Minkä nimen antaisitte tähän asti eletylle elämällenne jos se olisi elokuva?
Mun olis varmaankin--> Mies jolle tapahtui liikaakin.
Kommentit (132)
Päiväni murmelina. Sama päivä toistuu aina vaan uudestaan, mikään ei muutu mitenkään oleellisesti.
Ja pullosta virtaa viini. Keski-ikäinen nainen muistelee elämäänsä lapsuudesta tähän päivään, kohtaukset nähdään takaumina. Kehystarina varmaan liittyy työpaikan yhteispikkujouluun tms. jossa nainen ottaa yhden lasin liikaa, ja alkaa tilittää. Läpi käydään nuoruuden pitkä, dramaattinen liitto ikävine päättymisineen, koulukiusaaminen, ja keski-ikää lähestyttäessä tapahtuu valaistuminen; elämä on, suotta murehdit.
"I have no mouth, and I must scream"
Only watching the game -sivustaseuraajan elämä
My so called life. Tosin sehän oli telkkusarja eikä leffa.
Vierailija kirjoitti:
My so called life. Tosin sehän oli telkkusarja eikä leffa.
Ei se haittaa, saa itse päättää minkä vaan nimen, mikä sopii ja kuvastaa elämääsi. ap
Arpinaama. Tragikoominen tarina uskomattomasta kohelluksesta, onnellinen loppu ei ole todennäköinen.
Ehdottomasti Today Tomorrow. Suomennos olisi Tänäpähuome.
Isäni joskus sanoi että minun elämäni on kuin Toyotan mainoslause (Toyota - Today Tomorrow). Johtuen siitä, että teen asiat elämässäni joko tänään, tai ehkä huomenna, tai voi olla että jäävät tekemättä kokonaan. Olen siis melkoinen viimetingan ihminen. Nykyään lempinimeni on sitten isäni toimesta Tänäpähuome.
Huolettoman teinin tie nuoreksi leskeksi.
Vaikeuksien määrä on vakio
- tarina kauheuksien vuodesta