Mikä keino sinulla oikeasti auttoi roikkuvaan ihoon leuan alla?
Sieltä alkaa itselläni ikä näkyä ensimmäisenä enkä ole valmis rupsahtamaan. Kaikki kokemukset kiinnostaa kasvojumpasta dieettiin ja siitä kirurginveitseen.
Kommentit (23)
Ylipaino pois - minulla aina näkynyt leuan alla - jo nuorena >:(
Nyt vanhempana: säännöllinen kosmetologin tekemä lifting-hoito.
Kasvojumppa joka päivä.
Auttaako kirurgin veitsen lisäksi vain laihdutus ja pitkäkestoinen liikunta. Näin olen kuullut naisilta..
mies51v
Ei siihen mikään auta. Olen päättänyt mennä plastiikkakirurgille, helvetin hamsteripussit vanhentaa hitokseen.
Muut ihmiset eivät kiinnosta mielipiteineen. Oma leuka saa roikkua tai olla roikkumatta vain itseni tähden.
Sokeri ja viini tekee veltot kasvot, vältä niitä.
Bellabaci-imukuppihieronta, toimii!
Vaihdoin naista.
Nyt ei tarvitse enää katsella sitä kalkkunaa.
Laihduttaminen kyllä vain lisää sitä roikkuvaa ihoa, kun rasvakerros ohenee.
Pehmytkudoksissa voi olla runsaasti mikrobeja, joka saa myös ihon roikkumaan. Voi kokeilla jos esim. 35%:n vetyperoksidi saa ihon leuan alla reagoimaan. Useastikin iho on kaulan ympärillä on infektoitunut, näkyy turvonneena tai lievänä ihottumana.
Useastikin kunnon antibioottikuuri, esim. 2-3 antibiootin yhdistelmänä (doksisykliini+atsitromysiini) saa turvonneen ihon kaulan ympärillä parantumaan jonkun ajan kuluessa.
Tuskin siihen saa apua muualta kuin plastiikkakirurgilta. Rahalla selviää.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako kirurgin veitsen lisäksi vain laihdutus ja pitkäkestoinen liikunta. Näin olen kuullut naisilta..
mies51v
Miten helevetissä pitkäkestoinen liikunta tähän vaikuttaa?
Seuraan