Lue keskustelun säännöt.
Hei saksassa asuvat? Oletteko ottaneet lapsille / itsellenne punkkirokotuksen?
30.05.2006 |
Meilla taalla Baijerissa suositellaan punkkirokotuksen ottamista kaikille, koska tama on kuulemma riskialuetta. Oletteko muut ottaneet, onko tullut sivuvaikutuksia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla