Naamani on vanhentunut ihan kummallisen näköiseksi
Olen 32 ja puoli vuotta. Olen vanhentunut jotenkin poikkeuksellisen rumasti omasta mielestäni. Otsa on valahtanut alhaalle niin, että kulmat ovat suoremmat ja alempana. Silmäluomet näyttävät "kolmionmuotoisilta", minulla on aina ollut raskaat luomet, joten nyt ne vasta lerpattavat kun iho on alkanut löystyä.
Naama ns. peruslukemilla näytän siltä kuin miettisin jotain vakavasti, tai kärsisin tai olisin vihainen. Jos neutraalisti koetan katsoa omaa peilikuvaani, niin käytän joltain nelikymppiseltä.
Vanheneminen ei sinänsä haittaa, mutta tämä yltyvä rumuus kyllä. En käsitä, miten tämä voi olla minä, ei tee paljon edes mieli mennä minnekään tämän näköisenä. Olen käyttänyt maltillisesti mutta säännöllisesti täyteaineita ja laserhoitoja, mutta ei niistä ole suurempaa apua. Ei tähän varmaan auttaisi kuin kasvojenkohotus.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se sitten mitenkään johtua niistä täyte- ja laserhoidoista? Ei normaali kolmekymppinen näytä nelikymppiseltä. En tunne ketään 30vuotiasta joka näyttäisi nelikymppiseltä - mutten toisaalta tunne ketään joka ottaisi täyteainehoitoja.
Samaa mieltä, täytteet vanhentavat, ei tarvitse kun näitä lehdissä pyöriviä "kaunottaria" katsoa ja huomaa miten täytteillä saa 10 vuotta lisää ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko se sitten mitenkään johtua niistä täyte- ja laserhoidoista? Ei normaali kolmekymppinen näytä nelikymppiseltä. En tunne ketään 30vuotiasta joka näyttäisi nelikymppiseltä - mutten toisaalta tunne ketään joka ottaisi täyteainehoitoja.
Täyteaineethan on suunniteltu nelikymppiselle joilla oma iho ei enää ole kimmoisa, en tajua kuka kolmekymppinen niitä ottaisi.
Ei kannata myöskään ottaa huulitäytteitä nuorena. Pistoksista syntyy aina arpikudosta ja lopulta jäljellä on vain arpikudoksen pilaamat matosäkit suun ympärillä.
Ei todellakaan kannata, sitten vasta jos huulten katoaminen alkaa yli nelikymppisenä ärsyttää tai ne näyttää todella ryppyisiltä tai ovat jatkuvasti kuivat.
Silloinkin kannattaa pyytää sellainen mahdollisimman ohut täyteaine jolla saa luonnollisen lopputuloksen, eikä sellaista paksua volyymigeeliä jotka vetää huulet "halvan näköisiksi" tötteröiksi jota mm. bloggaajat ja seiskajulkkikset harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kulmakarvoja halua laittaa ollenkaan (en ole kukaan aiempi kirjoittaja, en edes nypi niitä). Nykyään kulmakarvojen tatuointi tai meikkaaminen on mennyt aivan mahdottomaksi. Luonnolliset kulmakarvat on mielestäni kauneimmat.
En tarkoita mitään kulmakarvojen överimeikkausta, mikä on nyt muodissa. Tarkoitan vain, että vanhemmiten monella kulmakarvat harvenevat ja niistä tulee huomaamattomat, mikä johtaa siihen että kasvojen ilmeestä tulee vähän mitäänsanomaton. Hyvällä meikkauksella kulmakarvat saa taas näkyviin, ja tämän voi ja kannattaa tehdä niin, että lopputulos on täysin luonnollinen.
Risiiniöljy auttaa - sekä ripsiin, että kulmiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää optikolla, värillinen tai esim paksuhko kehys ja nuorenet 10 vuodella.
Valikoimaa löytyy!T. Nissenin optikko
No hehehe, tätsy, 59 v ja shokissa, kun otin piilarit parinkymmenen vuoden tauon jälkeen. Mitä sanoivat optikot:
- juu, kaikki muutkin rillipäät kauhuissaan kun koko naama näkyy peilistä pitkästä aikaa (oli muuten kamalaa) ja kaikki naiset hokevat siinä kohtaa: "pitää mennä kampaajalle asap"(minäkin) 😊
Olen 53-vuotias nainen, ja minulla myös kasvot ovat valahtaneet. Haluaisin mennä johonkin kasvoja kohottavaan toimenpiteeseen/ hoitoon, mutta pelkään valtavasti leikkauksia tai muita kivuliaita toimenpiteitä. Taloudellinen tilanteeni ei ole siis esteenä - vaan alhainen kipukynnykseni. Osaisiko joku suositella minulle tehokasta, mutta kivutonta kasvokäsittelyä?
Mahtaisiko sun tilanne johtua täyteaineista??? Mun opiskelukaverin äidin naama valahti ihan kamalan näköiseksi niiden takia. Siinä tapahtui jonkinlainen "paakkuuntuminen" vai mikä olisi parempi termi. Joka tapauksessa aineet siirtyivät poskien alaosiin ja tekivät hänen kasvoistaan neliömäiset ja veltot.
Ruokavalio on ollut teillä persiillään jo vuosia. Se aiheuttaa tuota taikinaisuutta ja valumista. Kaikki maitotuotteet pois ja avot! Kymmenen vuotta nuorempi friidu tuijottaa peilistä. Been there, done that, works!
Vierailija kirjoitti:
Mahtaisiko sun tilanne johtua täyteaineista??? Mun opiskelukaverin äidin naama valahti ihan kamalan näköiseksi niiden takia. Siinä tapahtui jonkinlainen "paakkuuntuminen" vai mikä olisi parempi termi. Joka tapauksessa aineet siirtyivät poskien alaosiin ja tekivät hänen kasvoistaan neliömäiset ja veltot.
Tämä kuulostaa kyllä todella pelottavalta!
Vierailija kirjoitti:
Angelamerkel -tyylinen alaosa sitten? Vai pahempi vielä?
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu kävi mulle 37-vuotiaana. Tavallaan ihan yhdessä yössä naama vaan valahti ja kaikki omat, aiemmin kivat piirteet muuttui jotenkin vieraaksi kun niiden mittasuhteet muuttui. Vieläkään ei siis ole ryppyjä (esim naururypyt silmäkulmissa olisi ihan jees) mutta naama vaan jatkaa löystymistään vaikkakin tuon yht'äkkisen romahduksen jälkeen vauhti on hyvinkin maltillinen. Sivuprofiili varsinkin on ihan hirveä kun on kaksaria ja helttaa sekä leukaperätkin roikkuu. Muutenkin tuntuu ja näyttää, että naaman lisäksi koko kaula/niskan alue on jotenkin veltostunut tai painunut kasaan vaikka ei kai tuollaisen ole itsekseen edes mahdollista tapahtua. Meinaan siis että joku onnettomuus/vamma voisi tuollaista aiheuttaakin, mutta tämä lienee vaan omaa kuvitelmaa vaikka sen peilistä niin hyvin huomaakin. Valokuvista en viitsi edes aloittaa, v*haan niitä ja välttelen parhaani mukaan nykyisin mutta kun niitä s**tanan kameroita on nykyisin kaikilla ja kuvia pitäisi räpsiä kokoajan ja kaikesta.
N43
Hormoneista johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ruokavalio on ollut teillä persiillään jo vuosia. Se aiheuttaa tuota taikinaisuutta ja valumista. Kaikki maitotuotteet pois ja avot! Kymmenen vuotta nuorempi friidu tuijottaa peilistä. Been there, done that, works!
Olet joku selvännäkijä, vai?
Olen 55v eukko, pitkään nuoren näköisenä säilynyt. Nyt, kun katson peiliin, näen otsaryppyisen, ohuthuulisen, ruman vanhan noita-akan. Onneksi kaukonäkö on huono, eteisen peilistä näkyy sumea hahmo, josta ryppyjä ei näy. Lähelle ei tässä iässä enää paljon kannata katsella. 😀
Vierailija kirjoitti:
Olen 53-vuotias nainen, ja minulla myös kasvot ovat valahtaneet. Haluaisin mennä johonkin kasvoja kohottavaan toimenpiteeseen/ hoitoon, mutta pelkään valtavasti leikkauksia tai muita kivuliaita toimenpiteitä. Taloudellinen tilanteeni ei ole siis esteenä - vaan alhainen kipukynnykseni. Osaisiko joku suositella minulle tehokasta, mutta kivutonta kasvokäsittelyä?
Kaikissa toimenpiteissä saa nykyään puudutusvoiteen joka vie kaiken kivun pois.
Kivutonta käsittelyä (ilman puudutetta siis) joka tehoaisi tuon ikäiselle ei ole olemassakaan, ikävä kyllä.
Itselleni tehdään todella rankkoja ja kivuliaita hoitoja joiden vuoksi joutuu aina muutaman päivän vuodesta olemaan neljän seinän sisällä mutta koen että se on kaiken vaivan arvoista. Olen hyvinkin tyytyväinen ulkonäkööni ja täytän kohta 50.
Vierailija kirjoitti:
Mullakaan ei ole juuri lainkaan ryppyjä. Ainoastaan valumisen aiheuttamia vakoja. Siis sellaisia yksittäisiä.
52-v.
Ai tätäkö ne valuviat tarkoittavat :D
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja tupakka ovat kaksi pahinta naaman vanhentajaa!
Mä väittäisin että lääkkeet ja alkoholi turvotus sekä liian matala rasvaprosentti vanhentaa enemmän.
Vaikka tokikin myös aurinko ja tupakka vanhentaa.
Äitini polttaa eikä ole juurikaan ryppyjä 60 vuotias kuitenkin, kuten sukuni naisilla ei muillakaan ole, eli myös geeneillä on vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko ja tupakka ovat kaksi pahinta naaman vanhentajaa!
Mä väittäisin että lääkkeet ja alkoholi turvotus sekä liian matala rasvaprosentti vanhentaa enemmän.
Vaikka tokikin myös aurinko ja tupakka vanhentaa.
Äitini polttaa eikä ole juurikaan ryppyjä 60 vuotias kuitenkin, kuten sukuni naisilla ei muillakaan ole, eli myös geeneillä on vaikutus.
Mä lisään tähän vielä karkin syönnin. Olen itse lopettanut (meni vuosia 1 karkkipussi päivässä), nyt olen ollut kuukauden ilman sokeria ja hamsterinpussit ovat kadonneet. Taisivatkin olla pelkkää sokeripöhöä.
Minusta esim 37 ei ole vanha. 30vt monesti kivemman näkösiä kuin 20v teinin näköiset. Ja 40+ voi olla kaunis jos on terveen näköinen ja hoikahko, siis elintavat kyllä näkyy ja hyvännäköiset itsestään huolta pitävät kyllä erottuvat joukosta. Rypyt tai valahtaneet naamat ei minusta ketään rumenna jos ihmisestä paistaa hyvinvointi
BB-anu, 31 v mutta menisi 45 vuotiaasta. Naama norsunvitull* ja liika hoikkuus, uurteeet silmien alla, huulten vieressä ja otsassa vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Googleta Ultrahifu!
Kasvoissa vaikuttaa tasan se onko korkeat poskipäät. Slavilaistyyppiset pyöreät kasvot, hehkuvat laihallakin.
Monilla suomalaisilla ei ole, vaan vielä poskipäättömyyden lisäksi muutenkin luisevat, vielä jos laihduttaa niin ei tarvi paljon kauhuelokuvissa käydä kun näkee itsensä peilissä. Mutta elämä on.