Jatkuva kova nälkä. Vaikka syön ja syön
Tässä pari päivää ollut ihan loputon nälkä! En ole raskaana, en imetä. En ole ylipainoinen. Liikun 5x viikossa. Aikasemmin ei ole tämmöistä ollut, tosi outoa. Ja nälkä on siis todella kova vaikka olisin 30min aikaisemmin syönyt itseni täyteen.
Mistähän voi johtua??
Kommentit (27)
Ja syön aamupalan, puuron. Juon vettä päivän aikana hyvin..
AP
Kilpirauhasen liikatoiminta? Googlaa muut oireet.
Johtuu siitä, että syöt ruokaa, joka lisää nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Ja syön aamupalan, puuron. Juon vettä päivän aikana hyvin..
AP
Puuron syöminen vain lisää nälkää.
Huono laatuinen ruoka? Syötkö tarpeeksi monipuolisesti?
Mielialalääkkeet? Niillä on monella kadonnut kylläisyyden tunne. Sitten vaan syö ja syö sekä tietenkin lihoo.
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet? Niillä on monella kadonnut kylläisyyden tunne. Sitten vaan syö ja syö sekä tietenkin lihoo.
Ei ole mitään lääkkeitä käytössä..
AP
Laitapa sinne puuron sekaan 1 rkl maapahkinavoita ja katso, pysyyko nalka kauemmin loitolla. :)
Itse olen myos huomannut, etta sokeri lisaa nalantunnetta, eli jos syon vaikka puuroa hillosilmalla, on nopeammin nalka kuin jos soisin puuron voisilmalla. o_0 Siis ihan silleen mahakurnii-nalka.
Kun itse söin aamuisin puuron, parin tunnin päästä oli aivan järkyttävä nälkä. Lisää proteiinipitoista ruokaa.
pelkkä puuro ei riitä. Paista kaveriksi kananmuna tai kaksi.
Vaihda se puuro johonkin ravitsevaan ja nälkää pitävään.
Sama vaiva rahikaisella. Olen kyllä ollut flunssainen (yleensä se vähentää ruokahalua!)
Nytkin on ruoka hellalla lämpiämässä!
Koko ajan nälkä! Enkä ole myöskään raskaana.
Sinccis
Puuro ei ole IKINÄ pitänyt minulta nälkää poissa. Kaurapuuro on pahin, vatsaa vaan kouraisee kun tulee niin kova nälkä.
Oletko huomaamatta ruvennut lisäämään puuroon älyttömästi suolaa ja nälkäsi onkin janoa?
Syö jotain muuta kuin puuroa ja katso auttaako.
Vierailija kirjoitti:
Puuro ei ole IKINÄ pitänyt minulta nälkää poissa. Kaurapuuro on pahin, vatsaa vaan kouraisee kun tulee niin kova nälkä.
Oletko huomaamatta ruvennut lisäämään puuroon älyttömästi suolaa ja nälkäsi onkin janoa?
Syö jotain muuta kuin puuroa ja katso auttaako.
No JANO on KOVA. 3 viikkoa jo juomatta.
Sinccis
olet nainen joka ei kestä tuntia ilman välipalaa. aina pitää olla täysi olo.
dm2 tervetuloa
Vierailija kirjoitti:
Sama vaiva rahikaisella. Olen kyllä ollut flunssainen (yleensä se vähentää ruokahalua!)
Nytkin on ruoka hellalla lämpiämässä!
Koko ajan nälkä! Enkä ole myöskään raskaana.
Sinccis
Hella
Mikä hella on?
Sulla on lapamato.