Miksi Bb-talossa on nyt 3, jotka ei ole normi heteroita. Lisäksi 2 mensalaista. Linkki
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/04e5aaf0-6ccf-4d41-aa0b-070e8d…
Eikö tuo ole turhan yksipuolista. Miksi haluttaisiin tirkistellä juuri ei-tavanomaisesti heteroiden ja mensalaisten elämää. Voisi olla laajemmin erilaisia ihmisiä.
Täsmennän, että toinen mensalaisista on eronnut itse kerhosta, kun kokee, että sinne kuuluminen on turhaa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Siis olin ihan et wtf kun näin mainoksen missä oli et uusi bb kausi alkaa :D >En siis katso teeveetä ollenkaan kuin ihan vain satunnaisesti käytän päällä, mut siis kuka jaksaa kattoo tämmöstä p*skaa vielä 2019? Ihan loppuunkulutettu formaatti, 10v sitten vielä meni, mutta ei enää. Ei kiinnosta toisten kännijutut, paneskelut jne jne turhien julkkisten sekoilut.
Roskasakki jaksaa!
Minua kiinnosti sen verran, että klikkasin tämän ketjun auki ja luin kommentin sieltä täältä.
Tämä riittää minulle tästä aiheesta. Yhtään jaksoa en katso, enkä enää lue mitään juttua.
Tekemällä tehtyä muka tositeeveetä.
Te jotka olette tyytymättömiä niin katsokaa love islandia.maajusseja ja eikö kohta ala Samin rillaus. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis olin ihan et wtf kun näin mainoksen missä oli et uusi bb kausi alkaa :D >En siis katso teeveetä ollenkaan kuin ihan vain satunnaisesti käytän päällä, mut siis kuka jaksaa kattoo tämmöstä p*skaa vielä 2019? Ihan loppuunkulutettu formaatti, 10v sitten vielä meni, mutta ei enää. Ei kiinnosta toisten kännijutut, paneskelut jne jne turhien julkkisten sekoilut.
Roskasakki jaksaa!
Minua kiinnosti sen verran, että klikkasin tämän ketjun auki ja luin kommentin sieltä täältä.
Tämä riittää minulle tästä aiheesta. Yhtään jaksoa en katso, enkä enää lue mitään juttua.
Voit katsoa korkeatasoisempaa kuten love island ja kohta Samin tempation😉😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskasakki jaksaa!
Tekemällä tehtyä muka tositeeveetä.Voit katsoa korkeatasoisempaa kuten love island ja kohta Samin tempation😉😂😂😂
No niinpä voisin, mutta kun en katso, mikään nk. tosi-tv ei kiinnosta. Ylipäätään mainoskanavat saavat olla ihan rauhassa, ne on suunnattu roskasakille, me oikeat ihmise emme niitä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narkkari puuttuu
Oletko varma? Ainakin sillä yhdellä wt-pojalla silmät seisoo päässä.
Millä h*lvetin "wt-pojalla"?
En muista nimeä, joku semialkkis sekatyömies se oli.
Luulin että tarkoitit sitä 20-vuotiasta polkkatukkapoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskasakki jaksaa!
Tekemällä tehtyä muka tositeeveetä.Voit katsoa korkeatasoisempaa kuten love island ja kohta Samin tempation😉😂😂😂
No niinpä voisin, mutta kun en katso, mikään nk. tosi-tv ei kiinnosta. Ylipäätään mainoskanavat saavat olla ihan rauhassa, ne on suunnattu roskasakille, me oikeat ihmise emme niitä tarvitse.
Me käymme vain täällä oikeiden , parempien ihmisten keskustelupalstalla pitämässä sivistystä ja egoamme yllä.
Koska kyseessä on freak show. Se kerää katselijoita.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkkaan ottaen tuon linkin mukaan suurimman osan seksuaalinen suuntautuminen jäi epäselväksi. Ap oletti ne kaikki "normi heteroiksi".
Eikö se ole sitten niin kuin arkielämässä, homoja on aina enemmän mitä luulet.
Oletteko huomanneet, että sinkut ovat Bob-talossa reilusti yliedustettuna? Ikäjakaumakin huomioiden.
Villinä veikkauksena heitän, että sinne hakee enemmän sinkkuja. Se on pitkä aika pois puolison/perheen luota, jos pääsee loppuun asti ja pitää ajatella useampaa ihmistä. Sinkku on muutenkin yksin vastuussa taloudestaan niin on helpompi lähteä, pistää vuokran ja laskut lähtemään automaattisesti, naapuri kastelemaan kukat ja hei hei.
Tarkoituksellinen heterogeenisyys ja värikkyys asukasjoukossa luo mielenkiintoisia tapahtumia ja herättää tunteita ja mielipiteitä katsojissa. Siksi. Lumikin 12 kääpiötäkin olivat jokainen omalla laillaan erikoisia persoonia. Kukaan ei jaksaisi katsoa, jos koko joukkio olisi kaikki keskenään samanlaisia tylsiä perustaviksia, harmaalla Skodalla ajelevia sipoolaisia tapakristittyheteroavioliittovirkahenkilöitä. Eihän siellä tapahtuisi mitään muuta kuin vertailtaisiin kunkin omistusasunnon Ikea-kalustemallien ominaisuuksia maltillisin ja toiset huomioivin laimein mielipiteenilmaisuin. zzzZZZZzzz
Tv-tuotannolle on ainakin yhtä tärkeää herättää katsojissa ärtymystä kuin ihastusta joidenkin tyyppien suhteen. Jokaiselle jotakin, niin suosikkeja kuin inhokkeja. Sillä lailla katsojalukuja ja äänestysaktiivisuutta kerätään ja pidetään keskustelu pinnalla, kuten tämäkin aiheenavaus hyvin osoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkkaan ottaen tuon linkin mukaan suurimman osan seksuaalinen suuntautuminen jäi epäselväksi. Ap oletti ne kaikki "normi heteroiksi".
Eikö se ole sitten niin kuin arkielämässä, homoja on aina enemmän mitä luulet.
Oletteko huomanneet, että sinkut ovat Bob-talossa reilusti yliedustettuna? Ikäjakaumakin huomioiden.Villinä veikkauksena heitän, että sinne hakee enemmän sinkkuja. Se on pitkä aika pois puolison/perheen luota, jos pääsee loppuun asti ja pitää ajatella useampaa ihmistä. Sinkku on muutenkin yksin vastuussa taloudestaan niin on helpompi lähteä, pistää vuokran ja laskut lähtemään automaattisesti, naapuri kastelemaan kukat ja hei hei.
No sitä hieman rivien välistä yritin viestiä. Varmasti sinne hakee enemmän myös homoja tai homoiksi tekeytyviä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on sitä nykyajan suvaisevaisuutta.
Kaipaatko aikaan, jolloin sinunlaisiasi piiskattiin ja istutettiin jalkapuussa, käytöshäiriöisiä?
Vai olisko kiva polttaa roviolla kylän ainut kätilö?
Kyllä suvaitseminen (teen kanssa) on normaalin ihmisen tunnusmerkki. Myös äly on normaalia, arvokkaampaa kuin tollous, joka on tarpeeksi kauan ollut jo muodissa.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihan et lol & rofl kun luin sun komman, siis mind blowing! Mikä onni, ettei sun tosiaankaan tarvitse katsoa kyseistä ohjelmaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskasakki jaksaa!
Ja meitä kaikkia kiinnosti niin kovin, että katsotko sinä vai et...
cristal snow valitsemassa