Rumakasvoiselle naiselle kaunistautumisvinkkejä
Nenäni on iso ja leukani on pieni. Lisäksi hampaani ovat isot (vaikkakin suorat ja valkoiset). Olen muutenkin ärsyttävän näköinen ja ruma. Millä kosmeettisilla keinoilla voisin nopeasti muuttua erityyppisen näköiseksi? Inhoan kasvojani, mutta olen ihastunut ja haluaisin tehdä myönteisen vaikutuksen ihastukseeni.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu siisteihin mukaviin vaatteisiin, ole oma ittes.
Yritin laittaa äsken samallalailla, mutta en tiedä mikä tässäkin muka sitten niin asiatonta on?
Tuosta muuten puhutaan ihan liian vähän. Jos tuntee olonsa epämukavaksi vaatteiden takia, muut ihmiset kai alitajuisesti huomaavat jonkin olevan vialla, ja ovat ehkä vältteleviä. Kun kokee olonsa vaatteissaan mukavaksi, käyttäytyy paljon rennommin ja luontevammin
Peppua esille tarkoittaa sitä, että käytät vartalonmyötäisiä vaatteita, korostat vyötäröä vyöllä, käytät paitoja, jotka laitat housujen sisään. Jätät pepun näkyviin etkä peitä isoilla tunikoilla. Yläosaan vartalonmyötäistä tai tyköistuvaa vaatetta.
Tällä hetkellähän iso peppu on muotia, älä peitä sitä. Käy salilla ja tee pakaratreeniä niin saat vielä isomman ja lihasmassaa. Päärynävartalo voi olla kauniskin, naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitä itseluottamustasi ja persoonallisuuttasi ja sitten hymyile ja ole avoin ja sosiaalinen. Toimii. Miksi haluaisit ihmisen, jolle et kelpaa kaikkine " vikoinesi"?
Olen vain realisti. En kelpaa näine vikoineni kenellekään sellaiselle, joka voisi itseäni kiinnostaa. :/ Ihmiset ovat hyvin pinnallisia todellisuudessa. t. Ap
Todellisuudessa ihmiset eivät ole todellakaan hyvin pinnallisia niin kuin sanot, mutta sinä saatat kyllä olla, kun noin puhut.
Jos sinulla on ystäviä, niin ovatko he sinun kanssa sen takia, että olet mukava? Vai sen takia, että olet ruma ja he näyttävät vierelläsi paremmilta?
Kuinka vanha olet ap? Kuulostat ihan joltakin 15 vuotiaalla.
Ja jos joku onkin pinnallinen, niin miksi kukaan haluaisi tällaisen kanssa olla.
Itselläni on sellainen (hieman pessimistinen) käsitys ihmisistä, että he ovat joko avoimesti tai salaa pinnallisia. Eli siis ei-pinnallisia ihmisiä ei oikeasti olekaan, vaikka moni valheellisesti muuta väittääkin. Kaikki haluavat kumppanikseen katseenkestävän tyypin ja rumat (kuten minä) joutuvat olemaan ikisinkkuina.
T. Ap
Käy plastiikkakirurgilla ja kysy mitä voitaisiin asian eteen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Käy plastiikkakirurgilla ja kysy mitä voitaisiin asian eteen tehdä.
Pääkirurgi olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitä itseluottamustasi ja persoonallisuuttasi ja sitten hymyile ja ole avoin ja sosiaalinen. Toimii. Miksi haluaisit ihmisen, jolle et kelpaa kaikkine " vikoinesi"?
Olen vain realisti. En kelpaa näine vikoineni kenellekään sellaiselle, joka voisi itseäni kiinnostaa. :/ Ihmiset ovat hyvin pinnallisia todellisuudessa. t. Ap
Jos ihastut vain itseäsi kauniskasvoisempiin, ole varovainen, jos et halua tulla dumpatuksi, sillä ilmaista lounasta ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihastut vain itseäsi kauniskasvoisempiin, ole varovainen, jos et halua tulla dumpatuksi, sillä ilmaista lounasta ei ole olemassa.
Näinhän se menee. Se mun ihastukseni on kyllä hyvännäköinen ja juuri todella erinäköinen itseeni verrattuna. Ehkä mun vain pitäisi luovuttaa ja fiksailla ulkonäköäni plastiikkakirurgian keinoin sekä yrittää "puhtaalta pöydältä" em. toimenpiteiden jälkeen.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva tai ei uskota!
Muistutan kasvojen yleisilmeeltäni vähän erästä muutaman vuoden takaista blondia verkkosukkaministeriä paitsi että olen hoikempi ja tummahiuksinen & hiukseni ovat pidemmät. Ja leukani on pienempi. Ja kasvoissani on jotain kaurismäkeläisen naisnäyttelijän tyyppistä myös.
T. Ap
Siis Urpilainen? Urpilaisen ulkonäössä ei ole mitään vikaa. Hänhän on näyttävän näköinen nainen ja kasvonpiirteet sopusuhtaiset. Mutta Urpilainen kantaakin itsensä itsevarmana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät hiukset pelastaa paljon, voisitko panostaa niihin
Mulla on paksut ja hyväkuntoiset, pitkät hiukset. Kävin kampaamossakin raidoittamassa & leikkauttamassa latvoja pari viikkoa sitten. Omassa tilanteessani se hiuspuoli on niin hyvässä kunnossa kuin mahdollista. Ongelma on naamani ja siis tarkemmin sanoen kasvonpiirteeni.
T. Ap
Naamalla ei ole niin väliä. Miehet vihaa ilmeisesti sitä kananpersetukkaa eniten ainakin palstan miesten mukaan. Peitä naama vaikka sillä hyväkuntoisella tukallasi, niin avot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa ihmiset eivät ole todellakaan hyvin pinnallisia niin kuin sanot, mutta sinä saatat kyllä olla, kun noin puhut.
Jos sinulla on ystäviä, niin ovatko he sinun kanssa sen takia, että olet mukava? Vai sen takia, että olet ruma ja he näyttävät vierelläsi paremmilta?
No nimenomaan ap on tässä se pinnallinen. Haukkuu Urpilaisen ulkonäköä, joka on hyvännäköinen nainen. Ei ne miehet ap:ta karta sen takia, että tämä on ruma vaan tuon pinnallisuuden takia. Huomaavat, että ap:ta kiinnostaa vaan heidän ulkonäkönsä.
Vierailija kirjoitti:
m30. kirjoitti:
Jos naama on ruma, niin pidä edes hiukset pitkinä, äläkä vaan retkahda kanatukkaan, koska silloin peli on lopullisesti menetetty miesten suhteen. Ja sitten tissejä ja persettä enemmän esille. Näillä pääsee jo pitkälle.
Olen pitänyt hiukset pitkinä ja melko hillittyinä (ei mitään räväköitä värejä ym.).
Miten peppua voi jotenkin saada enemmän esille? Ja siis mitä se edes tarkoittaa? Tai siis miten tavallisissa vaatteissa voi saada peppua esille? Pitääkö pepun olla treenattu mahdollisimman pieneksi ja lihaksikkaaksi vai onko muhkumpi (hoikassakin kehossa) ok?
Rintavarustuksen osalta olen B-kuppia, joten en voi sitäkään puolta oikein korostaa, kun ei ole mitään vilauteltavaa/rintavakoa ei näy paidoissa (tosin vaikka näkyisikin, niin en kehtaisi esitellä).
T. Ap
No selkä notkolle, perse tyrkylle. Ota mallia instagram-vaikuttajista. Kyllä kait ne pepunesittelykuvat jo kaikille ovat tuttuja.. Tästä mallia eli tuo oikeanpuoleinen kuva:
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/08/23/19/437EF5B500000578-4817128-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku onkin pinnallinen, niin miksi kukaan haluaisi tällaisen kanssa olla.
Itselläni on sellainen (hieman pessimistinen) käsitys ihmisistä, että he ovat joko avoimesti tai salaa pinnallisia. Eli siis ei-pinnallisia ihmisiä ei oikeasti olekaan, vaikka moni valheellisesti muuta väittääkin. Kaikki haluavat kumppanikseen katseenkestävän tyypin ja rumat (kuten minä) joutuvat olemaan ikisinkkuina.
T. Ap
Sulla on kovin nihkeä luonne. Negatiivinen ja arvostelet muita. Kuvittelet, että tiedät mitä muut ajattelevat ja tuomitset heitä etukäteen. Tuo se syy on, miksi et viehätä.
Viehättävyys kumpuaa muustakin kuin täydellisestä pärstästä. Hyväntuulisuus ja ystävällisyys ovat tärkeitä.
Mutta jos nyt todellakin suret naamaasi niin hyvä kosmetologi antaa vinkkejä häivyttää ja korostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ap
Sulla on kovin nihkeä luonne. Negatiivinen ja arvostelet muita. Kuvittelet, että tiedät mitä muut ajattelevat ja tuomitset heitä etukäteen. Tuo se syy on, miksi et viehätä.
os joku onkin pinnallinen, niin miksi kukaan haluaisi tällaisen kanssa olla.
Toisaalta omassa tapauksessani myönnän katkeroituneeni osin juuri siksi, kun olen joutunut elämään altavastaajan roolissa koko elämäni. Teini-ikäisenä ja parikymppisenä ihastuin muutaman kerran ja tiesin, ettei mulla olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia niihin poikiin/miehiin, sillä en vain ollut riittävän viehättävä ulkoisesti. En ole saanut nauttia parisuhteen iloista kuin ihan parin kuukauden ajan; mua ei ole juurikaan kukaan rakastanut tai ihaillut.
Tiedän, että en pääse tästä tilanteestani välttämättä mihinkään. Vaikka operoisin vikani pois, se sama alemmuuskompleksinen psyykeni tulisi kiusaamaan minua ja rajoittamaan elämääni. Mutta yritän siitäkin huolimatta muuttua.
T. Ap
Olen huomannut senkin, että meikkaamalla ja kroppaa kohentamalla kasvojeni virheet ja epäsymmetrisyys suorastaan korostuvat. Olen erikoisen näköinen haluamattani -- se karsii jo yli 99% muuten potentiaalisista kumppanimahdollisuuksistani.
Tänään laitoin nätit meikit ja pesin ja föönasin hiukseni (mitä en yleensä edes tee)...näytän vain rumalta/erikoisen näköiseltä naiselta, jolla on meikkiä, nätihköt (tosin siveät) vaatteet ja siististi laitetut hiukset.
T. Ap