Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Suomalaisilla naisilla on niin leveät lantiot?

Vierailija
03.09.2019 |

Tätä olen pähkäillyt paljon. Maailmalla matkaillessa ja eri maita nähneenä en ole havainnut tätä. Onko biologeja paikalla?

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ap. Tästä on ihan tilastotietoa. Leveä lantio= päärynävartalo. On harvinaisin vartalomalli Suomessa.

Terveisin ompelija

Vierailija
42/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ap sitten suuremmin maailmalla matkustellut, jos tällaiseen johtopäätökseen on päätynyt... Hohhoijaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset miehet on niin tyhmiä?

Suomalaiset miehet ovat hyvin fiksuja.

N22

Melkoista vähättelyä. Ehkä ennemmin äärimmäisen fiksuja.

Vierailija
44/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäisikö olla sitten joku 15v. pojan lantion näköinen, jotta ap kestäisi katsoa suomalaisia naisia?

Itseasiassa minä olen ihmetellyt viime vuosina, että mihin ovat KADONNEET naisten lantiot (ihan minkä maalainen vaan), kun tuntuu kaikilla naisilla olevan vartalot nykyään yhtä suoraa pötköä? Ei ollenkaan kaunista lantionkaarta, kapeaa vyötäröä (ei nyt mikään Kardashian), vaan sellasia kakkosnelosia suurin osa.

N45

Samaa mieltä siitä, että lantionkaari on hyvin kaunis.

Vierailija
45/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyselyiässä.

Vierailija
46/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka poikasesta on puhunut. Niillä on tissit ym varusteet. En kaipaa läskiä ja selluliitti, ei ole iselläkään.

Vierailija
47/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lantio on jotain 95cm. Ei minusta ole mikään leveä.

Vierailija
48/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lantiota.

Vierailija
49/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa leveä lantio. Oon tasapaksu patu :(

Vierailija
50/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla ja yleensäkin Pohjoismaisilla naisilla on isot rinnat (tutkitusti), lantiot (luustoa jos mietitään) tuskin on kovinkaan leveät, varsinkin kun osalla suomalaisista on inuiteettigeenejä. Oletko koskaan nähnyt aasialaista leveällä lantiolla ilman ylipainoa?

Vierailija
51/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen ainoa tarkoitus oli päästä haukkumaan suomalaisia naisia.

Vierailija
52/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaisilla on isot päät, niinkuin joku jo vastasikin. Ei voi isopäistä vauvaa puskea ulos jos on kovin kapea lantion. Tosin uskon että välillä menee sekaisin leveä lantio ja leveä ja läski takapuoli

Vierailija
53/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen ainoa tarkoitus oli päästä haukkumaan suomalaisia naisia.

Aika hyvin saatiin vedettyä mukaan myös suomalaisten miesten haukkuminen.

Vierailija
54/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla ja yleensäkin Pohjoismaisilla naisilla on isot rinnat (tutkitusti), lantiot (luustoa jos mietitään) tuskin on kovinkaan leveät, varsinkin kun osalla suomalaisista on inuiteettigeenejä. Oletko koskaan nähnyt aasialaista leveällä lantiolla ilman ylipainoa?

Eri mieltä. Joillakin on nuorena myös leveä lantio ja hartiat, myös isohko kallo jostain kohtaa, mantelisilmät. Taisin kuvailla itseni ja hartiat eivät mahdu bussissa penkkiin vierustoverin kanssa, paitsi nyt keski-iässä on painoa enemmän kuin 20v. Mutta on myös naisia joilla on kapea lantio ja hartiat, varmasti hoikkia. On eri tyyppisiä naisia.

Vierailija
55/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, ap. Tästä on ihan tilastotietoa. Leveä lantio= päärynävartalo. On harvinaisin vartalomalli Suomessa.

Terveisin ompelija

Minä en kyllä ole mikään päärynävartaloinen. Minulla on leveä lantio ja sen lisäksi leveät hartiat. Päärynävartaloisella on kapea yläosa ja tyypillisesti vielä pullohartiat. Olen myös rintava ja nykyään vatsakaskin, kun iän myötä on kiloja karttunut. Korkeiden leveiden lantioluiden takia sopivien housujen löytäminen on aina ongelma, on paino sitten oli ollut sairaaloisen alipainoinen, normaali tai ylipainoinen.

Vierailija
56/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

* korjaan "erityyppisiä"

Vierailija
57/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa leveä lantio. Oon tasapaksu patu :(

Minäkin olen aina haaveillut leveästä lantiosta ja tiimalasikropasta, tämän oman harteikkaan, rintavan a kapealanteisen sijaan. 

Vierailija
58/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni näyttää sekoittavat lantion ja takamuksen toisiinsa.

Mitä väliä, parempi vaan jos on molemmat leveitä.

Vierailija
59/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on leveä lantio ja leveät hartiat, olen kurvikas mutta kapeavyötäröinen ja aikuistuttuani aloin rakastaa omaa vartalonmalliani. Imartelevia valmisvaatteita on vaikea löytää, mutta kun vaatteen leikkaus osuu kohdalleen niin hyvältä näyttää vaikka itse sanonkin. Oppikaa arvostamaan tervettä kehoanne, oli se minkä mallinen tahansa. Kaikissa on jotain hyvää ja imarteleva vaatetus on joka vartalotyypille ihan erilainen.

Vierailija
60/89 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalinta. Kapealantioiset ovat kuolleet synnytyksiin tai eivät päässeet lisääntymään ollenkaan.

Se on SISÄLANTIO mikä vaikuttaa synnytykseen, eikä ulkoneva lantio! Ei voi päätellä aina ulkolantiosta miten säluut on yhdessä sisälantiossa.