Laitan yhteisiä lomakuvia instaan, mies ei
Olen varmaan lapsellinen kun tällainen vaivaa.
Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä ja suhteemme on kaikinpuolin hyvä, olemme todella rakastuneita olleet aina.
Vietämme tosi paljon aikaa yhdessä, lähes kaiken aikamme. Olemme avoliitossa.
Mies pyytää mukaan lähes kaikkialle, aluksi jopa vierastin sitä että kaikki aika ollaan yhdessä ja halusin että olisi jotain omaakin juttua että kokoaikaa ei tarvitsisi ollA yhdessä.
Asia ei sinällään häiritse enää, olen tottunut tähän ja hänen kanssaan on helppo olla ja hän ei loukkaannu jos sanon että haluan lähteä jonnekin yksin.
Olimme ulkomailla ja minä luonnollisesti laitan instagramiin lomakuvia, ja pari yhteistäkin kuvaa tuli laitettua.
Mies ei laittanut lainkaan tästä lomasta kuvia, ja on ollut hauskoja tilanteita ja paikkoja joissa olemme yhdessä olleet ja näistä hetkistä on otettu kuvia, mies ei ole laittanut niitä instaan.
Itse olen jostakin erikoisemmasta yhteisestä kokemuksesta laittanut. Mies kuitenkin käyttää instagramia, ei kuitenkaan hirveän usein laittele sinne kuviaan mutta sillontällöin.
Itsestäni tällain rakastuneena oli mukava laittaa yhteiskuvia. En mitenkään jatkuvasti vaan kolmen vuoden aikana varmaan kolme yhteiskuvaa yhteensä.
Itse käytän yleensä melko vähän instaa, saattaa mennä kuukausia että en ole lisännyt mitään kuvaa. Silloin kun jotain erikoista tai on sellainen hauska tai mukava tilanne ja kuva, saatan lisätä. Mietin että eikö miehelle nämä yhteiset hetket ole tärkeitä?
Miten suhtautuisit tämmöseen? Ei ehkä kannattaisi suhtautua mitenkään? Asia nyt lähinnä mietityttää, ei nyt mitenkään isosta asiasta ole kysymys.
Kommentit (98)
Apua mun mies ole koskaan laittanut faceensa kuvia.
Ja mäkin olen viimeiset 5 vuotta laittanu vaan kahdesti vuodessa meidän kissoista kuvia.
Apua mitä muut ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on aina olleet epävarmoja tykkääkö se varmasti minusta. Nykyään pohditaan onko mies tosissaan, kun ei tee insta päivitystä. Mutta olen miettinyt mikä tällainen on ollut esim 80-luvulla. Kai silloinkin on itketty kaverin olkapäätä vasten ettei mies varmaan ole tosissaan kun ei ole tehnyt asiaa x.
Silloin teinit tekivät fritsuja kaulaan, jotta ei jäisi kenellekään epäselväksi, että varattuna ollaan. Kai sitä nykyäänkin jotkut tekee, mutta varmaan vähemmän, kun niitä halihalipusipusikuvia lähetellään kuitenkin.
Haaahhh, joo joo tiedetään😂
Jokainen toki käyttää somea miten haluaa tai on käyttämättä.
Eihän sinne kaikkea tarvitse jakaa.
Ehkä mulla vaan iski kateus kun omassa lähipiirissäni pariskunnilla on yhteiskuvia ja joillakin jopa niin että on yhteiskuva profiilikuvana, vieläpä molemmilla osapuolilla.
Ollaan ja harrastetaan, reissataan jne paljon yhdessä ja niistä on yhteisiä kuvia, sekä mies että nainen ovat näitä someen omiin kuviin lisäilleet.
Itsellä meni jonkun aikaa että ” tohdin” laittaa yhteiskuvia koska en ole kamala.n innokas instaa käyttämään. Mietitytti vain miksei mies laita mitään mutta uskompa että hän ei vaan ajattele sitä asiaa lainkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mulla vaan iski kateus kun omassa lähipiirissäni pariskunnilla on yhteiskuvia ja joillakin jopa niin että on yhteiskuva profiilikuvana, vieläpä molemmilla osapuolilla.
Ollaan ja harrastetaan, reissataan jne paljon yhdessä ja niistä on yhteisiä kuvia, sekä mies että nainen ovat näitä someen omiin kuviin lisäilleet.
Itsellä meni jonkun aikaa että ” tohdin” laittaa yhteiskuvia koska en ole kamala.n innokas instaa käyttämään. Mietitytti vain miksei mies laita mitään mutta uskompa että hän ei vaan ajattele sitä asiaa lainkaan.Ap
Lähinnä tässä mietityttää, mitä Sinä saat Oikeasti jossain somessa elämäsi julistamisesta?
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä meni jonkun aikaa että ” tohdin” laittaa yhteiskuvia koska en ole kamala.n innokas instaa käyttämään. Mietitytti vain miksei mies laita mitään mutta uskompa että hän ei vaan ajattele sitä asiaa lainkaan.Ap
Lähinnä tässä mietityttää, mitä Sinä saat Oikeasti jossain somessa elämäsi julistamisesta?
Mitä?
Olen eri, mutta sitä vartenhan ne, ketkä julkistavat juttuja elämästään kaikille, tekevät sen siksi, että saisivat tykkäyksiä. Että hänelle oltaisiin kateellisia, kuinka hyvin tai "hyvin" menee. Monella on kuitenkin se siloteltu versio elämästään näytillä muille.
Voi luoja miten lapsellista, ap!
Jos kaikki on muuten ok, niin unohda se insta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on aina olleet epävarmoja tykkääkö se varmasti minusta. Nykyään pohditaan onko mies tosissaan, kun ei tee insta päivitystä. Mutta olen miettinyt mikä tällainen on ollut esim 80-luvulla. Kai silloinkin on itketty kaverin olkapäätä vasten ettei mies varmaan ole tosissaan kun ei ole tehnyt asiaa x.
Silloin teinit tekivät fritsuja kaulaan, jotta ei jäisi kenellekään epäselväksi, että varattuna ollaan. Kai sitä nykyäänkin jotkut tekee, mutta varmaan vähemmän, kun niitä halihalipusipusikuvia lähetellään kuitenkin.
Totta, fritsuja ei juuri koskaan kenelläkään näe. Ja sitä jää melkein tuijottamaan jos jollain sattuu olemaan syöty kaula. Ehkä sitä on sitten itketty kaverin olkapäätä vasten kun Pentti ei anna imutella kaulaa täyteen mustelmia, kun on mukamas tärkeä kokous tulossa.
Tunnen vain yhden miehen, joka laittaa lomakuvia someen. Mutta matkustelu ja valokuvaus onkin hänen lempiharrastuksiansa ja reissaa ympäri maailmaa monta kertaa vuodessa. Kaikissa muissa tuntemissani pariskunnissa nainen julkaisee lomakuvia, mutta mies ei.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ja tämä on ensimmäinen kerta kun annan aivokuolleelle aloitukselle pisteitä. Jos tämä ei olisi provo, miehenä lähtisin kävelemään suhteesta narsistisen neurootikon kanssa välittömästi.
Et ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Eiks sun pitäis olla koulussa, siis ihqu daa ja yolo tiätsä.
Ihmeellistä kitinää.
Vastaajilla siis.
Aivan täysin normaali toive, että ihana parisuhde ja ylpeys omasta rakkaasta näkyisi jotenkin myös somessa. Ne, joita tämä aloitus vihastuttaa, kokevat asian jotenkin kipeänä selvästi.
Mies vaikuttaa tampiolta ja erikoista tosiaan on, jos hän ei laita koskaan yhteiskuvia. Halunneeko pitää yllä illuusiota sinkkuudesta vai mikä siinä on taustalla?
No kyllä se jostain kertoo, jos välttelee ehdoin tahdoin parisuhteen paljastamista somessa. Jos siis noin muuten on aktiivinen somen käyttäjä, mutta seurustelukumppanista ei vilahda koskaan vahingossakaan mitään mainintaa.
Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se jostain kertoo, jos välttelee ehdoin tahdoin parisuhteen paljastamista somessa. Jos siis noin muuten on aktiivinen somen käyttäjä, mutta seurustelukumppanista ei vilahda koskaan vahingossakaan mitään mainintaa.
Kokemusta on.
Oman kokemuksen perusteella päin vastoin; innokkaimmat yhteiselän auvoisuuden hehkuttajat tuntuvat olevan niitä todennäköisimpiä eroajia. Jotain vaan yritetään todistaa nillä muka onnea paistavilla kuvilla - ehkä eniten itselleen.
Mulla taitaa olla yks kuva missä ollaan yhdessä, miehellä ei yhtään. Ei haittaa. Omasta tuttavapiiristä nämä jotka laittaa just yhteisiä lomakuvia ja halihalipuspus juttuja on niitä jotka tosi elämässä tappelee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on.
Oman kokemuksen perusteella päin vastoin; innokkaimmat yhteiselän auvoisuuden hehkuttajat tuntuvat olevan niitä todennäköisimpiä eroajia. Jotain vaan yritetään todistaa nillä muka onnea paistavilla kuvilla - ehkä eniten itselleen.
Ei ole kysymys mistään hehkuttamisesta, vaan piilottamisesta.
Mun mies ei oo instassa ollenkaan joten ei lisää koskaan meistä yhteiskuvia. Minä olen instassa ja päivitä ahkerasti, mutta meistä on ehkä 1-2 yhteiskuvaa olemassa. Reissussa käydään paljon, mutta yhtäkään reissukuvaa meistä ei taida edes olla olemassa. Emme varmaan ap:n logiikalla rakasta toisiamme 😂😂
Sehän on tutkittu että vähemmän yhteiskuvia lisäävät parit on onnellisempia.
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on.
Aika monella on yksityinen sometili, eikö tutut muka tiedä parisuhteesta?
Kummasti heti tulee paska fiilis kun tänne kirjoittaa ja lukee vastauksia. Todella paljon ilkeäitä kommentteja; yhyy, ap itkee sitä ja tuota..” ,ja melkeen haukutaan hulluksi jne.
Onneksi oli asiallisiakin vastauksia heiltä, jotka tajuaa mitä tarkoitan. Kiitos teille asiallisesti vastanneille☺️
Semmonen vielä,että joskus mies on aikoinaan exästä laittanut yhteiskuvan instaan. Se kuva on siellä vielä. Mies joskus vastasi minulle että ei ole muistanut kuvaa, on niin kauan aikaa kun se on laitettu. Ei ole vieläkään hoksannut sitä poistaa.
Ap
Meidänkin parisuhde on meidän eikä se kuulu nettiin.