Jatkuva kova nälkä. Vaikka syön ja syön
Tässä pari päivää ollut ihan loputon nälkä! En ole raskaana, en imetä. En ole ylipainoinen. Liikun 5x viikossa. Aikasemmin ei ole tämmöistä ollut, tosi outoa. Ja nälkä on siis todella kova vaikka olisin 30min aikaisemmin syönyt itseni täyteen.
Mistähän voi johtua??
Kommentit (27)
Mulla sama, mutta tiedän, että menkat tulossa. Tissit järkyttävän kipeät, mieli ärtynyt ja ruokaa, niin makeaa kuin suolaista tekee mieli. Huipentuu kauheisiin menkkakipuihin ja sitten mieliteot laantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vaiva rahikaisella. Olen kyllä ollut flunssainen (yleensä se vähentää ruokahalua!)
Nytkin on ruoka hellalla lämpiämässä!
Koko ajan nälkä! Enkä ole myöskään raskaana.
Sinccis
Hella
Mikä hella on?
Ootko taukki?
Mulla on yleensä tohon syynä hormonit, menkat yms.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, mutta tiedän, että menkat tulossa. Tissit järkyttävän kipeät, mieli ärtynyt ja ruokaa, niin makeaa kuin suolaista tekee mieli. Huipentuu kauheisiin menkkakipuihin ja sitten mieliteot laantuu.
Tää on oikeesti veemäistä kun yrittää laihduttaa ja sitten sortuu karseeseen ahmimiseen. Parin päivän päästä alkaa menkat ja tajuaa mistä se hirveä ruuan mättäminen oikein johtui.
Minulla treenaaminen lisää nälän tunnetta. Syö. Nälässä ei pidä olla. Itse syön rasvatonta maitorahkaa, broilerin filettä, tonnikalaa, rasvatonta raejuustoa, porkkanaa, omenaa, paprikaa, salaatteja jne
Aina kun ilmat kylmenee äkillisesti tulee kova nälkä, tuntuu ettei mikään ruoka riitä koska kulutus kasvaa kun keho yrittää pitää itseään lämpimänä. Kestää viikon tai pari ja sitten tasoittuu.
Mulla toi on yksi PMS-oireista muutamana päivänä ennen menkkoja. Voisiko olla tästä kyse?