Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sara sieppi näyttää taas nuorisolle "hyvää" esimerkkiä

Vierailija
04.09.2019 |

Kiroilee somessa https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/465e594a-8122-4335-bda2-fced8f…
Eikö hän ymmärrä että lukuisat teinitytöt pitävät häntä esikuvanaan? Ei tuollainen käytös sovi.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einstein on poistanut päivityksen.

Vierailija
22/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa lapsia.

Koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi pitää tuota uraaniin dipattua hohto-oliota esikuvana? Mikä ihme sieppi-kampanja on ollut menossa,toi ö-luokan "julkkis" ei ollut ikinä puheissa vuosia sitten saati ketään kiinnostanut,samaa settiä kuin Tukiainen. 

Vierailija
24/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä hän on? En tunne.

Hyvin on näköjään eräs ketju luettu :D Älähän nyt noin kovasti innostu, joku ehti jo käyttää tämän "uniikin" vitsin, myöhästyit nyt hieman. Mutta ehkä sitten taas seuraavassa ketjussa. Me ollaan sitten ihan, että häh?

Vierailija
25/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, asuin rakennusalueella 10 vuotta kunnes vihdoin pääsin muuttamaan pois <3

Rakennusmelun aiheuttamista ihmisraunioista pitäisi puhua enemmän!

Vierailija
26/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette kestä melua, ostakaa korvatulpat tai muuttakaa maalle asumaan💤👍. Sara voi somettaa myös Torniosta käsin. Hyvää yötä😪😴😴

Vierailija
27/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt syksyllä olen havahtunut siihen, kuinka paljon meteliä kaupungissa on. Liikenne, hälytysajoneuvot, ihmisten äänet (puhe, huutaminen, metelöinti), järjetön melu ja kohina koko ajan. Tietysti maalla sitten häiritsee lintujen ja metsäneläinten metelöinti ja rapinat, tuulen humina puissa ym.

Eikö ihminen saa olla missään rauhassa?

Tarvitsen sopivasti taustalle ääntä, jotta pystyn työskentelemään, mutta liika on liikaa.

Vierailija
28/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt syksyllä olen havahtunut siihen, kuinka paljon meteliä kaupungissa on. Liikenne, hälytysajoneuvot, ihmisten äänet (puhe, huutaminen, metelöinti), järjetön melu ja kohina koko ajan. Tietysti maalla sitten häiritsee lintujen ja metsäneläinten metelöinti ja rapinat, tuulen humina puissa ym.

Eikö ihminen saa olla missään rauhassa?

Tarvitsen sopivasti taustalle ääntä, jotta pystyn työskentelemään, mutta liika on liikaa.

Tavallaan koen kaupungin metelin rentouttavammaksi ympäristöksi kuin esimerkiksi metsän. Siellä kuuluu kaikenlaista rapinaa ja liikehdintää ympärillä, säpsähtelen koko ajan 🤔

Vierailija
29/31 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenestäkään muusta mielenkiintoista, kun rakennetaan, niin ympärillä tapahtuu koko ajan jotain? Sellaista energiavirtaa. Jos saisin valita, voisin työskennellä pilvenpiirtäjän rakennustyömaan vieressä. Ei tarvitsisi kuin katsoa ikkunasta ulos, niin aina tapahtuu jotain.

Itse voisi olla paikoillaan tarkkailemassa.

Vierailija
30/31 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara valittaa ihan valittamisen ilosta! Onko mitään asiaa mistä tää muija ei känätä!? Voi voi, tuli rakko jalkaan .... Kauheeta, MUN sohvani hukkui postissa... Hirveetä, meksikolainen hieroja nukahti.... Ärsyttää kun taksikuskit ei tunne osotteita.... Miksi tullivirkailijoiden pitää olla niin tiukkiksia, etteivät anna mun salakuljettaa vaatteita.. Miksi kukaan ei kertonut mulle että Balilla on sammakoita.... Miks naapurit valittaa jos mä järjestän yöllä juhlat... Miks Roope jätti mut vaikka mä olen näin ihana ja joviaali!

Vierailija
31/31 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota tämän somevaikuttajan kielenkäyttöön. Jatkuvaa kiroilua jokaikisessä storyssa eikä edes mitään pikku sadattelua vaan kiroilua rankimman päälle. esimerkiksi tämänpäiväisessä stoorissa hän kaipailee Balille on sitä mieltä että täällä "saat...nan Suomessa" ei edes smoothien tekokaan onnistu. Seuraan muutamaa muutakin Instatiliä mutta tuollaista kielenkäyttöä En ole muualla tavannut. mielestäni aika ajattelematonta ihmiseltä joka kutsuu itseään somevaikuttajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi