Palsta alkaa taas näyttää todelliset kasvonsa. Suosituimmat ketjut- lista on kohta pelkkää tosi-tv:tä
Kertoo kaiken av-palstan käyttäjistä. Työssä ei ehdi käydä kun oma elämä korvataan tosi-tv:llä jota ilmeisesti katsotaan koko valveillaoloaika. Noloa.
Kommentit (92)
En pysty ymmärtään niiden ohjelmien katsomista. Vielä vähemmän niistä lässsyttämistä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty ymmärtään niiden ohjelmien katsomista. Vielä vähemmän niistä lässsyttämistä.
sama
Et sitten pysty skippaamaan noita ketjuja? Minä en edes avaa niitä koskaan.
Kolmen kärki kertoo tod paljon! Pintaliitoa, kiiltokuvaa. Siinäkö "elämän" sisältö? Tyhjää, niin tyhjää.
Totta. Kuka jaksaa sitä kuonaa katsoa?
Aiemmin oli yksi ketju/ohjelma. Nyt aloituksia samasta tai samaan liittyen useita.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn kyllä. Ei nyt varsinaisesti liity aloitukseen.
ap
Tätä alkamista on kestänyt nyt sitten jo parikymmentä vuotta.
Toinen suosikki aihe on, se kun haukutaan jotain naista.
Samaa mieltä. Ja silti ne tosi-tv:n katsojat kuitenkin pilkkaavat aikuisia, jotka tykkäävät pelata tietokonepelejä.
Taitaa olla palstan "akateemiset, korkeapalkkaiset asiantuntijat" jota näitä ketjuja ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
En ole avannut yhtään niistä ketjuista.
Muuten samaa mieltä mutta ei niitä työajalla tarvitse katsoa tai kommentoida jos käy päivätöissä, kun illallahan ne ohjelmat tulee :D
Kyllä mä luulet että niillä ihmisillä on muutakin elämää, mutta toi tosi-tv kaselu nyt vaan on heistä hauska "harrastus" ja tapa rentoutua ja viihtyä. Vähän kuin itselleni Frendien katsominen Netflixistä ja siitä keskustelu tai ainakin keskustelujen seuraaminen silloin tällöin täältä.
Minäkin ole kyllästynyt näihin ketjuihin hömppäohjelmista. Niille voisi hyvin olla oma kommettipalstansa.
Ja vielä noita paskaohjelmia. En katso noita, enkä käy ketjuissa.
Sinccis taitaa kerrankin olla oikeassa...
Kyllä hyvä tosi-TV aina huonon draaman voittaa.
-