Te naiset jotka harrastatte seksiä, onko teillä usein
Kommentit (39)
Muistaakseni kerran oli teininä, kun en seksiä juuri harrastanut. Sen jälkeen ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut virtsaputkentulehduksia uusien seksikumppanien kanssa. Lääkäri sanoi, että kyse on alapään pH-arvojen erilaisuudesta. Antibioottien jälkeen laitoin Lactalia, joka tasapainottaa pH:n. Tämän jälkeen ei ole ongelmaa ollut.
Tämä.
Ei ole. Ei ole lainkaan taipumusta noihin kahteen vaivaan, mutta on sitten muita vaivoja. Kaikilla on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut ikinä hiivatulehdusta tai virtsistä, täysin terve vagina ollut aina.
Täytyy paritella biologisesti sopivan partnerin kanssa, niin kehot sopivat yhteen eikä oireita tule.
Minulle alapään kutina, kirvely ja tulehdukset olisivat merkki siitä, että mies on väärä.
Miten voi tietää että tulehdukset ovat merkki väärästä miehestä jos on aina ollut terve? terv. kroonisesti hiivainen neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä harrastustiheydellä muija alkaa olla uudestaan neitsyt. Ainakin muistelen että joskus on harrastettu.
Sama täällä. Ellei joku reiska tuuppaile, se on sit eriasia... Joo ja teen himassa kaiken. Yleensä luukut menee kiinni kun ei tee kotona mitään tai huomioi...Olen tehnyt kaiken. Siitä ei voi syyttää.. Ruvennu itse kattelee muita ja kelpaan muille. En vaan ole ottanut sitä askelta, mutta otan. Jos vaimo on selibaatissa se ei tarkoita että minä olen. Olenko puhunut asiasta no ole minä.
Hienoa
T.miesasianainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut ikinä hiivatulehdusta tai virtsistä, täysin terve vagina ollut aina.
Täytyy paritella biologisesti sopivan partnerin kanssa, niin kehot sopivat yhteen eikä oireita tule.
Minulle alapään kutina, kirvely ja tulehdukset olisivat merkki siitä, että mies on väärä.Miten voi tietää että tulehdukset ovat merkki väärästä miehestä jos on aina ollut terve? terv. kroonisesti hiivainen neitsyt.
Ei perk... että repesin. Kroonisesti hiivainen neitsyt. Kyllä mä näkisin sut tulevaisuudessa oluttehtaalla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle alapään kutina, kirvely ja tulehdukset olisivat merkki siitä, että mies on väärä.Miten voi tietää että tulehdukset ovat merkki väärästä miehestä jos on aina ollut terve? terv. kroonisesti hiivainen neitsyt.
Ei väärästä miehestä, vaan siitä PH-arvosta, ihmisillä on erilaiset. Joskus muinoin poikaystäväni jäi kiinni vieraissa käynnistä, yhtä äkkiä tuli hiiva ja vähän kovistelin, niin tunnusti.
Vierailija kirjoitti:
Minulle alapään kutina, kirvely ja tulehdukset olisivat merkki siitä, että mies on väärä.
Miten virtsatietulehdus liittyy terveeseen vaginaan, eihän pissa tule vaginasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei perk... että repesin. Kroonisesti hiivainen neitsyt. Kyllä mä näkisin sut tulevaisuudessa oluttehtaalla töissä.
Mee jonne laudalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle alapään kutina, kirvely ja tulehdukset olisivat merkki siitä, että mies on väärä.Miten virtsatietulehdus liittyy terveeseen vaginaan, eihän pissa tule vaginasta.
Huoh..kyllä sinnekin niitä vieraita bakteereja voi päästä. Ja newsflash: Pissatulehdus voi tulla myös siitä, että vain istuu kylmällä alustalla.
Virtsiksen uudesta, kesäkuussa ilmestyneestä Käypä hoito-suosituksesta: "Onko toistuville virtsatietulehduksille altistavia syitä?
diabeteksen huono hoitotasapaino
ummetus
virtsankulun esteet
riittämätön nesteen nauttiminen"
Tuossa kerrotaan, että päivittäinen 1,5 l vesimäärä vähentää infektioita.
https://www.kaypahoito.fi/hoi10050#readmore
Vierailija kirjoitti:
Virtsiksen uudesta, kesäkuussa ilmestyneestä Käypä hoito-suosituksesta: "Onko toistuville virtsatietulehduksille altistavia syitä?
diabeteksen huono hoitotasapaino
ummetus
virtsankulun esteet
riittämätön nesteen nauttiminen"Tuossa kerrotaan, että päivittäinen 1,5 l vesimäärä vähentää infektioita.
https://www.kaypahoito.fi/hoi10050#readmore
Mä huomasin tämän itse, onhan se ihan loogista, mitä enemmän virtsaat, sitä enemmän sieltä virtsaputkesta huuhtoutuu bakteereja pois. Ja maitohappobakteerit, sisäisesti, auttaa bakteeritasapainon ylläpitoa.
Ei ole lapsuuden/nuoruuden jälkeen ollut kumpaakaan. En ole karvaton, seksiä noin 2-5 krt viikossa, ei kumia, vain vesipesut ja seksin jälkeen pissalle.
Silloin tällöin ja silloin jää myös tulehduskierre päälle ja katkeaa vasta stydeimmillä antibiooteilla.
Ei koskaan virtsiksiä, joskus hiivaa (avioelämää 22v). Pesen alapään aina ennen ja jälkeen, oletan että ainakin vähän merkitystä.
Tiedän milloin rakastajani on ollut vaimonsa kanssa (onneksi harvoin), koska sen jälkeen minä saan virtsiksen. Ja tiedän...Karma iskee 😁
Ei.
Hiiva tullut vain siteiden käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ollut kertaakaan hiivaa. Saman miehen kanssa 9 vuotta. Pissatulehdus ollut viimeksi 19-vuotiaana.
Jos on hiiva niin myös miehelle kuuri. Pissatulehdus vissiin uusii sitä herkemmin mitä herkemmin se uusii. Joillain jatkuvasti.
Aha :D
Ei ole ollut. Yhdessä n 20v ja molemmat peseydymme ennen ja jälkeen. Käytämme myös hyvää liukastetta.