Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan yhteisiä lomakuvia instaan, mies ei

Aino123
03.09.2019 |

Olen varmaan lapsellinen kun tällainen vaivaa.
Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä ja suhteemme on kaikinpuolin hyvä, olemme todella rakastuneita olleet aina.
Vietämme tosi paljon aikaa yhdessä, lähes kaiken aikamme. Olemme avoliitossa.
Mies pyytää mukaan lähes kaikkialle, aluksi jopa vierastin sitä että kaikki aika ollaan yhdessä ja halusin että olisi jotain omaakin juttua että kokoaikaa ei tarvitsisi ollA yhdessä.
Asia ei sinällään häiritse enää, olen tottunut tähän ja hänen kanssaan on helppo olla ja hän ei loukkaannu jos sanon että haluan lähteä jonnekin yksin.
Olimme ulkomailla ja minä luonnollisesti laitan instagramiin lomakuvia, ja pari yhteistäkin kuvaa tuli laitettua.
Mies ei laittanut lainkaan tästä lomasta kuvia, ja on ollut hauskoja tilanteita ja paikkoja joissa olemme yhdessä olleet ja näistä hetkistä on otettu kuvia, mies ei ole laittanut niitä instaan.
Itse olen jostakin erikoisemmasta yhteisestä kokemuksesta laittanut. Mies kuitenkin käyttää instagramia, ei kuitenkaan hirveän usein laittele sinne kuviaan mutta sillontällöin.
Itsestäni tällain rakastuneena oli mukava laittaa yhteiskuvia. En mitenkään jatkuvasti vaan kolmen vuoden aikana varmaan kolme yhteiskuvaa yhteensä.
Itse käytän yleensä melko vähän instaa, saattaa mennä kuukausia että en ole lisännyt mitään kuvaa. Silloin kun jotain erikoista tai on sellainen hauska tai mukava tilanne ja kuva, saatan lisätä. Mietin että eikö miehelle nämä yhteiset hetket ole tärkeitä?
Miten suhtautuisit tämmöseen? Ei ehkä kannattaisi suhtautua mitenkään? Asia nyt lähinnä mietityttää, ei nyt mitenkään isosta asiasta ole kysymys.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä, joten teen varmuuden vuoksi molemmat.

Vierailija
2/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä, joten teen varmuuden vuoksi molemmat.

Multa tais poksahtaa pari verisuonta tän lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takia mä en oo enää somessa lainkaan. Vihaan kaikkea tällaista säätämistä ja miettimistä.

Olin facebookissa 7 vuotta, joten tasan tiedän, mistä on kyse.

Instaan en koskaan mennytkään. Nykyään en siis ole somessa lainkaan ja voin sanoa, että tämä on erittäin vapauttava tunne.

Vierailija
4/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mies ei tietenkään rakasta sinua tarpeeksi, kun noin kamalasti käyttäytyy sinua kohtaan..huoh mitä pskaa taas..

Vierailija
5/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensin kirjoittaa että kaikki eivät vain halua olla somessa ja se on ok. Oma miehenikin on tällainen.

Mutta sitten kirjoitit että mies kuitenkin on instassa, ja päivittää sinne välillä kuviakin. Pistääkö koskaan mitään yhteiskuvia? Koska vaikka miten hullulta akalta nyt kuulostan, niin onhan se mahis olemassa että mies haluaa pitää somessa yllä mielikuvaa itsestään sinkkuna. Tämä on varmasti monelle ok mutta esim. itselleni ei olisi.

Vierailija
6/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Ihiminen joka ei humblebragaa omasta erinomaisesta elämästään netissä ei ole sinun arvoinen.

Vierailija
7/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies laita koskaan mitään yhteiskuvia tai ylipäätään lomakuvia. En ole tajunnut olla tästä huolissani tai ahdistunut. 

Vierailija
8/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, että oikein lomalla olitte eikä mies kääntänyt huomiota itsensä jakamalla sitä nettiin?

Vierailija
9/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ja tämä on ensimmäinen kerta kun annan aivokuolleelle aloitukselle pisteitä. Jos tämä ei olisi provo, miehenä lähtisin kävelemään suhteesta narsistisen neurootikon kanssa välittömästi.

Vierailija
11/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up!

Vierailija
12/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

grow up

Vierailija
13/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa. Ihiminen joka ei humblebragaa omasta erinomaisesta elämästään netissä ei ole sinun arvoinen.

Kyllä tuollainen mies pitää jäättää joka ei kehuskele sillä, että on löytänyt itselleen noinkin upean ja kypsän naisen kuin ap. 

Vierailija
14/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byäääh, byäääh, mun koko elämä on istagram, byääh.

Vierailija
15/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Byäääh, byäääh, mun koko elämä on istagram, byääh.

Sori, tuli kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa visvagram.

Vierailija
16/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on aina olleet epävarmoja tykkääkö se varmasti minusta. Nykyään pohditaan onko mies tosissaan, kun ei tee insta päivitystä. Mutta olen miettinyt mikä tällainen on ollut esim 80-luvulla. Kai silloinkin on itketty kaverin olkapäätä vasten ettei mies varmaan ole tosissaan kun ei ole tehnyt asiaa x.

Vierailija
17/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin facea ja lähes päivittäin instaa. Kummastakaan ei löydy yhtään ainutta yhteiskuvaa eikä facessa ole tietoa parisuhdestatuksestani. Silti olen 100 % sitoutunut puolisooni ja rakastan häntä.

Vierailija
18/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau, että oikein lomalla olitte eikä mies kääntänyt huomiota itsensä jakamalla sitä nettiin?

Hei älähän nyt. Kyllähän sitä pitää netissä esitellä, että on oikein parisuhteessa. Luulee, joku vielä sinkuksi ja vie ap miehen.

Vierailija
19/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käyttää instagramia eri tavalla kuin sinä. Se ei tarkoita sitä, etteikö hän arvostaisi ja rakastaisi sinua ja yhteisiä kokemuksianne. Jos tämä on suhteenne ainoa "ongelma", niin olet todella onnekas. Teillä on siinä tapauksessa erittäin hyvä suhde jossa ei ole ongelmia.

Vierailija
20/98 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ku haluaa pitää elämänsä yksityisenä eikä jaella sitä. Opettele sinäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän