Miksi Bb-talossa on nyt 3, jotka ei ole normi heteroita. Lisäksi 2 mensalaista. Linkki
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/04e5aaf0-6ccf-4d41-aa0b-070e8d…
Eikö tuo ole turhan yksipuolista. Miksi haluttaisiin tirkistellä juuri ei-tavanomaisesti heteroiden ja mensalaisten elämää. Voisi olla laajemmin erilaisia ihmisiä.
Täsmennän, että toinen mensalaisista on eronnut itse kerhosta, kun kokee, että sinne kuuluminen on turhaa.
Kommentit (74)
Ihmettelin myös noita yliälykköjä tyrkyllä, samoin yritysten markkinointia.
Tästä kaudesta ehkä yritetään jotain henkistä taistoa.
Ihmiset on jo kyllästynyt pelkkään lääppimiseen ja kännissä riekkumiseen. Nuo saattaa kyllä hajota nopeemmin.
Tää on sitä nykyajan suvaisevaisuutta.
Täytyyhän ohjelmassa olla ainakin yksi kiintiöhomo.
Koska kaikkea epänormaalia pyritään normalisoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, älykkyys on jo epänormaalia, kuten tästäkin kommentista huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*ba-dum-tss*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali = tavanomainen.
Koska se on televisio-ohjelma, joka päättää itse castingistaan. Missään ei ole mainintaa, että valittujen asukkaiden pitäisi olla läpileikkaus Suomen kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Mietihän hetki, mikä on "luonnollisempaa" ja "normaalimpaa" kuin eläinmaailma. Ja kas, sielläkin homostellaan. Kyllä se on ihan yhtä "normaalia" kuin jonkun ilta-tai aamuvirkkuus-se on LUONTAINEN ominaisuus.
Miksi seksuaalivähemmistöjä pitää aina edustaa joku sukupuolifriikki...Huoh.
Onhan se hyvä että kansalle näytetään miten poikkeavia ja outoja eräät ryhmät...
Luulin että olisi eri etnisiä..mutta ne ei varmaan hae
Varmaan noilla mensalaisilla on haettu konfliktia. Toinen on mensalainen ja toinen pitää sitä kulttina. Sitä ihmettelen, että seksuaalivähemmistöjä pitää aina olla määräänsä enemmän kaikissa ohjelmissa. Suomessa ei todellakaan ole 20% seksuaalivähemmistöjä.
Tylsää, että tuonne on otettu 3 ei-heteroa. Halutaan taas heitä esiin.
Olen jo täysin kyllästynyt heidän erityisesti esiintuomiseensa. Ei heitä ole kansassa noin paljon läheskään.
Bb-taloon pitäisi laittaa kyllä älykkäitä ihmisiä ja tyhmiä ihmisiä sekaisin, mutta Mensaan kuuluvat (tai sieltä eronneet) ovat jotenkin erilaisia.
Harva älykäs haluaa tuoda juuri älyään niin paljon esiin, että tuollaiseen haluaa. Tunnen muutaman, jotka on huvikseen tehneet testit, mutta ei oo halunnu liittyä. Kun on lukion ka lähes kymppi, tietää, että Mensaan tod näk pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo täysin kyllästynyt heidän erityisesti esiintuomiseensa. Ei heitä ole kansassa noin paljon läheskään.
Bb-taloon pitäisi laittaa kyllä älykkäitä ihmisiä ja tyhmiä ihmisiä sekaisin, mutta Mensaan kuuluvat (tai sieltä eronneet) ovat jotenkin erilaisia.
Harva älykäs haluaa tuoda juuri älyään niin paljon esiin, että tuollaiseen haluaa. Tunnen muutaman, jotka on huvikseen tehneet testit, mutta ei oo halunnu liittyä. Kun on lukion ka lähes kymppi, tietää, että Mensaan tod näk pääsisi.
Eeviskin halusi sitten erota.
Vierailija kirjoitti:
Narkkari puuttuu
Kyllä sinne kohta joku Pena saadaan puliukkoilemaan. Narkki vois olla liian raju, ainakin aluksi.
Vierailija kirjoitti:
5-15 % ( Lehtonen 2007)
Normit tuskin hakee tuollaiseen. Täytyy olla jollain tavalla friikki että hakee tuonne.