Rumakasvoiselle naiselle kaunistautumisvinkkejä
Nenäni on iso ja leukani on pieni. Lisäksi hampaani ovat isot (vaikkakin suorat ja valkoiset). Olen muutenkin ärsyttävän näköinen ja ruma. Millä kosmeettisilla keinoilla voisin nopeasti muuttua erityyppisen näköiseksi? Inhoan kasvojani, mutta olen ihastunut ja haluaisin tehdä myönteisen vaikutuksen ihastukseeni.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät hiukset pelastaa paljon, voisitko panostaa niihin
Mulla on paksut ja hyväkuntoiset, pitkät hiukset. Kävin kampaamossakin raidoittamassa & leikkauttamassa latvoja pari viikkoa sitten. Omassa tilanteessani se hiuspuoli on niin hyvässä kunnossa kuin mahdollista. Ongelma on naamani ja siis tarkemmin sanoen kasvonpiirteeni.
T. Ap
Ongelmasi ovat siellä korvien välissä. Ne ongelmat ovatkin ehdottomasti pahimmat ja niitä ei välttämättä saa korjattua tai piilotettua millään ikinä. Jos sinusta huutaa jo kauas, että olet yksi ongelmakimppu, niin ei yksikään halua sellaista riesakseen, vaan päinvastoin kaikki juoksevat kauas.
Pitkiin hiuksiin kiiltohoitoja ja suora tasaus latvoihin.
Ap, sinulla on se yksi juttu, mistä miehet tykkäävät: reikä. Siihen vielä tissipari, niin on aivan sama mitä reiän ympärillä on.
Vierailija kirjoitti:
Kulmien ja ripsien värjäys, kauniit laadukkaat korva ja kaulakorut, ihon kuntoon panostaminen ja freesi meikki, huomio rumasta naamasta kropan hyviin puoliin ja hiuksiin ja sitten kantaa itsensä sillä tavalla avoimen itsevarmasti! Ja tärkeimpänä se lämmin hymy, iloiset silmät ja hyvät jutut :) Näillä mä yritän mun ihastukseen tehdä vaikutusta, ainakin jollain tavalla musta alkanu tykkään ja yhessä on kivaa ollu!
Et ole tainnut rumaa nähdäkään, korut sopii vain harvalle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinulla on se yksi juttu, mistä miehet tykkäävät: reikä. Siihen vielä tissipari, niin on aivan sama mitä reiän ympärillä on.
Totta.
Olet siis ihastunut, mutta ette ole olleet naamatusten tyypin kanssa? Onko hän ensimmäisesi?
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi perusteella et kuulosta kyllä yhtään rumalta. Itsetunto vain kuntoon, ryhti suoraksi ja hymyile niin että kaikki näkevät kauniin valkoisen hammasrivisi
Hampaani ovat oikeasti ärsyttävän isot. Vähän niinkuin V. Valon uudet hampaat. Siis sellaiset hieman jenkkityyliset ja hymyillessä näkyvät paljon. Haluaisin näyttää vain neutraalilta, hillityltä ja sellaiselta, joka ei jää erikoisten piirteidensä vuoksi kenellekään mieleen, vaan sen perusteella, millainen olen ihmisenä muuten. Uskoisin, että sellaisesta ihmisestä ihastuksenikin pitäisi. Toki voisi olla ns. perinteisten kauneusihanteiden mukainen myös, niin flaksini olisi taattu.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ihastunut, mutta ette ole olleet naamatusten tyypin kanssa? Onko hän ensimmäisesi?
Olen nähnyt häntä harvakseltaan aina välillä. Olen ihan huippuihastunut häneen ja jännittää muutenkin hänen seurassaan + häpeän ulkonäköäni samalla. Ei hän ole ensimmäiseni, mutta muuten olen todella kokematon.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitkiin hiuksiin kiiltohoitoja ja suora tasaus latvoihin.
Ongelmani ei ole hiukset. Kun siis ne ovat hyvässä kunnossa ja pari viikkoa sitten on juuri latvat tasattu.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulmien ja ripsien värjäys, kauniit laadukkaat korva ja kaulakorut, ihon kuntoon panostaminen ja freesi meikki, huomio rumasta naamasta kropan hyviin puoliin ja hiuksiin ja sitten kantaa itsensä sillä tavalla avoimen itsevarmasti! Ja tärkeimpänä se lämmin hymy, iloiset silmät ja hyvät jutut :) Näillä mä yritän mun ihastukseen tehdä vaikutusta, ainakin jollain tavalla musta alkanu tykkään ja yhessä on kivaa ollu!
Et ole tainnut rumaa nähdäkään, korut sopii vain harvalle.
En käytä tosiaan juurikaan koruja, vain pieniä nappikorviksia (joista myöskin haluaisin luopua kokonaan). Muita koruja ei ole.
T. Ap
Alenna niitä omia vaatimuksia niin helpottaa.
Jos naama on ruma, niin pidä edes hiukset pitkinä, äläkä vaan retkahda kanatukkaan, koska silloin peli on lopullisesti menetetty miesten suhteen. Ja sitten tissejä ja persettä enemmän esille. Näillä pääsee jo pitkälle.
Minusta kuulostaa nyt siltä, että vika ei ole ollenkaan kasvoissasi, vaan siellä pään sisällä. Tiedätkö, mulla on aivan kuvankaunis kaveri, siis oikeasti todella kauniit, tummat piirteet, hoikka ja sopusuhtainen vartalo jne. mutta eipä hänkään miestä tunnu löytävän. On niin jäätävän epävarma itsestään, että mihin tahansa lähtiessä peilin edessä menee tunti, kaksi, kun tehdään täydellinen meikki, hiukset asetellaan kuosiin niin ettei ne enää edes tuulessa heilu, vaatteita sovitellaan ja peilaillaan loputtomiin. Tuo ihminen olisi kaunis vaikka juuttisäkkiin puettuna, hiukset likaisina, mutta mikään meikki, asu jne. ei hänelle riitä, koska sisällä on niin suuri epävarmuus. Kaikki pyörii sen ulkonäön ympärillä, ja hän arvostelee myös toisia ihmisiä ulkonäön perusteella. Kiinnittää huomiota sellaisiin asioihin ja piirteisiin, joita kukaan muu ei ole muissa ihmisissä edes huomannut. Toki hän ulkonäkönsä ansiosta on jatkuvasti miesten huomion kohteena, mutta se epävarmuus heijastuu aivan kaikkeen eikä mistään sitten oikein muodostu kunnollista suhdetta.
Eipä kasvojen luustoon auta kuin kirurgin veitsi.
Monet kyllä liioittelevat profiilinsa huonoutta, mutta en voi ilman kuvaa tietää kuulutko heihin.
Isohko nenä ja pienehkö leuka yleensä ei ole mikään ongelma ja ei tee ihmistä rumaksi.
Mutta jos epäsuhta on hyvin iso, niin ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi perusteella et kuulosta kyllä yhtään rumalta. Itsetunto vain kuntoon, ryhti suoraksi ja hymyile niin että kaikki näkevät kauniin valkoisen hammasrivisi
Hampaani ovat oikeasti ärsyttävän isot. Vähän niinkuin V. Valon uudet hampaat. Siis sellaiset hieman jenkkityyliset ja hymyillessä näkyvät paljon. Haluaisin näyttää vain neutraalilta, hillityltä ja sellaiselta, joka ei jää erikoisten piirteidensä vuoksi kenellekään mieleen, vaan sen perusteella, millainen olen ihmisenä muuten. Uskoisin, että sellaisesta ihmisestä ihastuksenikin pitäisi. Toki voisi olla ns. perinteisten kauneusihanteiden mukainen myös, niin flaksini olisi taattu.
T. Ap
Näytitpä ulospäin miltä tahansa niin sisältä olet sama. Arka , saamaton ja huonoitsetuntoinen. Deal with IT.
Mene nenäleikkaukseen jos et pidä kasvoistasi. Turhaa kärsit, meillä on vain yksi elämä. Kannattaa viettää se onnellisena.
m30. kirjoitti:
Jos naama on ruma, niin pidä edes hiukset pitkinä, äläkä vaan retkahda kanatukkaan, koska silloin peli on lopullisesti menetetty miesten suhteen. Ja sitten tissejä ja persettä enemmän esille. Näillä pääsee jo pitkälle.
Olen pitänyt hiukset pitkinä ja melko hillittyinä (ei mitään räväköitä värejä ym.).
Miten peppua voi jotenkin saada enemmän esille? Ja siis mitä se edes tarkoittaa? Tai siis miten tavallisissa vaatteissa voi saada peppua esille? Pitääkö pepun olla treenattu mahdollisimman pieneksi ja lihaksikkaaksi vai onko muhkumpi (hoikassakin kehossa) ok?
Rintavarustuksen osalta olen B-kuppia, joten en voi sitäkään puolta oikein korostaa, kun ei ole mitään vilauteltavaa/rintavakoa ei näy paidoissa (tosin vaikka näkyisikin, niin en kehtaisi esitellä).
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mene nenäleikkaukseen jos et pidä kasvoistasi. Turhaa kärsit, meillä on vain yksi elämä. Kannattaa viettää se onnellisena.
Aion mennäkin, mutta säästän vielä rahaa sitä varten. Ehkä pystyn menemään aikaisintaan ensi keväänä.
T. Ap