Minkä nimen antaisitte tähän asti eletylle elämällenne jos se olisi elokuva?
Mun olis varmaankin--> Mies jolle tapahtui liikaakin.
Kommentit (132)
Ylämäki, alamäki, ylämäki ................
Sen minkä aamu toi sen ilta aina vei.
Vierailija kirjoitti:
Sen minkä aamu toi sen ilta aina vei.
.."Näin elin nuoruuteni parhaimman Niin jäi mun ystävät, mut jäin myös itsekin Oli syksy tullut myös mun elämään."
Vuotovetten prinssi. Ainakin silloin, kun tunnen olevani maailman huonoin putkimies.. :)
Hiljainen ratsastaja
Spagettiwestern-tyylinen, paljon lähikuvia ja Ennio Morriconen musiikki.
Hän, jonka uskonnollinen vakaumus vastustaa haravointia
Paistuu se makkara risukassassakin
Vierailija kirjoitti:
Päiväni murmelina. Sama päivä toistuu aina vaan uudestaan, mikään ei muutu mitenkään oleellisesti.
Tämä. Joskus huvittaa filosofointi tyyliin elämässä on varmaa vain muutos. Ilmeisesti vain niille jotka ei haluaisi että mikään muuttuu tai jotain koska mun elämä EI MUUTU.
Jääprinsessa tai Primaballerina:) Tietenkin yleisölle voisi tulla lievänä pettymyksenä, että multa onnistuvat ainoastaan helpoimmat kolmoishypyt ja että mulla tapana puhua rumia epäonnistumisten jälkeen:D
Takana loistava tulevaisuus - lupauksesta tylsäksi keskinkertaisuudeksi
Rohkeasti maailman ääriin, tai Heittäydy seikkailuun - Olen matkustanut paljon ja tälläkin hetkellä asun ulkomailla.
Paska putki
Päähenkilönä on alkoholismiin taipuvainen nainen, joka ei kuitenkaan osaa olla edes kunnon juoppo. Hän rämpii pimeässä tunnelissa josta välillä näkyy vähän valoa mutta pääasiassa se on paskan kyllästämä. Pääseekö hän tunnelista ulos vai ehtiikö hukkua paskaan matkalla?
45 vuoden yksinäisyys