Naamani on vanhentunut ihan kummallisen näköiseksi
Olen 32 ja puoli vuotta. Olen vanhentunut jotenkin poikkeuksellisen rumasti omasta mielestäni. Otsa on valahtanut alhaalle niin, että kulmat ovat suoremmat ja alempana. Silmäluomet näyttävät "kolmionmuotoisilta", minulla on aina ollut raskaat luomet, joten nyt ne vasta lerpattavat kun iho on alkanut löystyä.
Naama ns. peruslukemilla näytän siltä kuin miettisin jotain vakavasti, tai kärsisin tai olisin vihainen. Jos neutraalisti koetan katsoa omaa peilikuvaani, niin käytän joltain nelikymppiseltä.
Vanheneminen ei sinänsä haittaa, mutta tämä yltyvä rumuus kyllä. En käsitä, miten tämä voi olla minä, ei tee paljon edes mieli mennä minnekään tämän näköisenä. Olen käyttänyt maltillisesti mutta säännöllisesti täyteaineita ja laserhoitoja, mutta ei niistä ole suurempaa apua. Ei tähän varmaan auttaisi kuin kasvojenkohotus.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 53-vuotias nainen, ja minulla myös kasvot ovat valahtaneet. Haluaisin mennä johonkin kasvoja kohottavaan toimenpiteeseen/ hoitoon, mutta pelkään valtavasti leikkauksia tai muita kivuliaita toimenpiteitä. Taloudellinen tilanteeni ei ole siis esteenä - vaan alhainen kipukynnykseni. Osaisiko joku suositella minulle tehokasta, mutta kivutonta kasvokäsittelyä?
Kaikissa toimenpiteissä saa nykyään puudutusvoiteen joka vie kaiken kivun pois.
Kivutonta käsittelyä (ilman puudutetta siis) joka tehoaisi tuon ikäiselle ei ole olemassakaan, ikävä kyllä.
Itselleni tehdään todella rankkoja ja kivuliaita hoitoja joiden vuoksi joutuu aina muutaman päivän vuodesta olemaan neljän seinän sisällä mutta koen että se on kaiken vaivan arvoista. Olen hyvinkin tyytyväinen ulkonäkööni ja täytän kohta 50.
Mua pelottaa noissa mahdollisuus hermovaurioon.
Miksi niin monet naiset ajattelevat, että vanhana ovat automaattisesti rumia? Vanhempikin nainen voi olla elegantti ja hehkuva, kun vain liikkuu tarpeeksi ja syö terveellisesti. Tuntuu, että naiset vain luovuttavat ulkoisen olemuksensa suhteen, kun ikää tulee.
Kestovärjäys hieman omaa väriä tummemmalla sävyllä. Voila!