Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä normaali ilmiö lapsen kehityksessä? 3-vuotias boikotoi isäänsä...

Vierailija
30.05.2006 |

...vähän väliä sanoo, että minä en tykkää isistä, isi menee pois jne. Isi ei kelpaa nukuttajaksi eikä yöllä lohduttajaksi, äiti vain.

lapsista ei ole aiemmin kokemusta ja ajattelen, että tää kuuluu varmaan normaaliin kehitykseen, mutta isää tämä häiritsee kovasti.

Tulevat kuitenkin hyvin juttuun, jos minä olen töissä ja ovat kahdestaan. Muilla vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tuo on ihan tavallista oli sitten kyseessä poika tai tyttö. Oma kummityttö täytti just 3v ja on ollut isälleen tuollainen jo ainakin puoli vuotta.

Vierailija
2/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia mustasukkaisuutta siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos kyse on oidipuskompeksista niin onko se isälle kiukutteleva tyttö vai poika joka on rakastunut omaan sukupuoleensa. Itse jättäisin suosilla oidipuskompleksit viime vuosituhannelle.

Vierailija
4/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue aiheesta jostain kehitysoppaasta!

Vierailija
5/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2,5-vuotiaat kaksoset ja välillä ovat isän, välillä äidin perään. Etenkin iltaisin lasten ollessa väsyneitä he kaipaavat minua, äitiään, eikä isi kelpaa mihinkään.

Vierailija
6/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kelpaa vain harvoihin hommiin. Äiti kelpaa aina ja hommat hoituu. Isän kans voi tapella hampaiden pesusta ja nukkumaan menista ja syömisestä ja...mut äidin kans ne hommat vaan tehdään. Sit se sanoo, et isi aina mulle huutaa...niillä on joku " juttu" menossa. Toisinaan sit ollaan niin isän poikaa et ei mitään.

Vierailija
8/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö ei huoli iltatoimiin muita kuin minut eli äitinsä. Ja ikää tytöllä 2,5v. Jonkin aikaa nyt ollut niin ettei isä kelpaa.

Vierailija
9/9 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

evat naimisiinmenosta isin kanssa. On siis normaalia, menee ohi.