Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei saksassa asuvat? Oletteko ottaneet lapsille / itsellenne punkkirokotuksen?

30.05.2006 |

Meilla taalla Baijerissa suositellaan punkkirokotuksen ottamista kaikille, koska tama on kuulemma riskialuetta. Oletteko muut ottaneet, onko tullut sivuvaikutuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi