Postin lakko tuomittava ja lakkoilijat maksamaan korvauksia. Posti näyttää esimerkillistä toimintaa välttämättömillä palkanalennuksilla.
Jos haluatte, että selviämme tantumasta, jonkun on luovuttava eduista ja toivon todella, että postin palkanalennus ulotetaan vähintäänkin julkisen sektorin työpaikkoihin, koska on pakko.
Turvhaan marmatatte johtajan korkeasta palkasta, koska ilman motivoituneita johtajia ei ole pelastusta ja jonkun on johdettava, muuten tulee kaaos. Tiedätte tämän itsekin ja tiedätte senkin, että olen oikeassa tämän asian suhteen.
Kommentit (10)
Firmat joutuvat alentamaan palkkojaan silloin jos niiden tarjoama palvelu ei asiakkaiden mielestä ole maksetun summan arvoista. Postin ongelma ei siis ole maksetut palkat vaan se että asiakkaiden mielestä postin palvelut ovat huonoja pyydettyyn hintaan nähden.
Huono johtaja näkee ongelman vain henkilöstössä eikä siinä miten on itse ei ole pystynyt kasvattamaan myymänsä tuoteen tai palvelun lisäarvoa asiakkaalle riittävästi.
Kukaan ei tarvitse yli 10 000e kk käteen. En nyt muista mitä kyseinen johtaja sai, mut aika överi summista puhuttiin. Siitä kyllä vois jo lohkaista siivun tai pari. 15e tuntipalkasta jos lohkotaan niin ok, mutta sitten hyväksytään että leikataan myös työn jäljestä. Ei sit ole niin justiinsa millä aikataululla postia lajitellaan tai tuleeko se kotiin vai naapuriin ennen sitä!
Mitenkäs sellainen pikkuasia kuin kuluttajien ostovoima, jos käy Ami, siis Juha, niin kuin toivot, että kaikkien julkisen sektorin työntekijöitten (mm. poliisit, palomiehet, tk-lääkärit) palkkoja alennetaan?
Nyt nukkumaan, jotta heräät ennen kuin äippä tulee töistä. 0/5.
Se motivoitunut johtaja voi tuolla palkalla mennä itse lajittelemaan postin jos ei ole valmis maksamaan työntekijöille motivoivaa palkkaa. Jatkuvastihan täällä on paremmin tietävät huonopalkkaisille sanomassa että oma vika jos tyytyy huonoon palkkaan.
Mutta johdon palkkoja kyllä nostetaan suuresti???? Tuo johdon palkkojen nosto vie pohjan kaikilta perusteluilta miksi palkkoja pitäsi leikata.
Jos lafka jossa työskentelen olisi vain maksavinaan palkkaa niin minäkin olisin vain tekevinäni töitä.
Jos 30 % palkan alennuksen kohdalla ei mennä lakkoon, niin milloin sitten?
Mä tuen postilaisia 100% ja olisin valmis tältä istumalta myötätuntolakkoon!! Zemppiä postilaiset!
Lakkoilijat irtisanottava