Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset jotka harrastatte seksiä, onko teillä usein

Vierailija
02.09.2019 |

Virtsa-, ja hiivatulehduksia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalokapseleita löytyy kasoittain kaapeista. Niillä hoituu.

Vierailija
2/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kertaakaan.

Niitä voi aiheuttaa myös miehen huonosti pesty kalu (nahan alta)

N35

Vierailija
4/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehdus minulla on ollut kerran, kun jouduin syömään kaksi antibioottikuuria putkeen, virtsistä ei koskaan.

Vierailija
5/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut ikinä hiivatulehdusta tai virtsistä, täysin terve vagina ollut aina.

Täytyy paritella biologisesti sopivan partnerin kanssa, niin kehot sopivat yhteen eikä oireita tule.

Minulle alapään kutina, kirvely ja tulehdukset olisivat merkki siitä, että mies on väärä.

Vierailija
6/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpiakaan. Ennen oli vuodessa varmaan kymmenen virtsistä, mutta ne loppuivat siihen paikkaan kun tajusin että seksin jälkeen käydään pissalla heti eikä hetken päästä.

Vierailija
7/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootti joka ei sopinut toi mukanaan hiivatulehduskierteen.. sitä ennen ei ole ollut...

Vierailija
8/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yksi hiivatulehdus ollut koko elamani aikana, tama oli kun olin viela lukiossa (olen nyt 44). "Virtsista" ei ole ollut ikina. 

Pesen alapaani sille tarkoitetulla intiimialueiden pesuaineella suihkussakaynnin yhteydessa, en muuten. (En siis useinkaan edes heti seksin jalkeen, jota kuitenkin harrastetaan lahes paivittain.) 

Vierailija
9/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä harrastustiheydellä muija alkaa olla uudestaan neitsyt. Ainakin muistelen että joskus on harrastettu.

Vierailija
10/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulle tulee hiivatulehdus vain jos ajelen alakerran karvat veke.

Vierailija
11/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan hiivaa, virtsikset loppuivat tuohon seksinjälkeispissaan. C-vitamiini nitistää alutkin.

Vierailija
12/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tulehduksia. Harrastan seksiä päivittäin melkeinpä. 

Ajan posliiniksi, emme käytä kortsua, pesen pelkällä vedellä. 

Vierailija
13/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ollut ikinä hiivatulehdusta tai virtsistä, täysin terve vagina ollut aina.

Täytyy paritella biologisesti sopivan partnerin kanssa, niin kehot sopivat yhteen eikä oireita tule.

Minulle alapään kutina, kirvely ja tulehdukset olisivat merkki siitä, että mies on väärä.

Tämä voi hyvinkin pitää paikkansa vaikka alapeukutatte. Sain kirvelyä exän spermasta, tuntui kuin myrkkyä olisi kaadettu. Nykyisen sperma tuntuu ennemminkin tekevän hyvää limakalvoille. 

Vierailija
14/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tulehduksia, naimisissa on 15 vuotta, joten bakteerikanta ei vaihdu ja se ehkäisee tulehduksilta. Nuorempana irtosuhteiden aikana oli enemmän.

Vierailija
15/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut kertaakaan hiivaa. Saman miehen kanssa 9 vuotta. Pissatulehdus ollut viimeksi 19-vuotiaana.

Jos on hiiva niin myös miehelle kuuri. Pissatulehdus viasiin uusii sitä herkemmin mitä herkemmin se uusii. Joillain jatkuvasti.

Vierailija
16/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatulehdus usein, pysyy ruokavalion kanssa aisoissa. Seksin jälkeen aina yksi tabletti nitrofur-c: tä, muuten on aina virtsatietulehdus. Ihan on lääkärin määräämä.

Vierailija
17/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä harrastustiheydellä muija alkaa olla uudestaan neitsyt. Ainakin muistelen että joskus on harrastettu.

Sama täällä. Ellei joku reiska tuuppaile, se on sit eriasia... Joo ja teen himassa kaiken. Yleensä luukut menee kiinni kun ei tee kotona mitään tai huomioi...Olen tehnyt kaiken. Siitä ei voi syyttää.. Ruvennu itse kattelee muita ja kelpaan muille. En vaan ole ottanut sitä askelta, mutta otan. Jos vaimo on selibaatissa se ei tarkoita että minä olen. Olenko puhunut asiasta no ole minä.

Vierailija
18/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antibiootti joka ei sopinut toi mukanaan hiivatulehduskierteen.. sitä ennen ei ole ollut...

Niin siis antibioottihan ruokkii hiivaa, valitettavasti.

En kyl tiedä uinuuko hiiva jotenkin, mut abkuuri sen saa villiintymään.

Vierailija
19/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis antibioottihan ruokkii hiivaa, valitettavasti.

En kyl tiedä uinuuko hiiva jotenkin, mut abkuuri sen saa villiintymään.

Ihmisen kehossa, niin miehen kuin naisenkin, on aina hiivaa. Se on hyödyllistä kun sen määrä pysyy tasapainosssa. Ab-kuuri tappaa ne bakteerit jotka syövät hiivaa, joten hiivan määrä kehossa lisääntyy ja aiheuttaa tulehduksen.

/6

Vierailija
20/39 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut virtsaputkentulehduksia uusien seksikumppanien kanssa. Lääkäri sanoi, että kyse on alapään pH-arvojen erilaisuudesta. Antibioottien jälkeen laitoin Lactalia, joka tasapainottaa pH:n. Tämän jälkeen ei ole ongelmaa ollut.