Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Bb-talossa on nyt 3, jotka ei ole normi heteroita. Lisäksi 2 mensalaista. Linkki

Vierailija
02.09.2019 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/04e5aaf0-6ccf-4d41-aa0b-070e8d…

Eikö tuo ole turhan yksipuolista. Miksi haluttaisiin tirkistellä juuri ei-tavanomaisesti heteroiden ja mensalaisten elämää. Voisi olla laajemmin erilaisia ihmisiä.

Täsmennän, että toinen mensalaisista on eronnut itse kerhosta, kun kokee, että sinne kuuluminen on turhaa.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on televisio-ohjelma, joka päättää itse castingistaan. Missään ei ole mainintaa, että valittujen asukkaiden pitäisi olla läpileikkaus Suomen kansasta.

En niin väitäkään.

Tarkoitan vaan, että on tylsää ja en viitsi seurata.

Saisi olla 1 kutakin erikoisryhmää, jotta olisi kiinnostavampaa.

Vierailija
22/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkari puuttuu

Oletko varma? Ainakin sillä yhdellä wt-pojalla silmät seisoo päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikkea epänormaalia pyritään normalisoimaan.

Aivan, älykkyys on jo epänormaalia, kuten tästäkin kommentista huomaa.

Jaa. Siinä ensimmäinen nokkela; totta kai tarkoitin nimenomaan älykkyyttä kun sanoin epänormaali.

Voi teitä pöhköjä! Joka tuutista työnnetään silmät ja korvat täyteen sellaista seksualisuutta josta 14-vuotias sanoo luonnostaan ”yäk”.

Mutta joo, kai siihen täytyy siedättää, sehän tuon ohjelman pointti on.

Vierailija
24/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää, että tuonne on otettu 3 ei-heteroa. Halutaan taas heitä esiin.

Olen jo täysin kyllästynyt heidän erityisesti esiintuomiseensa. Ei heitä ole kansassa noin paljon läheskään.

Bb-taloon pitäisi laittaa kyllä älykkäitä ihmisiä ja tyhmiä ihmisiä sekaisin, mutta Mensaan kuuluvat (tai sieltä eronneet) ovat jotenkin erilaisia.

Harva älykäs haluaa tuoda juuri älyään niin paljon esiin, että tuollaiseen haluaa. Tunnen muutaman, jotka on huvikseen tehneet testit, mutta ei oo halunnu liittyä. Kun on lukion ka lähes kymppi, tietää, että Mensaan tod näk pääsisi.

Kuten yllä todettu, ei ohjelman ole tarkoitus antaa mitään pätevää edustusta kansasta. Ohjelmaan on valittu ne henkilöt, jotka tuotanto sinne on halunnut, vaikka se kuinka paljon sinun napaa rassaisi. 

Minä heterona olen lopen kyllästynyt koko seksuaalisuuden jatkuvaan esiintuomiseen, mutta kun oikein miettii, niin kyllä valtaosa esiintuomisesta on heterouden esiin tuomista. Miehet kiimassa naisiin, naiset viekottelee miehiä. Miksi heteroutta pitää koko ajan korostaa, ja vastaavasti, miksi muunlaisen seksuaalisuuden esiin tuominen olisi siitä jotenkin väärempää?

Vierailija
25/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hauskaa jos kaikki osallistujat olisivat ÄOltaan ainakin yli 130. Niille voisi yrittää juottaa viinaakin, mutta eihän ne silti rellestäisi. :) Saattais olla mielenkiintoisia keskustelujakin.

Vierailija
26/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkari puuttuu

Millä h*lvetin "wt-pojalla"?

Vierailija
27/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikkea epänormaalia pyritään normalisoimaan.

Mietihän hetki, mikä on "luonnollisempaa" ja "normaalimpaa" kuin eläinmaailma. Ja kas, sielläkin homostellaan. Kyllä se on ihan yhtä "normaalia" kuin jonkun ilta-tai aamuvirkkuus-se on LUONTAINEN ominaisuus.

Eläinmaailmassa syödään kumppani parittelun jälkeen, syödään lapset, kun niitä uhataan ja tap etaaan lajitovereita. Mikäpä olisi sen luonnollisempaa! 

Vierailija
28/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkari puuttuu

En muista nimeä, joku semialkkis sekatyömies se oli.

Vierailija
29/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkari puuttuu

Krisu

Vierailija
30/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo täysin kyllästynyt heidän erityisesti esiintuomiseensa. Ei heitä ole kansassa noin paljon läheskään.

Bb-taloon pitäisi laittaa kyllä älykkäitä ihmisiä ja tyhmiä ihmisiä sekaisin, mutta Mensaan kuuluvat (tai sieltä eronneet) ovat jotenkin erilaisia.

Harva älykäs haluaa tuoda juuri älyään niin paljon esiin, että tuollaiseen haluaa. Tunnen muutaman, jotka on huvikseen tehneet testit, mutta ei oo halunnu liittyä. Kun on lukion ka lähes kymppi, tietää, että Mensaan tod näk pääsisi.

Kuten yllä todettu, ei ohjelman ole tarkoitus antaa mitään pätevää edustusta kansasta. Ohjelmaan on valittu ne henkilöt, jotka tuotanto sinne on halunnut, vaikka se kuinka paljon sinun napaa rassaisi. 

Minä heterona olen lopen kyllästynyt koko seksuaalisuuden jatkuvaan esiintuomiseen, mutta kun oikein miettii, niin kyllä valtaosa esiintuomisesta on heterouden esiin tuomista. Miehet kiimassa naisiin, naiset viekottelee miehiä. Miksi heteroutta pitää koko ajan korostaa, ja vastaavasti, miksi muunlaisen seksuaalisuuden esiin tuominen olisi siitä jotenkin väärempää?

Eikös ohjelmaan kannata valita sellaisia ihmisiä, joita ihmiset haluavat katsella? Eihän ole mitään järkeä, että tuotanto tekee ohjelmaa itselleen, kun sitä pitäisi myydä suurelle yleisölle. Ihan yhtä fiksua olisi sanoa, että kauppa päättää mitä myy, ja asiakas voi painua v'tuun, jollei kelpaa.

Vierailija
31/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi oll vaikka 1 sähköpyörätuolin käyttäjä (avustajineen) ja yksi radikaali muslimi ja 1 voimakastahtoinen poliitikko (vaikka äärivassari tai ääripersu. No onhan siellä yksi persuja äänestävä, mutta ei se riitä, että vaan äänestää)

Vierailija
32/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla myös 1 (aivoistaan virkeä) vanhus. Yli 80-v.

Vierailija
33/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkari puuttuu

Krisu

Käsittääkseni hän on 27-vuotias eli mies. Mikäs hänestä tekee "wt-pojan"?

Vierailija
34/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ohjelmaan kannata valita sellaisia ihmisiä, joita ihmiset haluavat katsella? Eihän ole mitään järkeä, että tuotanto tekee ohjelmaa itselleen, kun sitä pitäisi myydä suurelle yleisölle. Ihan yhtä fiksua olisi sanoa, että kauppa päättää mitä myy, ja asiakas voi painua v'tuun, jollei kelpaa.

Millainen porukka sinua olisi miellyttänyt

Vierailija
35/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen nähdään, että erilaiset seksuaalista suuntautumista edustava haluaa tuoda sitä kovasti julki.

Mietin, että osall tällaisista täytyy olla jokin henkinen trauma takana, kun täytyy sitä koko ajan korostaa.

Vierailija
36/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän he tekevätkin (sekä tv-tuottajat että kauppiaat). Se, että sinä et tykkää, ei tarkoita että valinnat olisivat huonoja. Muut tykkäävät, ja ohjelma tuottaa rahaa. Myös sellaiset kaupat voivat olla kannattavia, joissa sinä et ikinä vieraile. Katsos kun maailmassa on muitakin ihmisiä.

Vierailija
37/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksuaalivähemmistöjä pitää aina edustaa joku sukupuolifriikki...Huoh.

Hän on kilpailemassa siellä omana itsenään, ei edustamassa mitään ryhmää.

Vierailija
38/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narkkari puuttuu

Krisu

Käsittääkseni hän on 27-vuotias eli mies. Mikäs hänestä tekee "wt-pojan"?

Olen eri, mutta kyllä 27-vuotiasta voi vielä hädin tuskin pojaksikin sanoa.

Ehkä ei 40-vuotiasta enää.

Vierailija
39/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksuaalivähemmistöjä pitää aina edustaa joku sukupuolifriikki...Huoh.

Hän on kilpailemassa siellä omana itsenään, ei edustamassa mitään ryhmää.

Tuntuu siltä, että tuon esiintuomalla juurikin halua korostaa ryhmää

Vierailija
40/74 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt kun taloon ei mennyt yhtään tummaihoista ihmistä.

Nykyään se on täysin normaalia että naisille on kiintiöt tässä yhteiskunnassa joten onko seuraavaksi se askel että on myös kiintiöt seksuaali/sukupuoli vähemmistöille? Eli kohta vaaditaan että esim. johtajista 33% pitää olla seksulaali/sukupuoli vähemmistöjä? Pitääkö sukupuolirooleja rikkoa myös seksuaali/sukupuoli vähemmistöjen osalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi