Mitä teen loppuelämälläni?
Olen 46v ja sairauksien/vammojen takia en tule töitä saamaan kun en ole saanut tähänkään mennessä. Opinnot ei oppimisvaikeuksien takia onnistu, niitä olen useasti yrittänyt. Mitä keksin loppuelämäksi?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No höpönlöpön. Haluat vain jonkin tekosyyn feilata. Ei jatkoon.
En halua. Haluaisin pärjätä vaan kun en pärjää.
Oma youtube-kanava! Tuo esiin oma tilanteesi ja ota rohkeasti kantaa!
Opiskele itsenäisesti jotain alaa, josta olet kiinnostunut. Perusta vaikka blogi tai ala tehdä videoita Youtubeen tms. Tee kykyjesi ja voimiesi mukaan vapaaehtoistyötä. Auta läheisiäsi. Hanki vammojesi ja sairauksiesi rajoissa mahdollisimman hyvä kunto ja elintapaterveys.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Osallistu hyväntekeväisyyteen.
Mä olen joskus tehnyt jotakin mm käynyt juttelemassa mummoille yms
Siirrä pois ajatuksistasi se, mitä oletat muiden odottavan sinulta.
Mieti, mitä haluaisit oikeasti tehdä.
Oppimisvaikeudet eivät ole este, vaan hidaste. Jos teet sellaista, mistä oikeasti nautit, ja saat onnistumisen kokemuksia, saat motivaatiota tehdä töitä osaamisesi eteen. Eikä sen tarvitse olla sellaista, mitä "muut arvostavat".
Mitä haluaisin opiskella? On olemassa monia reittejä opiskella. Onko ammattitutkinto liian vaativa? Opistotasonkoulutus on käytännönläheistä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua kiinnostaa?
Blogin pito mutta mies ei sitä halua että alkaisin pitämään.
Nauti vain elämästä. Miksi elämän pitää olla aina tosikkomaista otsa rypyssä puurtamista?
Ala piirtämään ja maalaamaan. Tai mene taiteen alkeiskurssille. Tai laita teoksiasi nettiin.
Up