Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 2000-luku jo alkanut tuntua nostalgiselta kenestäkään?

Vierailija
04.09.2019 |

Kuulin yksi päivä Maroon 5:n biisin This Love ja tuli ihan outo kaipuu 2000-luvulle.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa! :D

Vierailija
22/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli sitä surutonta nuoruusaikaa! :D

..Ja Niinistökin ministeri vain :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alkupuoli on jo alkanut tuntua nostalgiselta. Sen ajan hitit kuulostavat jo tosi kaukaisilta, esim. ap:n mainitsema This Love ja vaikka Shakiran hitit, joita silloin kuuli jatkuvasti tv:stä ja radiosta. 

Se aikakausi oli kulttuurisesti aika erilaista nyt jälkeenpäin katsottuna.

Vierailija
24/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia kukoisti ja taloudella meni hyvin. Alv oli vain 22%.

Vierailija
25/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMMP, Indica, Nightwish, The Rasmus, HIM...

Vierailija
26/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egotrip - Älä koskaan ikinä muutu...

Vierailija
27/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2000 luku on ollut pelkkää paskaa ja huonompaan suuntaan menee kokoajan kun ikää tulee lisää.

Onko se muuten normaalia vai mikä mun elämässä on että siltä tuntuu?

Kaikki kaverit kadonneet johonkin ja yleensä vielä niin että ovat ensin alkaneet vit*uilemaan ja lopulta olen tullut siihen johtopäätökseen että on viisaampaa olla olematta missään tekemisissä.

Vierailija
28/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladattavat soittoäänet, logot, ekat puhelimien värinäytöt ja kamerat

Vierailija
29/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

2000-luvun alkupuoli on jo alkanut tuntua nostalgiselta. Sen ajan hitit kuulostavat jo tosi kaukaisilta, esim. ap:n mainitsema This Love ja vaikka Shakiran hitit, joita silloin kuuli jatkuvasti tv:stä ja radiosta. 

Se aikakausi oli kulttuurisesti aika erilaista nyt jälkeenpäin katsottuna.

Shakirastakin tulee vaan paskoja muistoja, cd:ltä kuuntelin, viestittelin kaverinaisille mistä tulikin sitten kuukausien ongelma kun aloin seurustelemaan.

Vierailija
30/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin 2000-luvulla Shakiran ja Ricky Martinin latinopoppi oli jotenkin eksoottista monille, nyt ei ole enää.

Ja musiikki oli muutenkin sellaista, että oli poppia, rockia, latinomusaa, räppiä, r'n'btä, konemusaa, mutta ei sellaista jakoa eri tyylilajien mukaan enää oikein ole.

Vierailija
31/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Formuloissa oli 3 litraiset V10 moottorit jotka kiersivät parhaillaan jopa 20000 rpm. Äänet oli jotain käsittämättömän tajutonta.

Sitten 2006 tuli 2,4litraiset V8:t ja 2014 turboahdetut pölynimuri formulat. Äänet oli naurettavaa tuhinaa.

Vierailija
32/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marcus Grönholmin taistelut Loebia vastaan ja Bosse legendaariset rallienglanti kommentit.

Kimi Räikkösen F1 maailmanmestaruus 2007.

Hienoa aikaa.

Vierailija
33/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niin tä aikoja...

Vierailija
34/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään välillä tuntuu että nykylapset ja nuoret ei enää elä samanlaista rentoa aikaa kuin ennen.

Jopa alakouluikäiset murehtii ilmastonmuutosta yms vastaavaa ja kokee syyllisyyttä.

Kyllähän ilmastonmuutos on tämän ajan trendisana. Ties mistä hiilijalanjäljistä ja vastaavista puhutaan kunnolla. Ei sillä, kyllähän itse 80-luvun alussa syntyneenä tuosta on koko elinikäni puhuttu. Tunnettiin vain ennen nimellä Kasvihuoneilmiö, mutta siitäkään ei ihan joka tuutista paasattu. 

Välillä miettiikin miten pitäisi itse toimia etten vahingossakaan vahingoita maapalloa. Ennen ollut paremmin tämän asian kanssa. 

Vierailija
35/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mitä vaan, että saisin olla tämän ikäinen 2000-luvun alussa!

N20

Vierailija
36/122 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2000-2004 on jotenkin nostalgisoitavissa, se oli vielä vähän sellaista jälkiysäriä, jotenkin optimismista ja raikasta ja omat nuoruusvuodet oli myös vauhdissa silloin. Vuodet 2005-2009 muistan lähinnä henkilökohtaista ongelmista ja surkeasta populaarikulttuuritarjonnasta, surkeasta musiikista ja kammottavat muodista. En todellakaan ikävöi.

Minustakin tuntuu juuri tältä. Opiskelunikin päättyivät vuonna 2004 ja opiskelijaelämä 2000-luvun alussa oli mahtavaa. Katsoimme miehen kanssa jokin aika sitten Levottomat -elokuvan ja voi mikä nostalgiaryöppy. Turku ❤️

Vierailija
37/122 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään välillä tuntuu että nykylapset ja nuoret ei enää elä samanlaista rentoa aikaa kuin ennen.

Jopa alakouluikäiset murehtii ilmastonmuutosta yms vastaavaa ja kokee syyllisyyttä.

Kyllähän ilmastonmuutos on tämän ajan trendisana. Ties mistä hiilijalanjäljistä ja vastaavista puhutaan kunnolla. Ei sillä, kyllähän itse 80-luvun alussa syntyneenä tuosta on koko elinikäni puhuttu. Tunnettiin vain ennen nimellä Kasvihuoneilmiö, mutta siitäkään ei ihan joka tuutista paasattu. 

Välillä miettiikin miten pitäisi itse toimia etten vahingossakaan vahingoita maapalloa. Ennen ollut paremmin tämän asian kanssa. 

Nyt maksetaan vanhoista virheistä. Esimerkiksi Kierrätyskeskuksen nettikaupassa näkee heti, kuinka paljon säästää luonnonvaroja kun ostaa sieltä kierrätetyn tuotteen.

Vierailija
38/122 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että 2010-luku tulee olemaan sellainen jota kukaan ei nostalgisoi. Samanlainen kuin 40-luku: aivan älytön vihan ja razizmin vuosikymmen, joka ei toivon mukaan toistu tulevaisuudessa.

Kyllä. 30-40-luvut muistetaan poliitikkojen karmeista virheistä. Ei kivasta muodista jne. Just kuten 2010.

Mä luulen että 2010-luvun ilmapiiri ei enää tule nousemaan. Nämä pahimmat ilmastonmuutoksen kieltäjät ja r****set persuänkyrät alkavat olla jo kuusikymppisiä. Nykynuoret eli karkeasti arvioituna 10-30-vuotiaat ovat eläneet paljon vaikeamman elämän kuin edeltäjänsä. Itsekin synnyin ysärin laman keskelle ja valmistuin 2016 keskellä syvintä maailmanlaajuista taantumaa, työttömänä olin pari vuotta. Enkä saanut töitä edes opintojen aikana. On tullut myös huomattua, että tässä 28 vuoden aikana talvet ovat lämmenneet ja kesät ovat joko tukalan kuumia tai kylmän sateisia. Ilmapiiri on muuttunut kireäksi ja kaikkea erilaisuutta halveksutaan. Kuusikymppiset änkyrät jopa valtiojohtoa myöten kiusaavat lapsia ja nuoria jotka ovat huolissaan tulevaisuudestaan. Mitä historiaa tunnen niin edes Koijärveläisiä ei vihattu tällaisella intensiteetillä. 

Vierailija
39/122 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millenium oli kova juttu aikoinaan

Vierailija
40/122 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osaa hahmottaa 2000-2010 väliä mitenkään erityisesti, se tuntuu jotenkin muodottomalta verrattuna kasariin ja ysäriin.