa se toki naisilla on, mutta on niitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ollaa. Kaunis, pettävä, valehteleva, huijaava kiero viettelijätär. Hänelle ei mikään riitä. Tunnen yhden. Ei kuulu enää ystäväpiiriini koska sellainen.
Riittäks se jos pettää puolisoitaan? Muille ja muuten on ihan normaali ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Sylvester kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku Virpi Peppu?
No se Buttin Virpi, joka kaverin kanssa pisti jonkun halki, poikki ja pinoon. Vapautui viime alkuvuodesta(?) linnasta.
Aijoo, se on HYVIN jännä.
Sylvester kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittäks se jos pettää puolisoitaan? Muille ja muuten on ihan normaali ihminen.
Ei riitä, pettäjä voi olla vain repanakin.
Vierailija kirjoitti:
Jännis nainen on nainen, joka paneskelee jännis miesten kanssa vielä otettuaan kiltti miehen kotiapulaiseksi.
Nolona tunnustan olleeni juuri tuo.
Mutta älkää tuomitko, olen rangaistukseni saanut. Loppuelämäksi.
Tästä päätellen en oo ollu jännis. En oo tahallani tehny kellekään pahaa tai käyttäny hyväkseni. Olen vaan ollut hiukan epäsovinnainen. Itsekäs.
Kai se olisi jonkinlainen Mata Hari. Tai huijari, joka viekottelisi rikkaan nyhverön rakastumaan itseensä, putsaisi rahat ja jatkaisi matkaansa. Tai kenties liikoja lupaillut seuralainen.
Tässä asiassa sukupuolten kääntäminen ei mielestäni oikein toimi.
Sellainen joka pumppaa karvaiset pakarat heiluen kiltin miehen päällä? Ööööö....en usko :o