Miksi Suomalaisilla naisilla on niin leveät lantiot?
Tätä olen pähkäillyt paljon. Maailmalla matkaillessa ja eri maita nähneenä en ole havainnut tätä. Onko biologeja paikalla?
Kommentit (89)
En ole huomannut että suomalaisilla olis mitenkään erityisen leveät lantiot. Monet on tosin aika lihavia.
Miksi suomalaiset miehet on niin tyhmiä?
Mulla ainakin on kapeat lanteet, samoin monilla kavereilla ja työkavereilla on. Oikeinkirjoitusvinkki lisäksi: suomalainen kirjoitetaan pienellä ässällä.
Pohjoisilla kansoilla on tyypillisesti aika roteva ruumiinrakenne. Siihen on epäilemättä biologiset syyt. Eivätpä täällä miehetkään mitään pajunvitsoja ole.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat hyvin fiksuja.
N22
Luonnonvalinta. Kapealantioiset ovat kuolleet synnytyksiin tai eivät päässeet lisääntymään ollenkaan.
Leveä lantio on naisellinen, eikä suomalaisilla naisilla ole erityisen leveitä lantioita. Ylipaino sitten erikseen.
Suomalaisilla on niin suuret päät, että synnyttämiseen tarvitaan leveä lantio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat hyvin fiksuja.
N22
Mistä päin?
Naurettavaa tarttua pieneen kirjoitusvirheeseen.
N29
Leveät lantiot? Eikö sitten afrikkalaisilla ja brasilialaisilla naisilla ole? Heillä vasta onkin!
Enpä ole miehenä noita lantioita pahitteeksi laittanu, päinvastoin, oikein kivan näköistä keinumista ;)
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt jo vuosia. Aivan valtavia hanureita.
N18
Takapuoli ei liity lantioon muuten kuin on sen takapuolella. Pitkälti lantion leveyden määrittää luusto. Mutta mulla on suhteessa leveä lantio ja kapea vyötärö.
Juu ei sitä monikaan mies pahana pidä.
N31
Vierailija kirjoitti:
Leveät lantiot? Eikö sitten afrikkalaisilla ja brasilialaisilla naisilla ole? Heillä vasta onkin!
Itse asiassa afrikkalaisilla naisilla on keskimääräistä kapeampi lantio. Heillä tosin on usein ns. Bubble butt mutta lantion leveyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa arfikkalaisilla on kapeammat lantiot kuin eurooppalaisilla, mutta rasvapakara, joka saa aikaan muhkean takapuolen.
Pakko olla, kun miehillä on niin valtava pää. Mutta olen kyllä viime aikoina alkanut ihmetellä, miksi lastenvaunuja puskee 130-kiloiset naiset. Niiden miehet ovatvielä läsömpiä, niillä ei kädet ylety vaunujen aisoihin vatsan takaa.
Täällä moni näyttää sekoittavat lantion ja takamuksen toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvalinta. Kapealantioiset ovat kuolleet synnytyksiin tai eivät päässeet lisääntymään ollenkaan.
Lantion ulkomitoista ei voi päätellä luiden sisåmittoja. Ne sisämitat on ne joilla on merkitystä.
Kudos antaa periksi ja repeåä jos ei muuten mahdu.
suomalainen on adjektiivi eikä erisnimi, joten suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella