Ajattelin antaa lapselleni nimeksi Glorfindel. Mitä mieltä?
Kommentit (26)
Miksi ei? Mun lempihahmoni ja ihastukseni.
Liian outo Suomessa ja vähän vaikea. Tytölle sopis Glori.
Suosittelen mieluummin Tom Bombadil
Lúthien olisi kans aika hyvä tytölle.
Mikäs siinä, ei kaikkien tarvii pekkoja olla.
Oikeesti kyllä joku Glorfindel Virtanen olisi aika säväyttävä
Jos tulee kaksoset niin toinen vois olla Goldfinger
Ajattelen että olet joku haltianörtti.
Mitä jos lapsi näyttääkin enemmän hobitilta kuin haltialta?
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee kaksoset niin toinen vois olla Goldfinger
😂
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että olet joku haltianörtti.
Niin mä taidan ollakin.
Ajattelin kyllä ensin että tämä on joku tsoukki ja niin se voi ollakin. Mutta tarkemmin ajatellen en ainakaan itse panisi pahakseni jos minulla olisi noin komea nimi. Pentuna tietysti siitä tulisi jotain huutelua mutta mistäpä ei tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Bonusta olisi säästöt kuivaajissa, harjoissa, shampoossa ja hoitoaineessa koska sitä pitkää täydellistä tukkaahan pitää olla jatkuvasti hoitamassa. Lisäksi hobitille ei tarvitse ostaa saappaita talveksi kun ne karvajalat eristää kivasti. Toisaalta haltija juoksee ilmeisesti lumen pinnalla ja pelkät kangastossut riittää jalkaan ja syö palasen näkkäriä kerran viikossa joten siinäkin on säästönsä.
Vierailija kirjoitti:
Lúthien olisi kans aika hyvä tytölle.
Vääntyy aika helposti Sluthieniksi. Just saying...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bonusta olisi säästöt kuivaajissa, harjoissa, shampoossa ja hoitoaineessa koska sitä pitkää täydellistä tukkaahan pitää olla jatkuvasti hoitamassa. Lisäksi hobitille ei tarvitse ostaa saappaita talveksi kun ne karvajalat eristää kivasti. Toisaalta haltija juoksee ilmeisesti lumen pinnalla ja pelkät kangastossut riittää jalkaan ja syö palasen näkkäriä kerran viikossa joten siinäkin on säästönsä.
Joo, mutta pääsee eläkkeelle normaalisti eikä kuole ollenkaan. Pienikin haltiapopulaatio tuhoaa eläkejärjestelmän.
mites olisi vili, kili, gloin, durin, dwalin, bombur, bifur, thorin ja ketäs näitä olikaan
Hieano! Niinku silleen tosi cansainvälinen, ihku!